Polygon Tatra 2005
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Polygon Tatra 2005
Tak akce je za námi (Matěji, opravdu jsi zaváhal, byl to neskutečný zážitek ), tak aspoň pár fotek.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
To asi nikdo nezkoušel. Přijel tam totiž nějaký náklaďák a asi všichni uznali, že na něj žádná osobní tatra nemá...mato napísal:vyzera to chutne
Aj ste skusali co to da?
http://lubos.tatraportal.sk/koprivnice2005/index.htm
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Radku měl bych jeden návrh na vylepšení. Co při nájezdu do posledního kola ukazovat nějakou cedulku "Last lap", jak je to běžné při okruhových závodech? Když se člověk zapomene a 20 metrů před sjezdem uvidí červenou plácačku, tak je už blbý brzdit ze 130 a přejíždět dva pruhy...radek napísal:A taky jsme mimo jiné kupříkladu zjistili, že někteří (jinak určitě kvalitně vzdělaní) lidé neumí počítat do čtyř..........že by ta jízda po oválu tak odkrvovala mozek?
A opravdu jsme si jedno kolo přidali? Abych měl aspoň nějaké fotky, tak jsem nechal řídit otce, který si na tatru asi moc nezvykl (napadlo by vás někoho řadit ve stoupání čtyřku?) a i když jsme najížděli jako první nebo druzí, tak nás celé stratovní pole včetně Bety ( ) samozřejmě v prvním kole předjelo...
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
.. a ja som to s MiLongom zase celé jazdil na 5° ... (dedkovský štýl )
no pri poslednom kole som tam dal tiež 4, ako Lubošov otec.
Mal som ale možnosť sa na tom ovále zviezť aj so Svíčkařovou sanitkou, a tá to tiež zvládala na 4° - pokiaľ človek nemal ambície všetkých predbehnúť (čo by so sanitkou asi moc nešlo), ale si skôr iba len tak zajazdiť. Inak tá sanitka je úžasná, bol som ňou nadšený, v akom je stave - správalo sa to ako nové auto (akurát ešte nastaviť tú spojku, čo zaberala až úplne hore..). Svíčkaři - gratulujem k takému autu!
no pri poslednom kole som tam dal tiež 4, ako Lubošov otec.
Mal som ale možnosť sa na tom ovále zviezť aj so Svíčkařovou sanitkou, a tá to tiež zvládala na 4° - pokiaľ človek nemal ambície všetkých predbehnúť (čo by so sanitkou asi moc nešlo), ale si skôr iba len tak zajazdiť. Inak tá sanitka je úžasná, bol som ňou nadšený, v akom je stave - správalo sa to ako nové auto (akurát ešte nastaviť tú spojku, čo zaberala až úplne hore..). Svíčkaři - gratulujem k takému autu!
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Luboši, předpokládal jsem, že napočítat do pouhých čtyř právě každý účastník zvládne i bez asistence ansáblu 10 lidí, kteří by riskovali život, kdyby pobíhali kolem oválu s nějakými cedulemi. Holt napříště, specielně pro jisté účastníky, půjčím si v Brně na autodromu nějaké odpočítávací cedule.
Ano, opravdu jste si kolo "přidali" a to při obou jízdách, což nás poněkud zarazilo. Ono jednou se člověk splete (jak jsem sledoval, řidiči na to přetížení nebyli moc zvyklí, auta se tam chovají docela odlišně než v provozu), ale dvakrát za sebou, to už je ....... Jinak, viděti červený terč 30 m před odbočovacím pruhem myslím stačilo, na 30ti metrech z těch 130 na dejme tomu 60-70 zpomalíš a to bohatě stačilo, sám jsem to zkusil. A kdyby náhodou, určitě jsi viděl několik účastníků, kteří jeli poněkud více než tachometrových 130 km/h, brzdili taky na poslední chvíli a když viděli že to "nepůjde", prostě brzdili dál opustili ovál druhým vjezd/výjezdem. No problem....
Jinak obecně vzato z pozorovacího úhlu bezproztředně u dráhy, řidiči vozidel s monoblokovým servořízením vykazovali poněkud "vlažnější" jízdu a pokud už se odhodlali k vyšším rychlostním metám, jejich výraz i chování vozidel napovídalo, že jim to dává opravdu hodně zabrat.
Ano, Ondrej jezdil vysloveně reakreačně, níže je důkaz
Ano, opravdu jste si kolo "přidali" a to při obou jízdách, což nás poněkud zarazilo. Ono jednou se člověk splete (jak jsem sledoval, řidiči na to přetížení nebyli moc zvyklí, auta se tam chovají docela odlišně než v provozu), ale dvakrát za sebou, to už je ....... Jinak, viděti červený terč 30 m před odbočovacím pruhem myslím stačilo, na 30ti metrech z těch 130 na dejme tomu 60-70 zpomalíš a to bohatě stačilo, sám jsem to zkusil. A kdyby náhodou, určitě jsi viděl několik účastníků, kteří jeli poněkud více než tachometrových 130 km/h, brzdili taky na poslední chvíli a když viděli že to "nepůjde", prostě brzdili dál opustili ovál druhým vjezd/výjezdem. No problem....
Jinak obecně vzato z pozorovacího úhlu bezproztředně u dráhy, řidiči vozidel s monoblokovým servořízením vykazovali poněkud "vlažnější" jízdu a pokud už se odhodlali k vyšším rychlostním metám, jejich výraz i chování vozidel napovídalo, že jim to dává opravdu hodně zabrat.
Ano, Ondrej jezdil vysloveně reakreačně, níže je důkaz
- Prílohy
-
- Ondrej_polygon.jpg (73.09 KiB) 7675 zobrazení
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Radku, tak to si pleteš tatru. Poprvé to byly na 100% jen čtyři. Podruhé už jsem je počítal jen tak podvědomně, ale stejně se mi těch pět nezdá. Druhý výjezd tam sice někde byl, ale kdo má vědět, že se to dá projet zpátky k tomu parkovišti a nekončí to někde v tatrakřoví...
Riskovat život snad nikdo nemusí. Jaký by byl problém, kdyby ten jeden člověk upozorňoval na tom stejném místě jen na vjezd do posledního kola? To už by si snad každý potom ohlídal. No nic, byl to jen takový návrh, mně by se to zdálo lepší...
Riskovat život snad nikdo nemusí. Jaký by byl problém, kdyby ten jeden člověk upozorňoval na tom stejném místě jen na vjezd do posledního kola? To už by si snad každý potom ohlídal. No nic, byl to jen takový návrh, mně by se to zdálo lepší...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných