Polygon Tatra 2005

Diskusia o stretnutiach


Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Polygon Tatra 2005

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Okt 2005, 01:05

Tak akce je za námi (Matěji, opravdu jsi zaváhal, byl to neskutečný zážitek :D ), tak aspoň pár fotek.

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa mato » 16 Okt 2005, 10:36

vyzera to chutne
Aj ste skusali co to da?

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 16 Okt 2005, 11:16

Fajnové fajnové. Na minulej akcii som tam tiež lietal po okruhu, ešte bez vodičáku

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Okt 2005, 13:54

mato napísal:vyzera to chutne
Aj ste skusali co to da?
To asi nikdo nezkoušel. Přijel tam totiž nějaký náklaďák a asi všichni uznali, že na něj žádná osobní tatra nemá... :wink:

http://lubos.tatraportal.sk/koprivnice2005/index.htm

Chapman

Príspevok od užívateľa Chapman » 16 Okt 2005, 21:55

Koho je táto zvláštnemodrá CrO2 ?
Prílohy
img_koprivnice2005-24.jpg
img_koprivnice2005-24.jpg (41.32 KiB) 7913 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Okt 2005, 07:11

akcia bola organizátorsky dobre zvládnutá, účastnícky slabšia, ako po minulé roky (asi 45 tatier?)
Prílohy
Parking1.JPG
Parking1.JPG (77.17 KiB) 7885 zobrazení

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 17 Okt 2005, 09:28

...kua, budúci rok musím prísť :P . To už by som mal mať mojeho šípa v stave za ktorý sa nemusím hanbiť medzi takýmito kúskami.

PS: nejde o tuning ani o tuzing ale o normálny stav 8) , ja som tiež niekedy "konzervatívny dôchodca" :P

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Okt 2005, 10:30

D.P. - ešte z teba niečo bude! :lol:
inak, okrem limuzín T613 tam boli aj 1ks sanitka, 2ks T603, 2ks T700 a 1ks Beta...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 17 Okt 2005, 11:19

A taky jsme mimo jiné kupříkladu zjistili, že někteří (jinak určitě kvalitně vzdělaní) lidé neumí počítat do čtyř..........že by ta jízda po oválu tak odkrvovala mozek?

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 17 Okt 2005, 11:41

ondrej - kua zo mňa už aj niečo je :P No pre niektorých len k***t ale to je ich problém :P

Inak dík za kompliment, ak to tak malo vyznieť :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 17 Okt 2005, 12:44

radek napísal:A taky jsme mimo jiné kupříkladu zjistili, že někteří (jinak určitě kvalitně vzdělaní) lidé neumí počítat do čtyř..........že by ta jízda po oválu tak odkrvovala mozek?
Radku měl bych jeden návrh na vylepšení. Co při nájezdu do posledního kola ukazovat nějakou cedulku "Last lap", jak je to běžné při okruhových závodech? Když se člověk zapomene a 20 metrů před sjezdem uvidí červenou plácačku, tak je už blbý brzdit ze 130 a přejíždět dva pruhy...

A opravdu jsme si jedno kolo přidali? Abych měl aspoň nějaké fotky, tak jsem nechal řídit otce, který si na tatru asi moc nezvykl (napadlo by vás někoho řadit ve stoupání čtyřku?) a i když jsme najížděli jako první nebo druzí, tak nás celé stratovní pole včetně Bety ( :o ) samozřejmě v prvním kole předjelo...

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 17 Okt 2005, 14:07

Luboš napísal:napadlo by vás někoho řadit ve stoupání čtyřku?
Luboši, víš jak by na tohle reagoval Luboš, kdyby byl kupříkladu autorem té věty někdo jiný? Třeba takto:

"Já tedy řadím ve stoupání čtyřku skoro vždy, protože na pětku to zas tak slavné není".

:D

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Okt 2005, 14:19

.. a ja som to s MiLongom zase celé jazdil na 5° ... :) (dedkovský štýl :wink: )
no pri poslednom kole som tam dal tiež 4, ako Lubošov otec.
Mal som ale možnosť sa na tom ovále zviezť aj so Svíčkařovou sanitkou, a tá to tiež zvládala na 4° - pokiaľ človek nemal ambície všetkých predbehnúť (čo by so sanitkou asi moc nešlo), ale si skôr iba len tak zajazdiť. Inak tá sanitka je úžasná, bol som ňou nadšený, v akom je stave - správalo sa to ako nové auto (akurát ešte nastaviť tú spojku, čo zaberala až úplne hore..). Svíčkaři - gratulujem k takému autu!

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 17 Okt 2005, 16:04

Právě proto, že vím, jak mi jdou počty, jsem po okruhu jezdil jen jako spolujezdec ;-).

A musím poděkovat organizátorům za báječnou akci... myslím, že kdo nebyl , prohloupil.

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 17 Okt 2005, 16:19

Ano ja si to priznám, ja som hlúpi a sprostí a parom aby ma vzal.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 17 Okt 2005, 17:16

Máš tam gramatickú chybu Šeďo. A nie jednu

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 17 Okt 2005, 17:20

Mojzo, rekl bych, ze ty taky. A ne jen jednu. :-)

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 17 Okt 2005, 19:32

Vidíš Mojžo, to len potvrdzuje moju hlúposť. Aj keď dobre viem, kedy sa píše mäkké a tvrdé i. Hlupi a sprostí - mnozne cislo, hlupy a sprostý - jednotne cislo :(

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 17 Okt 2005, 21:50

Luboši, předpokládal jsem, že napočítat do pouhých čtyř právě každý účastník zvládne i bez asistence ansáblu 10 lidí, kteří by riskovali život, kdyby pobíhali kolem oválu s nějakými cedulemi. Holt napříště, specielně pro jisté účastníky, půjčím si v Brně na autodromu nějaké odpočítávací cedule.

Ano, opravdu jste si kolo "přidali" a to při obou jízdách, což nás poněkud zarazilo. Ono jednou se člověk splete (jak jsem sledoval, řidiči na to přetížení nebyli moc zvyklí, auta se tam chovají docela odlišně než v provozu), ale dvakrát za sebou, to už je ....... Jinak, viděti červený terč 30 m před odbočovacím pruhem myslím stačilo, na 30ti metrech z těch 130 na dejme tomu 60-70 zpomalíš a to bohatě stačilo, sám jsem to zkusil. A kdyby náhodou, určitě jsi viděl několik účastníků, kteří jeli poněkud více než tachometrových 130 km/h, brzdili taky na poslední chvíli a když viděli že to "nepůjde", prostě brzdili dál opustili ovál druhým vjezd/výjezdem. No problem....

Jinak obecně vzato z pozorovacího úhlu bezproztředně u dráhy, řidiči vozidel s monoblokovým servořízením vykazovali poněkud "vlažnější" jízdu a pokud už se odhodlali k vyšším rychlostním metám, jejich výraz i chování vozidel napovídalo, že jim to dává opravdu hodně zabrat.

Ano, Ondrej jezdil vysloveně reakreačně, níže je důkaz :D
Prílohy
Ondrej_polygon.jpg
Ondrej_polygon.jpg (73.09 KiB) 7675 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 17 Okt 2005, 22:33

Radku, tak to si pleteš tatru. Poprvé to byly na 100% jen čtyři. Podruhé už jsem je počítal jen tak podvědomně, ale stejně se mi těch pět nezdá. Druhý výjezd tam sice někde byl, ale kdo má vědět, že se to dá projet zpátky k tomu parkovišti a nekončí to někde v tatrakřoví...

Riskovat život snad nikdo nemusí. Jaký by byl problém, kdyby ten jeden člověk upozorňoval na tom stejném místě jen na vjezd do posledního kola? To už by si snad každý potom ohlídal. No nic, byl to jen takový návrh, mně by se to zdálo lepší...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných