Archív nehody
- carlos
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 577
- Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
- Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
Archív nehody
postupne pošlem dalšie
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
No ale ja som v nedelu skoro hral hlavnu rolu pri niecom horsom ako je toto: oproti isla s 120. uz ked bola tesne predo mnou som videl ze ma problemy ze ju berie do smyku, pozeram ze ako si s tym chlap poradi, a ten to rovno celne v plnej rychlosti naprasil do auta ktore slo za mnou-favorit. rychlo som zastal, chcel som pomahat, ale ako som zistil, v skodovke chlap mrtvy, vo favorite tiez zila este spolujadkina, ale ta rozbita cela tvar, vybite zuby rychlo sme volali zachranku, tak prezila aspon ona. Ale mala obrovske stastie, lebo nebola priputana, podobne ako vodic vo favorite aj v skodovke. Keby tam boli vsetci priputani tak to mohlo dopadnut inak. Ten v tej 120 nemal sancu ale vodic favorita to mohol prezit. a aj spolujazdkyna by neprisla o zuby a nemala by otrasmodzgu.
Takze chlapi, zoberte si ponaucenie, noste tie opasky- niesu zbytocne a kupujte tatrovky. ked uz z bezpecnosti nic, ale aspon dlhsia predna kapota a ten bezp. stlpik volantu...
Takze chlapi, zoberte si ponaucenie, noste tie opasky- niesu zbytocne a kupujte tatrovky. ked uz z bezpecnosti nic, ale aspon dlhsia predna kapota a ten bezp. stlpik volantu...
- carlos
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 577
- Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
- Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
???
to tam dvaja zaspievali?inak mám ešte foto:nákl.vlak v plnej ryxl ,pred stanicou zobral t815s vlekom,na vleku bol buldozér a zrovnali zo zemou žel stanicu,pointa bola v tom ,že na stanici nikto nebol,lebo 5 min predtým všetci nastupili do osob.vlaku ,bolo to za soc.cca1987 v ulanoch
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
No, fakt nikomu neprajem aby take nieco niekedy zazil. Je to taka beznadej. ked sa ocitnete v takej situacii.
Lubos: ako som sa presvedcil, tak ten bezp. stlpik v skodovke tam vela nezachranil. lebo ten chlapik bol stlaceny medzi volantom a sedadlom a bol cely posunuty skoro na zadnych sedadlach.
Uvazoval som koli financiam kupit ku tatre nieco mensie ako napr. skoda rapid alebo felicia ale po nedelnej skusenosti radsej nie...
Lubos: ako som sa presvedcil, tak ten bezp. stlpik v skodovke tam vela nezachranil. lebo ten chlapik bol stlaceny medzi volantom a sedadlom a bol cely posunuty skoro na zadnych sedadlach.
Uvazoval som koli financiam kupit ku tatre nieco mensie ako napr. skoda rapid alebo felicia ale po nedelnej skusenosti radsej nie...
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
Tak odhliadnuc od toho bufika je to vycsia predna deformacna zona. Ale myslim si ze ten bufik by nemohol explodovat. to je predsa rovnake riziko ako ked je v aute motor vpredu. To by potom vybuchovalo pri nehodach kazde druhe starsie auto...
A keby ta 120 narazila do mojej tatry, tak by som mozno odisiel po svojich. Lebo viem o viacerych nehodach z davnejsej minulosti:S120 verzus T613 lada verzus T613- v skodovke a lade mrtvi, v T613 lahko zraneni. Ale nehovorim ked sa T613 zrazi s niecim modernym. tak to nema sancu.
Sedo:
Pasivna berpecnost: deformacne zony, ako dokaze karoseria pohltit naraz a kolko z toho sa prenesie na pasazierov
Aktivna bezpecnost: Airbagy, napinace bezp. pasov, ABS, ESP...
Zaver: T613
aktivna bezpecnost 0%
pasivna bezpecnost: 30-50%
Skratka treba si davat pozor a predvidat, aby sa to nekoncilo takymito smutnymi koncami...
A tento obrazok ste uz urcite vsetci videli, ale hodi sa sem...
A keby ta 120 narazila do mojej tatry, tak by som mozno odisiel po svojich. Lebo viem o viacerych nehodach z davnejsej minulosti:S120 verzus T613 lada verzus T613- v skodovke a lade mrtvi, v T613 lahko zraneni. Ale nehovorim ked sa T613 zrazi s niecim modernym. tak to nema sancu.
Sedo:
Pasivna berpecnost: deformacne zony, ako dokaze karoseria pohltit naraz a kolko z toho sa prenesie na pasazierov
Aktivna bezpecnost: Airbagy, napinace bezp. pasov, ABS, ESP...
Zaver: T613
aktivna bezpecnost 0%
pasivna bezpecnost: 30-50%
Skratka treba si davat pozor a predvidat, aby sa to nekoncilo takymito smutnymi koncami...
A tento obrazok ste uz urcite vsetci videli, ale hodi sa sem...
- Prílohy
-
- crash.jpg (112.46 KiB) 9934 zobrazení
- carlos
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 577
- Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
- Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
!
popíšem dalšiu nehodu,nemám foto:cca rok 1994 613 Ministerstva kultúry ,na výx.slovensku pri mixalovciax,v aute boli štyria ludia zamestnanci min kultúry,pravdepodobne vys.rýxlost,preleteli cez jarok pri ceste,vyšli na murik ohrady pred domom,,a ako sa šuxali po tom muriku,explodovali nádrže,podla očitýx svedkov auto vyletelo7m do výšky,všetci zaspievali,nič moc,asi som vás nepotešil
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
Lubos: ako tak pozeram, tak si nepochopil pojmy ako su aktivna a pasivna bezpecnost...
Tie airbagy su tam na to, aby pomohli zmensit velkost posobiacich sil v oblasti hlavy pri celnom naraze, niesu na to, aby ti len tak strielali do xichtu a nemontuju sa len tak pre okrasu.
No a ak do aktivnej bezpecnosti pocitas aj brzdy tak potom prepac, nemam sa tu s tebou o com bavit. ked uz tu chces spominat brzdy, tak ich spomen pri pasivnej bezpecnosti, a brzdy su ti pri celnej zrazke ktoru necakas na dve veci, a dufam ze nechces aby som ti o tych veciach napisal...
Thomas:
to som uz niekde pocul ze saaby su bezpecne auta za prijatelnu cenu. stoji to za rozmyslenie... A ta spotreby tiez nevyzera zle...
Tie airbagy su tam na to, aby pomohli zmensit velkost posobiacich sil v oblasti hlavy pri celnom naraze, niesu na to, aby ti len tak strielali do xichtu a nemontuju sa len tak pre okrasu.
No a ak do aktivnej bezpecnosti pocitas aj brzdy tak potom prepac, nemam sa tu s tebou o com bavit. ked uz tu chces spominat brzdy, tak ich spomen pri pasivnej bezpecnosti, a brzdy su ti pri celnej zrazke ktoru necakas na dve veci, a dufam ze nechces aby som ti o tych veciach napisal...
Thomas:
to som uz niekde pocul ze saaby su bezpecne auta za prijatelnu cenu. stoji to za rozmyslenie... A ta spotreby tiez nevyzera zle...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných