Krasavice

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Jan 2005, 14:22

Pokud byste ale měli původní ŠKODU 1203 první série, snad solventní zákazníci z blízkého zahraničí by měli zájem a šlo by to za víc než 15 000 SK... :)

Chapman

Príspevok od užívateľa Chapman » 15 Jan 2005, 14:24

Čo sa týka tejto stránky kvality-je kvalitnejšie ako bumerang.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 15 Jan 2005, 16:52

Ja som s 1203-kou ťahal 2 a pol tonovú dodávku. Krása... na úseku 20 km 2x vyvrela voda

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Jan 2005, 17:03

A pak že se nevyplatí dodržovat doporučení výrobce... :D

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 15 Jan 2005, 17:21

A co měli ty 12o3 za motor? Parametry a tak.
P.S. ty úplně poslední verze byly podle mne tak nechutně "modernizované" až to připomínalo služební auto Monty Python flying circus :lol:

jedno velké pozitivum Š1203: Š1000MB do minulého roku mohli kupovat nové zadní lampy. 30 let po ukončení výroby, to mi tokový luxus už nezažijem :-D

Nechcete někdo z BA ukecat lidi z Ikarusu aby začali používat zadní lampy T613??

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Jan 2005, 17:33

Edo, ty zadní lampy mají jednu ohromnou výhodu, dají se použít i na t613! Tedy dá se použít jen rámeček odrazky, místo rámečku na skleněném znaku, ale jako nový díl si pořád udržovaly vysokou cenu, pořád je to skoro 400 Kč jen za kryt... :(

Motor je původem z předválečného populáru, u nejnovějších TAZů 1,9D asi z golfu první generace... :P Parametry nic moc...

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 15 Jan 2005, 17:42

No my sme do firmy kúpili rv. 1995, kastla 1998 stav tachometra 30000, bez korózie a bez poruchy a akéhokoľvek zásahu to od mája 2004 najazdilo 10000 v Čechách a na Slovensku. Dajú sa s tým robiť zaujímavé veci. Na širokoprofilových gumách to pekne sedí. Za tých 37000, ktoré sme za to dali je to dobré vozítko a pár rokov najazdí.
je jasné, že dnes to je už 40 rokv zastaralá koncepcia, ale pokiaľ to bude schopné jazdiť, tak to bude jazdiť.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Jan 2005, 17:47

Ve 40 000 km by neměly být problémy u žádného auta...

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 15 Jan 2005, 20:55

Kua ale tej 1203-ke sme zobrali 5 rokov života do čo i len mierneho stúpania sme ju museli točiť nepretržite na 5000 otáčok za minútu inak nevládala, takže tých 20 kilákov vyšlo tak, že sa ťahala hore kopcom do Popradu a vlastne celých 20 km bola vytočená na 5000 za minútu ten motor skoro klekol :)
Ale zvládla to, rešpekt. I keď... 10 litrov vody na 20 km to sa len tak nevidí

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 17 Jan 2005, 09:22

No, jestli 1203 na širokých gumách pěkně sedí... Já myslím, že pěkně sedí, když se do ní nalijí tak 3t olova :lol: .

Chapman

Príspevok od užívateľa Chapman » 17 Jan 2005, 23:42

Páni,ale ja viem kde je v BA odstavená vyhoretá 12o3-ojka so 17" elektrónmi Steinmetz -päťdierovými...!!! 8) Tomáš ju videl so mnou,že?

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 18 Jan 2005, 09:24

Nechtěl jsi napsat "v Bukurešti"? 8)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných