čo to za motor?
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 12 Apr 2006, 20:52
- Kontaktovať užívateľa:
Tak že, chčije z toho olej, nejvíc gumky od tyček vahadel ventilů, zaslepovací šroby v hlavě... a vlastně s celých hlav , pák problem s hlavama, vypadávaj sedla, kozlíky na ventylech se dost opotřebovávají , pak se dělá brambora na klice a velký ztraty tlaku oleje, pak někdy se trhaj svorníky hlav z bloku,a co ještě ovalita pístu, má to velmi velkou spotřebu oleje, za celé ty roky co se u nás na tom jezdilo byl furt jen problém s motorem....vřele nedoporučuji
Tento motor je po GO. Vymenilo sa tam snáď všetko čo bolo staré a nemalo dobré kvalitatívne parametre. Motor má farbu ktorá zodpovedá mojim predstavám a ladí ku karosérii.Nedržal som sa striktne farieb aké boli originál. V mojich predstavách nezodpovedajú kráse tvarov TATRAPLÁNU ktorý bol už v jeho časoch pred ostatnými..... ale nakoľko vtedy nemali možnosť zvýrazniť krásu tvarov zodpovedajúcim lakom tak som si ho nalakoval , aby troška vynikol jeho design.Mne sa táto kombinácia páči a keď sa bude páčiť aj niekomu druhému tak to malo zmysel.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Šumperk
- Kontaktovať užívateľa:
michal olejko: znám z vyprávění zcela jiné zkušenosti s motory T600.Když pominu vliv první série Tatraplanu,tak nemalý vliv na ke špatné pověsti motoru T600 měli vozy a náhradní díly z Mladé Boleslavy.Také předchozí opravy,všelijaké úpravy a tzv. G.O. motoru původními majiteli spolehlivosti nepřidalo.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 69 neregistrovaných