Strana 5 z 48

Re: Kačena

Napísané: 02 Feb 2008, 19:31
od užívateľa joseph
LPG do Tatry 805?Prečo nie,akurát v dnešnej dobe nenajzdíš toľko KM,aby to bolo vôbec rentabilné...Tatra 805 je sice fajn ale je to aj 805 porúch na sto km.Je dosť problém aby to ako tak solídne chodilo na benzín a nie riešiť predohrev plynu,kolísajúci voľnobeh a milion iných problémov.Na fotke je jedna T 805,po profesionálnej prestavbe na LPG.Naštastie nezhorela celá...

Re: Kačena

Napísané: 02 Feb 2008, 20:54
od užívateľa Jerry
Když sem k tomu fotu četl článek, tak tam o LPG nepadlo ani slovo, ale bylo to po cestě se zablitym a netěsnym motorem (tekl benzín od karburátoru). Bejt to od LPG tak snad ani ta budka nebude na autě, ale kdesi daleko.... Plyn nehoří, ale tvoří třaskavou směs :!:

Re: Kačena

Napísané: 02 Feb 2008, 20:59
od užívateľa joseph
je tam napísane technická závada na palivovom systéme...

Re: Kačena

Napísané: 02 Feb 2008, 22:39
od užívateľa bazilisak
joseph napísal:je tam napísane technická závada na palivovom systéme...
Doufám, že mi pán Joseph odpustí... Za motorem na P straně (samozrejme ve směru jízdy)vidím lpg směšovač.. je to tak?

Re: Kačena

Napísané: 02 Feb 2008, 22:49
od užívateľa bazilisak
Jerry napísal: Plyn nehoří, ale tvoří třaskavou směs :!:
Doufám ,že doma nemáte plynový sporák . Vařit totiž na třaskavé směsi musí být hodně nepříjemné.. :lol:
Jerry ber to v pohodě. Vím že máš pravdu. :wink: Viděl jsem totiž několik roztrhnutých filtrů vzduchu od toho jak si motor střelil do karbecu při jízdě na lpg...

Re: Kačena

Napísané: 03 Feb 2008, 05:22
od užívateľa Jerry
Ano... V tom článku sem se nedočetl o LPG. Jen ta závada mi přišla na benzín a foto sem neprohlížel tak pozorně... Ani auto sem ve skutečnosti neviděl, je to moje doměnka, na plynu sme vařili, ale ten systém byl zařízen na směšování plynu a vzduchu a ne na hromadění plynu a v určité koncentraci k výbuchu...

Re: Kačena

Napísané: 03 Feb 2008, 11:17
od užívateľa Jerry
Tož dodávam fotos, jak sem sliboval.

Re: Kačena

Napísané: 10 Feb 2008, 19:11
od užívateľa bazilisak
Na horním obrázku vidět , jak je na výfukovém potrubí usmažený olej.. a černé gumičky na odpadech z hlav,
na spodním obrázku vidět z Tatry 603 těsnění pod ventil. víky , rovněž rozdělovač , a indučka .

Re: Kačena

Napísané: 10 Feb 2008, 22:15
od užívateľa Jerry
Origo cívku nemám, rozdělovač už je nasazenej původní. Motor tak necham, na rozebrání a osazení původníma dílama je čas, hlavně se mi ulevilo od toho až místama tří centimetrovýho nánosu oleje a prachu. Až budu mít motor venku z auta, tak mu poskytnu náležitou péči. :wink: Nemám moc času a při autě strávim maximálně 6 hodin za týden (což není tměř nic), chci to uvést do stavu pro provoz (čistej a seřízenej motor a vše na autě funkční) a aby to prošlo bezproblému technickou.

Re: Kačena

Napísané: 11 Feb 2008, 11:10
od užívateľa ladis

Re: Kačena

Napísané: 11 Feb 2008, 19:50
od užívateľa Jerry
Díky Ladisi za link, ale z nebízených částí jsem usoudil pouze obtížnou skladovatelnost a minimální využití... Tak je to tu pro ostatní. :wink:

Re: Kačena

Napísané: 11 Feb 2008, 22:56
od užívateľa martin b.
Jerry, víš jak mně štve, že sme se neprojeli na kačeně! Škoda že si nepočkal s tím čistěním. :( :(

Re: Kačena

Napísané: 11 Feb 2008, 23:00
od užívateľa Jerry
To by sis moc nepomohl... primerně sem to rozebíral kvůli výměně zadřenejch ložisek na vstupní hřídeli. :cry: Ale už je to celý a v pátek začnu strojit a v sobotu s ní možná i hnu... :wink:

Re: Kačena

Napísané: 11 Feb 2008, 23:02
od užívateľa martin b.
A dělal si na ni v sobotu ještě něco? Nebo si si dal oraz. :P

Re: Kačena

Napísané: 11 Feb 2008, 23:21
od užívateľa Jerry
poklidil sem po garáži a vyrovnal si trubičky od paliva a oleje, pak sem dodělával ty rozdělovače.

Re: Kačena

Napísané: 17 Feb 2008, 20:33
od užívateľa bazilisak
zdar Jerry , tak již máš jasno o tom LPG ? Vidíš to na vodní nebo olejový výhřev směšováku ?

Re: Kačena

Napísané: 18 Feb 2008, 19:53
od užívateľa Jerry
Pokud ho tam dávat budu, tak to necham na firmě, co mi to bude montovat, pokud si budu moct vybrat, tak ohřev olejem. Zatím to vypadá na 1000 km / rok. Tudíž zůstávam na benzínu, ještě to auto neni hotový a plyn by komplikoval práce a montovat ho na neseřízenej motor je blbost.

Re: Kačena

Napísané: 09 Mar 2008, 01:06
od užívateľa Jerry
Tak sem dneska po delší době zařádil na stroji a už je to provozuschopný. 8) Sic byl problém po 3 něsících nastartovat, což má na svědomí proražená cívka a 2 nepálící svíčky... Ale sem rád, že tu zas počasí přeje a příští tejden už bych jí mohl skovat do haly. Ještě seřídim ventily, vyměnim cívku a doladim předstih...

Re: Kačena

Napísané: 11 Mar 2008, 19:45
od užívateľa bazilisak
Jerry napísal:Tak sem dneska po delší době zařádil na stroji a už je to provozuschopný. 8) Sic byl problém po 3 něsících nastartovat, což má na svědomí proražená cívka a 2 nepálící svíčky... Ale sem rád, že tu zas počasí přeje a příští tejden už bych jí mohl skovat do haly. Ještě seřídim ventily, vyměnim cívku a doladim předstih...
V ůnoru mi propadla technická , nedávno jsem koupil jedno z dostupných pneu, obul jsem ho, seřídil jednu stranu ventilů a dnes jsem to po dlouhém čase stání venku postavil do stodoly. Tam jí bude nejlíp...

Re: Kačena

Napísané: 16 Mar 2008, 00:45
od užívateľa Jerry
Dnes jsem opět poskočil o míli vpřed. Auto je nastrojený, motor seřízenej (až na drobný odchylky). Udělaná je i nová napájecí soustava, tedy kabely od baterie ke startéru a kostra na rouru (oproti původní, která končila na oplechování skříně a pak si proud lezl cestou necestou až ke startéru a dynamu) Kabely jsou 35mm^2 a jsou na nich nalisovaný měděný očka, kabel od + polu baterije už nekončí na oplechování ale přímo na rouře :!: Ještě uvažuju o odpojovači... Véééééééélikej dík patří ještě jednou Ladisovi za navedení na správnou literaturu, díky níž jsem si dovedl ono zatracované dynamo k dokonalosti a dobíjí. Funguje nad moje očekávání, do baterie začne ládovat energii již při necelých 1500 ot/min a to na hodnotě 8 - 9 A, kontrolka zhasíná při 1100 otáčkách. 8) Je toho ještě moc... ale už to poslouchá a dá se s ní jezdit aniž by trucovala, nebo dokonce protestovala :lol: Za nefotodokumentaci se omlouvám, ale nějak mi chyběla další čistá ruka, zítra se pokusím odchytit pár fotek.