Strana 3 z 48

Re: Kačena

Napísané: 10 Jan 2008, 16:30
od užívateľa Robert
Tak zde uveřejním špionážní video jak Jeryy prohání kačenu.

http://youtube.com/watch?v=U6q3TKyzUUY

barvou se nedejte zmást to je maskování hh.

Re: Kačena

Napísané: 10 Jan 2008, 20:22
od užívateľa peter
A potom že rallye Dakar zrušili :wink:

Re: Kačena

Napísané: 10 Jan 2008, 21:58
od užívateľa Jerry
Ale já přeci nemam valníka... :lol: Ale těšim se, až zase vyjedu. Dneska sem vyoperoval zadní ložisko z převodovky a zápasim jak tam dostat nový, abych nemusel převodovku vyndavat z auta...

Re: Kačena

Napísané: 11 Jan 2008, 00:16
od užívateľa bazilisak
Jerry napísal:Ale já přeci nemam valníka... :lol: Ale těšim se, až zase vyjedu. Dneska sem vyoperoval zadní ložisko z převodovky a zápasim jak tam dostat nový, abych nemusel převodovku vyndavat z auta...
Které ložisko jsi vyoperoval - a co tomu bylo?

Re: Kačena

Napísané: 11 Jan 2008, 15:14
od užívateľa Jerry
Auto stálo pomalu 10 let a spadnul olej v čerpadle v převodovce. Klucí mi tvrdili, že to občas vytáhli ven... Když sem to koupil a přivezl domů tak v tom jemně skřípalo, tak sem namazal vystavovací ložisko u spojky. Všechno utichlo, tak sem tomu nadále nevěnoval pozornost, náplně sem zkontroloval, takže vše ok (ikdyž sem v příručce vyčetl, že je možná stráta hladiny oleje v čerpadle...). A při výletu na kopec (viz foto výše) vše v pořádku, až na cestě domů (1km od domova) se ozvalo skřípání znova. To už sem bezpečně věděl, co mě čeká, a hned po příjezdu se začalo rozebírat... Odneslo to přední ložisko stálého převodu (naštěstí..) a mam ohoblovanou spojovací hřídel od spojky (ta už musela bejt dýl, protože sem našel špony za zadním ložiskem), klucí mi říkali, že měli motor venku...
Nevim jak je velkej problém tu hřídel vyndat z motoru, ale mě se to nepovedlo...
Přední ložisko bylo modrý a zadní se zdálo být v pohodě, ale měnim obě. Čerpadlo už běhá. Zbytek převodovky je Ok.

Re: Kačena

Napísané: 11 Jan 2008, 19:58
od užívateľa bazilisak
hřídelka drží v ložisku 6203 . Nejlepší máš odšroubovat přítlačák , vytahnout lamelu a odšroubovat (po odjištění plechů ) 6 šroubu které drží setrvák. Ten nemusíš sundavat - jen vyloupneš tu tyčku i s ložiskem i krycím plechem ložiska - to ( vyměnit taky..)

Re: Kačena

Napísané: 11 Jan 2008, 20:08
od užívateľa Jerry
Jo je tam ložisko, to sem zapoměl napsat. V příručce je to dobře vidět.. Díky za postup, ale radši bych všechno dělal přes léto, sem u toho vymrzlej jak sobolí trus a výsledky bídný... Místa moc neni protože mam motor v autě, za maskou...

Re: Kačena

Napísané: 11 Jan 2008, 20:23
od užívateľa bazilisak
No to je nezáviděníhodná situace. motor to chce ven .... stačí 2-3 chlapi a třeba palety nebo něco vyššího aby se nemusel moc vysoko zvedat . No a na sací trubku se dodělává zpětný ventil (kulička s pružinkou) aby olej nespadl a maže to hned...

Re: Kačena

Napísané: 11 Jan 2008, 20:38
od užívateľa Jerry
Ono ta hladina za rok nespadne. Z toho strach nemam, ale když to 10 let stálo bez hnutí...

Re: Kačena

Napísané: 27 Jan 2008, 21:25
od užívateľa bazilisak
Jerry , tak ako to vyzerá , 805ka už jazdí?

Re: Kačena

Napísané: 28 Jan 2008, 15:55
od užívateľa Jerry
Jak se to vezme. Jezdí, popojel sem s ní asi 10 metrů z kopce. :lol: Mam opět shozenej karburátor (když sem sundaval oplechování). 3/4 štoubků na sání a na rozvodech bylo volnejch, nevim kdo to dotahoval, ale přišlo mi to jako by to bylo pouze rukou. Po dotažení sem se jal vapky a chtěl umet ten megazablitej blok a hlavy. Na doporučení Koušáka sem si sehnal Carlan... Potom sem vyhodil exhaustory a "padnul do komatu" tak naklepaný rozvodový i oběžný lopatky sem ještě neviděl, říkal sem si, co to jen mohlo sežrat :?: Odpověď sem viděl až při čištění.... na pravej straně motoru (za dynamem) chyběla matka od svodu a na levej dokonce 4 :!: Tak se mi vysvětlil i ten občasnej smrad v kabině. U větráků sem trávil celou sobotu než sem je umyl a porovnal, na dynamu sem proved kontrolu všeho elektrickýho i mechanickech částí.... Dynamo dynamuje 8) Ještě sem dovnitř přidával další 2 uhlíky, majíc na svědomí odrušení a spojení kotvy a statoru, po kterých nebyl sebemenší náznak... (škoda, že sem to nevyfotil). Nakonec sem vyhodil z kabiny fofrklacek a mam ho připravený pro dovaření plošky a zahlazení kulisy. Je to totiž jakési domrvené (bylo mi potvrzeno, že s tim jezdil každej kdo měl ruce nohy)... Ještě mě čekají páky od přídavný převodovky, protože jdou děsně festovně, tak to vyhodim, umeju a namažu... Výměnu olejů necham až na větší teplo. :wink:

Re: Kačena

Napísané: 28 Jan 2008, 23:42
od užívateľa bazilisak
No to volné sání a výfuky - naprosto normální věc , to je pořád, no a ty lopatky na ventilátorech to si někdy tuningáři přihýbali tak , aby to kvičelo jak siréna... :D . Řadící páka - to je taky častý problém, přední náhon jde často vyřadit lépe při rozjezdu na zpátečku- vyskočí skoro sám. Tak je to dobrý , že jsi to zprovoznil... Hlavně to musíš dát do kupy do srazu ve Vyškově - tam by jsi neměl chybět ...

Re: Kačena

Napísané: 29 Jan 2008, 16:27
od užívateľa Jerry
Vyškov je pro mě trochu zruky... Pomaličku se mi ztenčujeou příjmy, tak se musim omezit a přizpůsobit finance potřebnějším věcem. Holt mam Kačenu pouze pro radost. 8) Přiject můžu očumovat jinou Tatrou. A při klábosení to vadit nebude.

Re: Kačena

Napísané: 29 Jan 2008, 18:58
od užívateľa ivkej
hoši a má kačena synchronizovanú prevodovku?ale asi nie pravda...na tie roky by som asi veľa chcel...spýtal som sa preto lebo som sa to nikde nedočítal a nikdy som v tom aute bohužiaľ nešiel ale môj starký ju mal v PZ a do dneska si nevie to auto vynachváliť

Re: Kačena

Napísané: 29 Jan 2008, 19:39
od užívateľa Jerry
Nemá synchrony, pouze všechny kola ve stálym záběru a řadí se zasouváním zubovejch spojek. :wink:

Re: Kačena

Napísané: 30 Jan 2008, 00:04
od užívateľa bazilisak
Jerry napísal:Nemá synchrony, pouze všechny kola ve stálym záběru a řadí se zasouváním zubovejch spojek. :wink:
No on stálý záběr na všechny kola vypadá trochu jinak ... Kačena má stálý pohon zadních kol , pohon předních kol je připínatelný . Chápu , že Vyškov je pro tebe daleko , ale lepší akci s TATROU 805 nikde jinde nezažiješ. Možná , že, kdyby vás bylo víc, dalo by se za cestu i ušetřit...

Re: Kačena

Napísané: 30 Jan 2008, 18:29
od užívateľa ladis
Potupné... To se může, nepřijet po ose?

Re: Kačena

Napísané: 30 Jan 2008, 18:30
od užívateľa miloš
Spotřeba bude taky asi podobná........ :lol:

Re: Kačena

Napísané: 30 Jan 2008, 23:18
od užívateľa Jerry
Bazilišáku byla tu otázka na převodovku.... A tu sem popisoval. Všechny ozubený kola v převodovce jsou napevno a kvalty se řadí pomocí zubových spojek, posouvanýma řadicíma vidličkama... Takhle jela výprava z Rokycan, ba jsou to přímo oni. Ale pokud vezmu cestu po ose tak mi vyjde na cca 7 tisíc. Plus náklady na akci a je 10 vháji... :? Když nechodim do práce, ale studuju, tak jsou pro mě finance důležitější na trochu jinejch místech, než se jít bavit a za víkend buchnout prachy za třeba nový obutí na auto... Pokud bych byl v pracovnim procesu, tak nic neřešim a jedu! Protože budu mít jistotu, že si pokreju náklady na všechno a zbude mi i na zábavu. :wink:

Re: Kačena

Napísané: 31 Jan 2008, 00:04
od užívateľa bazilisak
O.K. promiň , příště budu lépe číst . Jen na akci "tam" pro 2 osoby + auto jsem platil 1300 kč , vzhledem k té stravě, která v té ceně byla a za tu akci to stálo ! Horší je opravdu příjezd... a odjezd....