Strana 1 z 48

Kačena

Napísané: 11 Dec 2007, 16:57
od užívateľa Jerry
Přátelé už je to tak, i tento kousek techniky si ke mě našel cestičku... :lol: Je z roku 1957 a proběh kilometrů je pouze 1/10 stáří vozu 8) Prostě paráda. Po víkendech ji debordelizuju a čistim aby se tam nechalo něco dělat. :wink:

Napísané: 11 Dec 2007, 17:36
od užívateľa Štěpán
to jako že to ujelo jen 5km za rok- to sem asi špatně pochopil??? To tam nikdo nemohl stihnout nadělat bordel!
Jaký je na to potřeba řidičák?

Napísané: 11 Dec 2007, 17:44
od užívateľa MarekK
:shock: to je superkára!!!!

Napísané: 11 Dec 2007, 17:47
od užívateľa Neregistrovaný
...alebo superkáča!

Napísané: 11 Dec 2007, 17:55
od užívateľa Jerry
Ano je to 5 ale tisíc, když sem nakouk do kabiny tak mě zarazilo to číslo... bylo tam 5330km. A když sem jí navrněl, tak uvěřil, je to akorát zajetej motor, nic tam nebouchá ani neskřípe!! (akorát ložisko na spojce je suchý...) Půjde z5 do khaki kabátu a kříže na bok... :lol:

kacenka

Napísané: 11 Dec 2007, 18:17
od užívateľa DANGER
co ta stala ta nova hracicka????

Napísané: 11 Dec 2007, 18:22
od užívateľa Jerry
Máš to v pSSt.... :lol:

Napísané: 11 Dec 2007, 19:25
od užívateľa Maxono
Mňa by tiež zaujímalo na koľko ťa vyšla a aký na to treba vodičák.

Napísané: 11 Dec 2007, 19:29
od užívateľa Jerry
A k tomu řidičáku. Prázdný to váží 3210 kg a maximum v techničáku je 5200 kg, tak na to stačí C1... Valník váží 2750kg. Ta nástavba je dřevěná na kovovej konstrukci z venku oplechovaná a uvnitř je papundekl.
Chybí mi přední kryt blinkru (jako byly na škodovkách a téměř všem ostatním v 50. letech) pár originál keramickejch spínačů. Pokud máte někdo i detaily k tomuto vozu (popis vybavení atd...) tak mi dejte vědět, na netu toho moc neni. Dílenskou příručku a plán mazání mam.

Napísané: 11 Dec 2007, 22:37
od užívateľa Luboš
A k čemu to vlastně sloužilo, resp. co to má vevnitř?

Napísané: 11 Dec 2007, 22:42
od užívateľa lada
Jednu máme také u SDH. Jen není celá červená, ale s bílým pruhem. V tomto provedení je potřeba mít u sebe řidičský průkaz skupiny C, dále od doktora platné EEG vyšetření a profesní průkaz C+maják.

Napísané: 11 Dec 2007, 23:04
od užívateľa Jerry
Původně sanita (nevim jestli měla lůžka nebo nosítka... ale na ty nosítka mi to přijde pravděpodobnější) v čsla na slovensku v 75 převezeno do čech a přestavěno na hasičskej vůz, tzn. dali dovnitř lavici a do TP připsali k místům k sezení + 11, přestříkali načerveno a nahodili majáky... Momentálně sem ty lavice vymontoval a uklidil ten bengál... byly toho 4 lopaty. Pokoušim se dozvědět o původním vybavení a nějak tak to poskládat. Doufam, že mi na ouřadě škrtnou těch 11 míst a nechají původní 2... jinak na to budu dělat ještě D :lol:

Napísané: 12 Dec 2007, 00:11
od užívateľa Luboš
To bych se hodně divil, kdyby jen tak tahem propisky změnili vozidlo kategorie M2 (tj. autobus, který lze řídit jen s oprávněním min. podskupiny D1) na N2. No, každopádně to může zkusit... :wink:

Napísané: 12 Dec 2007, 18:44
od užívateľa Jerry
Tak byl bych rád, aby to napravili, protože kvůli veteránu, se kterym pojedu 10x doroka, nebudu dělat D.... :lol:

Neříkejte, že sem na celym portálu sám, kdo má 805?

Napísané: 12 Dec 2007, 21:59
od užívateľa michal heky
V Berouně chtějí za Dčko 9500, projedeš se s Karosou po pěkné krajině, já bych to tak černě neviděl:-)

Napísané: 13 Dec 2007, 01:17
od užívateľa ladis
Dovedeno do důsledku, i kdyby ty papíry dělal každý rok, tak ho ty projížďky možná vyjdou levněji než kačenou :-D

Napísané: 13 Dec 2007, 01:38
od užívateľa Luboš
Za devět a půl to vychází nějak podezřele levně, aby se s tou karosou pak vůbec svezl...

Napísané: 13 Dec 2007, 09:01
od užívateľa Jerry
Michale, vim jakou školu máš na mysli. U toho majitele pracuju (s největší pravděpodobností). 8) Jinak takhle podezřele levný to bude do března 08, pak ty ceny poletí nahoru, slyšel sem, že C nebo D budou na hranici 30 tKč... :? Takže pokud někdo ještě chcete mít papíry za rozumno, tak pospěště, levnější to fakt nebude :!:

Napísané: 15 Dec 2007, 22:35
od užívateľa Jerry
Tak sem dnešek strávil důslednym prohlídnutím Kačeny. Sundal sem si všechny bubny, rozhejbal čepy na paknách... Už to jezdí 8) (jedno kolo pořád brzdilo). Ručka jde pěkně zlehka a řazení jde po promazání táhel jak po másle. Mam z toho ohromnou radost. Při autě sem byl 6 hodin a ani mi nepřišlo, že byly veku 4 pod nulou :lol:
Ps: Ty kola sou fakt slušná posilovna.

Napísané: 16 Dec 2007, 10:14
od užívateľa Pedro
Gratuluji-negratuluji :) Měl jsem T805(Třinec), vojenskou, bez výbavy skříně, ale taky zásahu hasičů, postavenou na klasických bílých RZ po hasičích asi 3 roky, najel s ní s vervou a nadšením něco přes 1500km, vyzkoušel neuvěřitelné, ale když jsem jí prodal, tak jsem sice v koutku zamáčkl slzu, ale bylo mi neskonale blaze. Auto víc na h... se těžko hledá :D Kdybys potřeboval nějakou radu, tak se ozvi třeba přes SZ.