Ahoj , šlo by tady nám dát nějaké foto ? Jinak myslím, že u požární nádstavby je celkem srozumitelné kam co patří - bývají tam regály na hadice, savice, rozdělovač, hydrant, čerpadlo...Petr 805 napísal:Zdravim tatrováky.Stal jsem se majitelem T-805 s požární nástavbou,rok výroby kabiny dle štítku je 1956 a nástavba taky.Mám dotaz,má někdo fotky vnitřku vybavení nástavby či možnost nafocení hasičského vybavení nástavby?Dík Petr
Kačena
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Pěknej a zachovalej úlovek.
Fotky restaurovaný DVSky sem posílal Petr, tedy pokud si to nabyl Ty
Fotky restaurovaný DVSky sem posílal Petr, tedy pokud si to nabyl Ty
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Celkem pěkné autí, jenom trošku opršená barva ... Máš k tomu SPZ- nebo je to bez a půjde na veteránské ? A hodláš ji nechat červenou nebo khaki ? Předpokládám, že to je prázdné- bez výbavy a když jsi se ptal , kam co patří, asi to budeš chtít dovybavit...? Z kterého kraje to je, a kde to bude ted ?
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Není to sice kačena... ani se jí to moc nepodobá.... Kdyby ta karoserie byla T613...
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
jen něco málo z toho vnitřku....kdyby měl někdo něco víc- byl bych vděčný...vidíš, že než to posháníš -musíš mít dva životy...a žádné majáky ale světla...a ani blinkry v předu...
Re: Kačena
Moc díky za fotky.Na štítku kabiny i nástavby je rok výroby 1956,v nárazníku vevařen držák hledáčku,a jak připravuju kabinu na stříkání,vyndal jsem přední blinkry a ty byly osazeny v kabině do děr,které byly připraveny podle tvaru při výrobě kabiny.Tak mě překvapilo že nemá mít blinkry na kabině.Dle tachometru má najeto jen asi 4700 km.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Dá se předpokládat, že Tvá T805 prošla generální opravou, při které samozřejmě se dávaly blinkry na kabinu, vzadu světla dvoudílná místo původních...Petr 805 napísal:Moc díky za fotky.Na štítku kabiny i nástavby je rok výroby 1956,v nárazníku vevařen držák hledáčku,a jak připravuju kabinu na stříkání,vyndal jsem přední blinkry a ty byly osazeny v kabině do děr,které byly připraveny podle tvaru při výrobě kabiny.Tak mě překvapilo že nemá mít blinkry na kabině.Dle tachometru má najeto jen asi 4700 km.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
http://ie.youtube.com/watch?v=hB-dTVar3wI Tatra 805 - zkouška brzd než se jede na STK . Taky Ti to Jerry tak brzdí ?
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Akorát sem chtěl napsat, že máš brzdnou dráhu 12 - 15m. Ale netušim z jaký rychlosti.
Když to zašlápnu, tak mi gumuje zadek. Předek to zatim neumí.
Jo a k čemu máš tu nádrž za poklopem, je na bufíka uvnitř skříně?
Když to zašlápnu, tak mi gumuje zadek. Předek to zatim neumí.
Jo a k čemu máš tu nádrž za poklopem, je na bufíka uvnitř skříně?
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Rychlost 55 km /h . Nádrž je k topení ve skříni kde byla rezerva, rozvod je dopředu i dozadu (přepínatelné) a benzín jde spádem do topení BN4 (bez čerpadla) . Když by byla khaki , tak ten benzín v létě se víc odpařuje a smrdí, proto je stříbrná jako spousta věcí na mém autě.Jerry napísal:Akorát sem chtěl napsat, že máš brzdnou dráhu 12 - 15m. Ale netušim z jaký rychlosti.
Když to zašlápnu, tak mi gumuje zadek. Předek to zatim neumí.
Jo a k čemu máš tu nádrž za poklopem, je na bufíka uvnitř skříně?
Holt 44,5 je 44,5 a ty umí flokovat i na předních kolech . V 80km/h se při brždění odlepují zadní kola od cesty .
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Tak to je vskutku dobře udělaný. Ale ty samý prasátka (44,5) jsou na Avii na zadní nápravě a cena je kolem 400,- tak netušim, proč je někdo vyrábí za 1600,- či kolik? Neni to náhodou nějaká černota? Ale nebudu to rozmazávat, spíš mě zajímá, jestli je identickej brzdovej válec (uchycení do příruby, průměr válce). Ten dvouokruh mi nedá spát. Teď se chystam na technickou a pak na dílnu a tam opravit výdřevu, oplechování, budku řidiče vyvařit a nakonec lak. Potom už do toho nechci vrtět.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Co myslíš tou černotou ? Já to nebudu rozmazávat z důvodu, že bych se nerad rozčílil !!!. Něco jako zpochybnovači na Gaz foru... viz ( zázračná prasátka )Jerry napísal:Tak to je vskutku dobře udělaný. Ale ty samý prasátka (44,5) jsou na Avii na zadní nápravě a cena je kolem 400,- tak netušim, proč je někdo vyrábí za 1600,- či kolik? Neni to náhodou nějaká černota? Ale nebudu to rozmazávat, spíš mě zajímá, jestli je identickej brzdovej válec (uchycení do příruby, průměr válce). Ten dvouokruh mi nedá spát. Teď se chystam na technickou a pak na dílnu a tam opravit výdřevu, oplechování, budku řidiče vyvařit a nakonec lak. Potom už do toho nechci vrtět.
Jestli si myslíš, že někdo koupí váleček z Avie za 400 Kč , natře ho jinou barvou, a prodá za 1 500 Kč - tak toho by bylo schopno spousta lidí .. i mezi Tatrováky by se jich pár našlo , ale od Kopečných tohle opravdu , opravdu nečekej !!! Jinak může Tě ubezpečit, že kromě odvzdušnovacího šroubku a manžet je VŠECHNO jejich výroba. Jenže všichni zpochybnují a nevěří a já nevím co , a tak hledají ptákoviny .... ale jednoho dne, třeba uvidí, že to s těmi válečky brzdí opravdu líp, a pak mají váleček v ruce a žasnou ŽE JE TO OPRAVDU NOVÝ VÝROBEK, že to tak je a funguje to . Nejvíc mě na tom sere to , že již nejsou, a já si je nemůžu koupit !!!!
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Špatně si mě pochopil, nechci zpochybňovat funkci větších prasátek. Je mi jasný, že to brzdí líp a o trochu se prodlouží krok pedálu. Protože je změněnej i hydraulickej převod. Jen mi šťourá hlavou, když se vyrábí na Avii, tak proč identickou věc vyrábí někdo soukromě (forma, odlitek, opracování, vytočit válečky, atd...). Neměl sem ani jedno prasátko v ruce, tak to nemůžu porovnat, je to jen doměnka zakládající se na stejných parametrech. Tak pokud někdo máte přístup k dílům na Avii, tak prosím ověřte rozměrovou shodnost/záměnnost obou prasátek (38mm vs 44,5). Děkuji za pomoc.
Kadyž si prosím osazoval prasátka na štíty, tak si tam už ty původní plechy nepoužil, nebo se vešly? Mě jeden plech drhnul o buben, takže tam moc místa neni, jak se vejdou ty větší? Zde je možná důvod kusový výroby Avie může mít střed prasátka níž než ty nový do kačeny a tak jsou nepoužitelný. Já se k těmhle dílům nemůžu dostat...
Kadyž si prosím osazoval prasátka na štíty, tak si tam už ty původní plechy nepoužil, nebo se vešly? Mě jeden plech drhnul o buben, takže tam moc místa neni, jak se vejdou ty větší? Zde je možná důvod kusový výroby Avie může mít střed prasátka níž než ty nový do kačeny a tak jsou nepoužitelný. Já se k těmhle dílům nemůžu dostat...
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Vždyt jsem to dobře pochopil - máš obavy, že Kopeční koupí prase za 400KČ a prodávají za 1 500 KČ ???!!!Jerry napísal:Špatně si mě pochopil, nechci zpochybňovat funkci větších prasátek. Je mi jasný, že to brzdí líp a o trochu se prodlouží krok pedálu. Protože je změněnej i hydraulickej převod. Jen mi šťourá hlavou, když se vyrábí na Avii, tak proč identickou věc vyrábí někdo soukromě (forma, odlitek, opracování, vytočit válečky, atd...). Neměl sem ani jedno prasátko v ruce, tak to nemůžu porovnat, je to jen doměnka zakládající se na stejných parametrech. Tak pokud někdo máte přístup k dílům na Avii, tak prosím ověřte rozměrovou shodnost/záměnnost obou prasátek (38mm vs 44,5). Děkuji za pomoc.
Kadyž si prosím osazoval prasátka na štíty, tak si tam už ty původní plechy nepoužil, nebo se vešly? Mě jeden plech drhnul o buben, takže tam moc místa neni, jak se vejdou ty větší? Zde je možná důvod kusový výroby Avie může mít střed prasátka níž než ty nový do kačeny a tak jsou nepoužitelný. Já se k těmhle dílům nemůžu dostat...
Kravina ! Od nich se ničeho takového nedočkáš .
Mám pro Tebe radu . Investuj 400 KČ do prasete z Avie a zkus ho dostat bez ůprav do T805 nebo to uprav - zkus to . Pak zjistíš - že to nejde . Pak Ti dojde, že opravdu vyrábí někdo něco - jiného ( ne identickou) věc
Plech kolem prasátka u mě vždy letěl ven jako první věc - k čemu tam taky je ?
44,5 váleček je na milimetry napasován do prostoru- jaký tam je - větší by už nemohl ani být - souosost s čepy a dolíky v paknách je ideální - jako z tama ...
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Tak se Pánům Kopečným omlouvám, za osočení. Ale prasátka nejsou identická. Na fotce je vlevo 44,5mm od Kopečných uprostřed je klasika 38mm a vpravo je 28mm ? Avia či Ifa. Mam zato, že už si to sem jednou dával stačí pozorně číst.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kačena
Ten plech je tam jako tepelný stínění, když brzdíš, aby se neohřívalo prasátko sáláním od třecí plochy bubnu a (červená) kapalina v něm nezačala vařit. Dot 3 už to asi ustojí, když Ti to tak flekuje. Jiný smysluplný vysvětlení v tom nevidim. Poznal bys to například v serpentýnách, pokud bys jel s plechama a bez nich.Bazilišák napísal: Plech kolem prasátka u mě vždy letěl ven jako první věc - k čemu tam taky je ?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 60 neregistrovaných