Strana 2 z 9

Napísané: 24 Aug 2006, 14:51
od užívateľa michal heky
Já taky stránky nemůžu načíst. Blbne mně kompletně celé webzdarma...

Napísané: 24 Aug 2006, 16:10
od užívateľa Vláček
Já mám sdílených 256 kb/s a nahahuje se mi to celkem normálně.... Jinak Lojzově vnukovi přeju mnoho úspěchů do dalších ročníků.

Napísané: 24 Aug 2006, 17:06
od užívateľa MarekK
Mne to ide úplne fpohode.... gratulujem k úspechu

Napísané: 28 Aug 2006, 14:37
od užívateľa Lojzkův vnuk
Děkuji všem za gratulace a jsem rád, že se vám článek líbil, tak můžete mrknout na pokračování už tam mám i neděli. Do konce týdne bych chtěl udělat fotogalerii ze setkání pod Trůbou.

Foto ze setkání pod Trúbou

Napísané: 30 Aug 2006, 11:58
od užívateľa Lojzkův vnuk
92 Fotografií ze setkání pod Trúbou naleznete zde: http://www.t603-marathon.wz.cz/akce/str ... mb06_3.htm
další fotografie chystám.

Napísané: 05 Sep 2006, 12:22
od užívateľa Lojzkův vnuk
http://www.t603-marathon.wz.cz Tak konečně mám hotový článek i s fotografiema a kompletními výsledky z 1. setkání pod Trúbou. Už chybí jen to video z nejlepšího průjezdu, ale to už asi neuvidím :cry: Přidávám sem aspoň jedno foto, co jsem si po závodech udělal nad štramberským okruhem.

Napísané: 06 Sep 2006, 10:23
od užívateľa Eda
super!

Napísané: 12 Sep 2006, 15:00
od užívateľa Lojzkův vnuk
etienne napísal:Ak ma autor tych stranok zaujem neni problem ich umestnit zadarmo na tatraportal vo formate akekolvekmeno.tatraportal.sk
Chlapi právě se vyřešil problém pro ty co se nedostanou na mé stránky došlo mi místo na web zdarma :( mám toho asi 65 Mb a určitě bych chtěl přidávat dále, zatím materíály i chuť je, ale další prostor na web zdarma se mi nechce registrovat. Svého času mi etienne nabízel prostor na tatraportal.sk, ale pak jsem tu něco četl, že tu taky dochází místo. Myslíte že se někde něco najde, nebo mám pytlíkovat další web zdarma?

Napísané: 12 Sep 2006, 15:04
od užívateľa etienne
Casy sa zlepsili, priestor je, staci povedat.

Napísané: 12 Sep 2006, 15:25
od užívateľa tomas
sice ta nepoznam, ale kludne mi napis mail.

Napísané: 12 Sep 2006, 16:32
od užívateľa Luboš
Na WZ je možné mít až 150 MB, ale vrazí ti na všechny stránky reklamní pruh...

Prostor pro WEB

Napísané: 13 Sep 2006, 08:06
od užívateľa Lojzkův vnuk
Etienne tak já tedy povedám, že by jsem rád umístil svoje stránky na doménu t603-marathon.tatraportal.sk. Že na WZ se dá zvětšit prostor reklamou vím, ale to se mi nelíbí, byla by to samá reklama. Tomas díky taky za nabídku.

Napísané: 13 Sep 2006, 08:15
od užívateľa tomas
Neni zac, aj nabuduce.

Napísané: 13 Sep 2006, 10:34
od užívateľa jack
musím říct, že stránky jsou nádherně udělány..a když jsem četl o vyjížďách pana Marka z garážě, tak se mi připomnělo mé krásné dětství, kdy můj děda měl v garáži nastartovanou šestsettrojku a já ve svých čtyřech letech jemně přiotrávený výfukovými plyny a s vlasy načechranými od exhaustorů, si užíval tyto parádní chvíle :D Celé dny sem trávil v garáži. Seděl na místě řidiče a přede mnou byl ten obrovský volant :wink: A co teprv když se vyjíždělo z garáže, na bývalé chalupě byl strmý výjezd, takže se před garáž museli dát nájezdy..u plotu se muselo bravůrně vyhnout sloupu el. napětí a přitom nesrazit plot sousedního baráku..kde jsou ty časy..proto za stránky Lojzova vnuka mnohokráte děkuji :D se slzou v oku Jack :wink:

Napísané: 13 Sep 2006, 11:39
od užívateľa Lojzkův vnuk
Jack, moc dobře vím o čem mluvíš :)
Včera, když jsem jel s T603 zjistit jak to vypadá s Maratonem Závišice - Monte Carlo jsem náhodou u pořadatelů narazil na jednoho traťového komisaře ze Štramberka a že má nějaké fotky z průjezdu u Dallasu tak jsem je od něj dostal. Jinak Monte Carlo už vypadá nadějně, už jsou i plakáty :-) asi dojde k nejhoršímu a budeme muset v neděli jet :-)

Napísané: 13 Sep 2006, 12:10
od užívateľa jack
Něco pro ´´Lojzového vnuka´´
Jinak bych chtěl řici, že s panem Věřmiřovským se děda velice dobře znal, seznámila je teta Anička Friedlová, která byla sekretářkou ředitele Tatry, před během a po 2. sv. válce :wink: Nikdy nezapomenu z vyprávnění jak tuším v roce 1975 ji děda vzal v 603ce k rodině do Polska. Po dlouhé době se sešla se svým bratrancem a řekla mu : Podívej se dobře Lojzíku, toto je nejlepší vůz v celém Českoslovenku ba dokonce v celé Evropě..a vyrábíme ho my..v Kopřivnici :D Trocha nostalgie nikdy neuškodí :wink: A jinak věci, které nám pan Věřmiřovský obstaral v 80tých letech se mi při renovaci motoru T603H opravdu šiknou..

Napísané: 13 Sep 2006, 12:12
od užívateľa ondrej
Pekné obrázky, bravúrny prejazd...
Ja by som si to s T603 takto asi netrúfol. Aké máš na aute pneumatiky a ako boli hustené? Zvlášť na obr. U_Dallasu4 je vidieť, ako má podvozok čo robiť, aby sa vyrovnal s odstredivými silami. Auto vyzerá, akoby sa sunulo bokom do zákruty - predné kolesá sú skoro rovno, čiže už vykonali svoj podiel práce a nasmerovali auto do zákruty, opdvaľujú sa ale ešte stále so značnou smerovou odchýlkou. Naklonené vozidlo a silne podkosené zadné koleso svedčí o tom, že zadná náprava má toho už akurát dosť a zad začína výrazne vybočovať - v takomto stave už auto začína uvažovať, či sa prevráti, alebo bude šmykom pokračovať v jazde. Pekná momentka, rád by som to videl naživo.
Ja by som ešte uvažoval o spustení zadnej časti nižšie (pokiaľ to pôjde), aby auto lepšie sedelo v zákrutách.

Ja som s T603 raz jadil ostrejšie jazdu zručnosti (slalom, jazda dokola okolo majáčiku atď...) na akejsi veterán rally, ale bol to v kuse piskot pneumatík (OR17) - bolo mi ich ľúto, tak som potom ubral. Aj tak som nemal šancu na nejaké umiestnenie oproti viacerým malým a ľahším vozidlám. Moja jazda skončila tak, že pri prajazde kolesami na strane spolujazdca cez dosku sa táto pod váhou T603 rozštiepila na kusy a usporiadatelia museli túto disciplínu vynechať :oops:

Inak na tej čiernej T603 p. Landu sú akési malé pneumatiky - s nízkym profilovým číslom. Môže to tiež výrazne zlepšiť sedenie vozu v zákrute.

Napísané: 13 Sep 2006, 13:42
od užívateľa Lojzkův vnuk
Ondrej: Já jsem si to taky troufal postupně :-) ten obrázek U_Dallasu4 byl už vlastně osmý průjezd tou zatáčkou. 4x v sobotu 4x v neděli a troufal jsem si postupně víc a víc :-) Taky mě hodně hecovali diváci a Tatra ve smyku pěkně poslouchala na pokyny volantu až jsem byl překvapený jak se dá přesně vést. Pneumatiky jsou 195/80 R15 Hankook vybírali jsme levné a ne moc nízké kvůli spotřebě do Monte Carla, vybíral to brácha. Byly i nižší, ale to by jsme museli více točit motor a stoupla by spotřeba. Ještě nám Hajdušci nějaký rozměr doporučovali, ale ten rozměr byl drahý přes 2500 kč za kus. Tyto byly kolem 1800 kč za kus. Nahuštěné byly na 2,2 až po závodech mě napadlo, že jsem měl přidat, ale před závodama mne nenapadlo, že to tam budu tak řezat :-)
Snížení by bylo lepší, jenže to by chtělo postavit druhou T 603 repliku téhle v podobě z roku 1966 a mít to jen na závody jako mají Hajdušci z roku 1967. Ale o tom si můžeme nechat iba snívat :cry:
Naživo bych to taky rád viděl, víš jak je to, když sedíš uvnitř tak se ti zdá jak to neřežeš a zvenku to je takový obyčejný smyk a na videu to je pak úplná nuda :D

Takovou jízdu zručnosti jsem taky jel na rallye beskydy asi 2001 a taky jsem se nechal unést závodním duchem, čas byl skvělý, kužely neporažené, jen tu desku jsem v té rychlosti nějak netrefil :oops: No přesněji přeskočil jsem ji z jedné strany na druhou.

Jack: Tak doufám, že brzy vyjedeš ať má "Dola" "tam nahoře" radost, že ti T603 vyjela díky jeho pomoci :-)

Napísané: 13 Sep 2006, 13:53
od užívateľa Lojzkův vnuk
sorry pneumatiky 185/80 R15, obrázky pneumatik mi nějak nezobrazují náhled, ale když klikneš tak je vidím.

Napísané: 13 Sep 2006, 14:24
od užívateľa ondrej
Tiež uvažujem o kúpe nejakých novších pneu na T603, tie pôvodné sú síce zaujímavé, ale už na nich treba dávať pozor. Preto by ma zaujímalo, aké pneu odporúčali Hajdušci. Ten rozmer 185/80-15 je asi najvhodnejší, hlavne, ak nie sú Cargo. Aj tak sú ale o niečo menšie, ako pôvodné 180/90SR15 OR 17.
Hustenie vpredu 2,2 pri takom tempe môže byť OK, vzadu je to ale absolútne nedostatočné. Tam by som normálne dal 2,5 a pri ostrej jazde kľudne aj 2,6.
Konštrukcia zadnej nápravy T603 umožňuje v určitých medziach zmenu svetlej výšky - centrálnou skrutkou v ramene pod pružinou - to som mal na mysli, nie stavbu závodnej repliky. Ak sa Tatra spostí dolu, tak získa negatívny odklon a v zákrutách o poznanie lepšie sedí.