Tatra 603-2

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 603-2

Príspevok od užívateľa Mojžo » 12 Feb 2010, 17:30

Ale inak samozrejme, sám sa občas dokážem rozobrať úplne na šrot, nijako to netajím :)

oldjan
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 158
Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 603-2

Príspevok od užívateľa oldjan » 12 Feb 2010, 18:10

Neznamená že já nepiju, tak že ostatní nemůžou chlastat. :lol: Mě bohatě stačí , že chlastají tatry. :mrgreen: Já se radši dobře najím. :D
Já myslím Jacku, že pijou příslušníci i jiných značek. Možná by jsi se divil.

Užívateľov profilový obrázok
keis09
Diskutujúci
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 31 Jan 2010, 17:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru. Chcel by som vlastniť 603.
Bydlisko: Banská Štiavnica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 603-2

Príspevok od užívateľa keis09 » 12 Feb 2010, 21:33

Neviete niekto co by stalo vybavit TP, STK.... Na veterana, jednoducho, vsetky papierovacky na to aby som mohol normalne jazdit.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 603-2

Príspevok od užívateľa Jerry » 12 Feb 2010, 23:07

A co tedy vlastně chceš? Mít auto na klasickejch RZ a v provozu a nebo mít veteránský RZ a s autem vyjet občas?
Neni to z Tvýho příspěvku dost dobře poznat a pro každou možnost je jiný řešení (jak finanční tak časový).

Užívateľov profilový obrázok
keis09
Diskutujúci
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 31 Jan 2010, 17:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru. Chcel by som vlastniť 603.
Bydlisko: Banská Štiavnica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 603-2

Príspevok od užívateľa keis09 » 12 Feb 2010, 23:49

Ak sa da tak klasicky v provoze. A na kolko by to mohlo vyst tak cca 15 000 KČ?

Užívateľov profilový obrázok
chupacabra
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 24 Dec 2005, 20:56
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 805 valník
Tatra 603; 603-2
Tatra 613-2
Bydlisko: mam
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 603-2

Príspevok od užívateľa chupacabra » 13 Feb 2010, 11:33

Nazdar, prepáč Keis, ale ako vidím, ty nemáš o ničom ani šajnu. Najlepšie pre teba bude, keď sa zatiaľ do žiadnej Tatry nebudeš púštať. Na Tatru s platnými papiermi nemáš peniaze, za 15 tis. Kč si ich určite nevybavíš. Odporúčam ti na začiatok, prečítať si všetky témy, ktoré sa týkajú zaobstarania, renovácie, prevádzky Tatier na dostupných portáloch o Tatrách. Aby si získal obraz, čo to všetko obnáša. Na tvoje otázky sú tam odpovede. Pozri si aj v akých cenových reláciách sa pohybujú Tatry s papiermi. Zatiaľ si to predstavuješ ako Hurvínek válku. Myslím si, že s tvojich naivných názorov rýchlo vystriezvieš.

Užívateľov profilový obrázok
tatrovecka
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 271
Dátum registrácie: 07 Sep 2008, 16:01
Tatry, ktoré vlastním: T2-603
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 603-2

Príspevok od užívateľa tatrovecka » 13 Feb 2010, 13:22

Keis09, ak chces v dnesnej dobe vlastnit 603jku s platnymi slovenskymi dokladmi a chces ju mat v "akom-takom" pojazdnom stave s platnou STK a EK, tak pocitaj s tym, ze budes potrebovat minimalne 10 000 ecok. Co sa tyka samotnych platnych dokladov, tak pod 1000 ecok sa len tazko dostanes a este aj to by si mohol skakat od radosti, ze si vobec zohnal a vybavil platne EVC a TP. Okrem toho kolko casu a nervov ta to bude stat ani nebudem pisat. Len tak bokom - od januara 2010 sa zaviedli na DI poplatky za EVC v depozite, rocne cca. 30 ecok, za poslednu dobu to bolo po starom cca. 100 Sk na dobu aku si chcel, takze lacnejsim smerom sa to urcite neubera. Taktiez po novom budu musiet mat vsetky vozidla sustavne platnu STK (ci aj EK neviem) a to aj vtedy ak nebudu pojazdne, alebo sa na nich nebude jazdit a nemaju EVC v depozite, inak pokuta 166 ecok z DI. Platit musis sustavne zakonne poistenie (okrem EVC v depozite), inak pokuta 500 ecok. Budu ovela prisnejsie podmienky na staniciach STK a EK. Takze asi takymto nejakym smerom stat "podporuje" starsie vozidla na cestnych komunikaciach.
Vratim sa spat - Casy ked boli 603jky za 5000 Kcs a k nej este za nakladne auto dielov su uz definitivne a nenavratne prec. V dnesnej dobe ti co vlastnia tieto auta na 99% vedia aka je ich trhova cena a ti co ich renovuju detto. Nadsencov je tiez vela, aj tu na TP, ale mnohi si uvedomia, ze to financne nezvladnu uz ked je neskoro (v zapocatej renovacii), prvotne nadsenie rychlo opadne. Nechcem ta nijako strasit a ani odradit, ale cim skor si toto vsetko uvedomis, tym lepsie pre teba a aj ostatnych. Ak ti nijako extra neovplyvni zivot cca. 17 000 ecok, tak ta vyssie napisane nemusi absolutne trapit, ale v opacnom pripade sa poriadne zamysli nad tym ci si ochotny ist do toho za taku cenu. Len pre porovnanie za tu cenu mozes mat napr. hrubu stavbu bungalovu, pripadne mensi pozemok mimo velkych miest, ... .

oldjan
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 158
Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 603-2

Príspevok od užívateľa oldjan » 13 Feb 2010, 23:01

Taktiez po novom budu musiet mat vsetky vozidla sustavne platnu STK (ci aj EK neviem) a to aj vtedy ak nebudu pojazdne, alebo sa na nich nebude jazdit a nemaju EVC v depozite, inak pokuta 166 ecok z DI. Platit musis sustavne zakonne poistenie (okrem EVC v depozite), inak pokuta 500 ecok.

Pro Tatrovecku.
To bude muset být u vás platná stk i když budeš mít značky v depozitě? Nebo když nestihneš připravit auto / i moderní/ na stk, tak dostaneš pokutu. To už trochu zavání šikanou. Tedy jestli jsem to dobře pochopil.

Užívateľov profilový obrázok
tatrovecka
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 271
Dátum registrácie: 07 Sep 2008, 16:01
Tatry, ktoré vlastním: T2-603
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 603-2

Príspevok od užívateľa tatrovecka » 14 Feb 2010, 11:25

oldjan napísal:Pro Tatrovecku.
To bude muset být u vás platná stk i když budeš mít značky v depozitě? Nebo když nestihneš připravit auto / i moderní/ na stk, tak dostaneš pokutu. To už trochu zavání šikanou. Tedy jestli jsem to dobře pochopil.
Na prvu otazku: Nie, pokial bude mat niekto znacky v depozite, tak nebude musiet mat platnu STK a EK a nemusi platit ani zakonne poistenie, ale musi platit kazdy rok za znacky v depozite.
Na druhu otazku: Ano, ale neviem podla coho bude DI posudzovat kedy, komu a po akom case vyprsania platnosti STK posle pokutu, ale urcite ho nebude zaujimat ci ma niekto auto v servise a neplatnu STK, alebo na nom nejazdi. Pokial nie je vozidlo docasne vyradene z evidencie, tak musi byt sposobile na prevadzku po pozemnych komunikaciach a tym padom musi mat platnu STK a EK.
Cele je to o tom, ze sa na slovensku vlani rapidne zvysila nezamestnanost a tym padom stat prichadza o velke peniaze do statneho rozpoctu a musi "nejakym" sposobom ten rozdiel vykryt. Jednoducho povedane, treba ludi viacej "osklbat" a toto je jedna z foriem ako sa to da. Pokracovat to bude vyssimi pokutami, dalsimi nezmyselnymi poplatkami a mozno to skonci zvysenim dane. Ved stat bude radsej podporovat dlhodobo nezamestnanych ako poctivo pracujucich, tym radsej zdvihne hranicu veku odchodu do dochodku aby sa ho ani nedozili.
Asi sa prestahujem do CR :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných