tak to neviem takto je to udané...Krieg napísal:Máš na mysli kategorii B1, tedy do 500 kg? U nás to myslím jde, ve Francii mají myslím od šestnácti a jinak nevím.Koľko štátov sveta má šoférov mladčích ako 17 rokov ? / vodičáky od 17 r. /
Veteráni
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 13 Aug 2008, 12:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Veteráni
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Veteráni
Adler werke-Nemecko
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 13 Aug 2008, 12:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Veteráni
tak dík za pomoc
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Veteráni
tak to mě asi něco uniklo..Stevo napísal:Ja som sa nepytal na nazov koncernu ale auta Ale dikJáPavel napísal:koncern General Motors.
Chevrolet ,Buick ,Pontiac ,GMC, Saturn ,Hummer, Saab ,Cadillac ,Vauxhall ,Opel ,Holden ,Oldsmobile ,
GM Daewoo.
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 13 Aug 2008, 12:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Veteráni
Napište tuningové firmy v nemecku čo sa špecializujú na BMW ? / názvy a len karoseria / - nie doplnky !!
prosím pomoc
prosím pomoc
- Maxono
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 688
- Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Veteráni
Alpina, Hartge, možno aj Hamman, ale ten tuní aj iné. A ešte kopa ďalších, ale čisto len BMW má Alpina a Hartge.
Re: Veteráni
a skoro nejdulezitejsi- Schnitzer.
- Laco
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 389
- Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1 - Bydlisko: TRNAVA
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Veteráni
Na BMW je HAMANN ....
- TATRA613
- Diskutujúci
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 06 Aug 2008, 06:07
- Tatry, ktoré vlastním: Mam Tatru 613 Chromka Rok výroby 1980
- Bydlisko: ČR-Náchod
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Veteráni
NSU-Německo
IFA-DDR-Německo
ROBUR-DDR-Německo
IFA-DDR-Německo
ROBUR-DDR-Německo
- Jirka Pollak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: 16 Dec 2005, 12:40
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Veteráni - HEZKY ČESKY
POKUD JE TO JEŠTĚ AKTUÁLNÍ TAK POSÍLÁM PÁR ZNAČEK, KTERÉ NĚKTEŘÍ NEZNAJÍ, SVĚTOVÝCH ZNAČEK MŮŽU DODAT 4X VÍCE, ALE TY ZNÁ ASI KAŽDÝ:
- Aero 1929 - 1951, Prag
- ASPA, Pribram, 5/15 HP 1924, 4 Zyl. 1.3 L
- Avia, Praha-Letnany, Avia n.o., 2 Zyl. 344 ccm, Prototyp Volksauto
- C.A.S. 1920, Praha, Ceska automobilova spolecnost, Gebr. Rechziegel, 689 ccm Motor Coventry Victor, schneller Zweisitz (erfolgreich in Zbraslav-Jiloviste)
- CZ,
- DIOSS, 1995 , Klatovy, kleines Sport-coupe, design V.Kral
- Elpo
- ESO, Divisio, 1957, Rennwagen 500, 1 Zyl. 500 ccm
- Frada
- FRM, Praha, Fischer-Reimann Motoren, 1935, 4 Zyl. 1900 ccm, PKW
- Gatter, 1926 - 1937
- Hakar, A. u. V. Rieger, Sportwagen, Rennwagen
- Innotech Mysterro, 1995, Sportwagen prototyp, design V. Kral
- ISIS, 1923, Praha, Ing F. Beutelschmidt, Krcil, Elsnic und Ruzicka, kompromislose sportwagen, 1093 ccm, 90kmh, Ende 1928
- Jawa, 1929 - 1972 ?
- JK 2500, 1958, J. Kubinsky, Sportwagen
- KAN, Kukleny, Hradec Kralove
- Kohout, Brno, Petr Kohout, 1905, 1- und 2 Zylinder
- Krajan
- Krejbich
- Kroboth, Sternbeck, Gustav Kroboth, 1930 Favorit, 1 Zyl. 567 ccm, Volksauto
- Laurin & Klement, Mladá Boleslav, 1895 - 1925, 1925 Verkauf an Skoda
- Lidovka
- Linser, Liberec, Christian Linser, 1906, PKW später Motorräder, schliessl. Zulieferer RAF
- Magda, 1948, J.Vlcek, Rennwagen
- Metalex, MTX V8, Sportwagen
- Minicar
- Mipal
- Mirda
- Moravan, Otrokovice, 1956, 2 Zyl. 344 ccm, Volksauto
- Myron, Brno, 1934, 1 Zyl. 800 ccm, 800 ccm, Billigauto
- Nesselsdorfer Wagenbau Fabrikationsgesellschaft 1850 - 1923, 1923 Fusion mit Tatra
- Praga, Prag 1907 -1935 Motorräder - 1945 Autos
- Premier, Cheb, 1913, Zweisitzer, 4 Zyl. 1000 ccm
- RAF (Reichenberger Automobil Fabrik), Liberec
- Ringhoffer, Prag, 1923 Fusion mit Tatra
- RULO, R.Losos, Sport/ Rennwagen, Motor BMW 328
- Sibrava, Prag
- Slatinany, R.A. Smekal, 1912, Mars 4 Zyl. 2L, offener 4-Plätzer und Turicum
- Start, Hradec Kralove
- Stelka, Pribram, Rudolf Stelsovsky, 1922, 2 Zxl, 1.1 L, PKW
- Tatra, Koprivnice 1923 - 1998 Autos,
- TAZ, 1961 - 1999
- Trimobil, Praha, Jar. Stbrava, 1922, 2 Zxl. 1.2 L, Dreirad, auch Taxi
- Vaja, Cyclecar, Praha, J. Vales, 1929, 2 Zyl. 750 ccm
- Vechet, Nymburg, Vojmir Vechet, 1911, DC 10/12 HP, 2 Zyl, 1.1L, 2 Sitz
FF 20/24 HP Pheaton 4 Zykm 2.1 l
- Velorex, Solnice, Rychnov nad Kneznou
- Velox, Praha, 1 Zyl. 1L, Taxi
- Vlah
- Walter, Prag
- Wikov, Prostejov 1922, startete mit einem Nachbau vom italienischen Ansaldo, später qualitativ hochstehende Autos...Erfolge im Rennsport
- Z, Brno, Autos 1924 - 1936
- Zeda
AHOJIRKA
- Aero 1929 - 1951, Prag
- ASPA, Pribram, 5/15 HP 1924, 4 Zyl. 1.3 L
- Avia, Praha-Letnany, Avia n.o., 2 Zyl. 344 ccm, Prototyp Volksauto
- C.A.S. 1920, Praha, Ceska automobilova spolecnost, Gebr. Rechziegel, 689 ccm Motor Coventry Victor, schneller Zweisitz (erfolgreich in Zbraslav-Jiloviste)
- CZ,
- DIOSS, 1995 , Klatovy, kleines Sport-coupe, design V.Kral
- Elpo
- ESO, Divisio, 1957, Rennwagen 500, 1 Zyl. 500 ccm
- Frada
- FRM, Praha, Fischer-Reimann Motoren, 1935, 4 Zyl. 1900 ccm, PKW
- Gatter, 1926 - 1937
- Hakar, A. u. V. Rieger, Sportwagen, Rennwagen
- Innotech Mysterro, 1995, Sportwagen prototyp, design V. Kral
- ISIS, 1923, Praha, Ing F. Beutelschmidt, Krcil, Elsnic und Ruzicka, kompromislose sportwagen, 1093 ccm, 90kmh, Ende 1928
- Jawa, 1929 - 1972 ?
- JK 2500, 1958, J. Kubinsky, Sportwagen
- KAN, Kukleny, Hradec Kralove
- Kohout, Brno, Petr Kohout, 1905, 1- und 2 Zylinder
- Krajan
- Krejbich
- Kroboth, Sternbeck, Gustav Kroboth, 1930 Favorit, 1 Zyl. 567 ccm, Volksauto
- Laurin & Klement, Mladá Boleslav, 1895 - 1925, 1925 Verkauf an Skoda
- Lidovka
- Linser, Liberec, Christian Linser, 1906, PKW später Motorräder, schliessl. Zulieferer RAF
- Magda, 1948, J.Vlcek, Rennwagen
- Metalex, MTX V8, Sportwagen
- Minicar
- Mipal
- Mirda
- Moravan, Otrokovice, 1956, 2 Zyl. 344 ccm, Volksauto
- Myron, Brno, 1934, 1 Zyl. 800 ccm, 800 ccm, Billigauto
- Nesselsdorfer Wagenbau Fabrikationsgesellschaft 1850 - 1923, 1923 Fusion mit Tatra
- Praga, Prag 1907 -1935 Motorräder - 1945 Autos
- Premier, Cheb, 1913, Zweisitzer, 4 Zyl. 1000 ccm
- RAF (Reichenberger Automobil Fabrik), Liberec
- Ringhoffer, Prag, 1923 Fusion mit Tatra
- RULO, R.Losos, Sport/ Rennwagen, Motor BMW 328
- Sibrava, Prag
- Slatinany, R.A. Smekal, 1912, Mars 4 Zyl. 2L, offener 4-Plätzer und Turicum
- Start, Hradec Kralove
- Stelka, Pribram, Rudolf Stelsovsky, 1922, 2 Zxl, 1.1 L, PKW
- Tatra, Koprivnice 1923 - 1998 Autos,
- TAZ, 1961 - 1999
- Trimobil, Praha, Jar. Stbrava, 1922, 2 Zxl. 1.2 L, Dreirad, auch Taxi
- Vaja, Cyclecar, Praha, J. Vales, 1929, 2 Zyl. 750 ccm
- Vechet, Nymburg, Vojmir Vechet, 1911, DC 10/12 HP, 2 Zyl, 1.1L, 2 Sitz
FF 20/24 HP Pheaton 4 Zykm 2.1 l
- Velorex, Solnice, Rychnov nad Kneznou
- Velox, Praha, 1 Zyl. 1L, Taxi
- Vlah
- Walter, Prag
- Wikov, Prostejov 1922, startete mit einem Nachbau vom italienischen Ansaldo, später qualitativ hochstehende Autos...Erfolge im Rennsport
- Z, Brno, Autos 1924 - 1936
- Zeda
AHOJIRKA
- Jirka Pollak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: 16 Dec 2005, 12:40
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Veteráni
A V HOLADNSKU KDYZ PROPADNOU U RIDICSKYCH ZKOUSEK,
TAK DOSTANOU ZLUTE CISLO
TAK DOSTANOU ZLUTE CISLO
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných