Strana 1 z 1

Barva T 603

Napísané: 26 Jún 2007, 09:53
od užívateľa michal jančov
Nevíte někdo odstín (číslo) černé barvy, kerou se lakovaly T 603?

Napísané: 26 Jún 2007, 09:59
od užívateľa D.A.
To snad ne, nejčernější černá - lesk má přece vždy jediné číslo, ne? Všechno ostatní už jsou šedé... Vybavuji si 1999, ale ty asi chceš nějaké dobové označení od Colorlaku.

Napísané: 26 Jún 2007, 10:15
od užívateľa jack
Originál Nirocelulózová barva měla označení 0999. Dneska už není k dostání, lakovaly se s ní ještě klavíry...

Napísané: 26 Jún 2007, 11:31
od užívateľa michal jančov
To je právě ono, už jsem slyšel několik verzí o černém laku. Nevím, co si z toho mám vybrat. Naposledy něco o přidávání modré a červené. Proto chci vědět, jestli je to klasická černá. Díky.

Napísané: 26 Jún 2007, 11:32
od užívateľa Luboš
JE

Napísané: 26 Jún 2007, 15:47
od užívateľa jack
No origo už neseženeš, my jsme na nějaké případné opravy laku koupili Nitrocelulózový lak leštitelný 1999...to je odstín T613

Napísané: 26 Jún 2007, 17:16
od užívateľa michal jančov
Díky, mám ale další otázku a nechci zakládat nové vlákno. Pro někoho velkem primitivní, ale mě dokonale zamotala hlavu. Chtěl jsem rozebrat přístrojovou desku, abych vyčistil kontrolky, protože jsem nepoznal, kdy mi svítí dálkovky. Nejdříve jsem cvičně rozebral jednu na náhradní díly a ejhle. Kontrolky blinkrů oranžové, dálkové normálně modré, dobíjení tmavě červená,mazání, stopka světle žlutá, konrolka bufíku tmavě zelená a rezerva červená. Na voze mám ale blinkry zelené. Jak je to tedy správně? Mám model 69.

Napísané: 26 Jún 2007, 19:24
od užívateľa jack
Já mám zelené.. 8)

Napísané: 26 Jún 2007, 19:47
od užívateľa radek
Hlásím 1967 : oranžové

Napísané: 26 Jún 2007, 20:03
od užívateľa Luboš
1975 má zelené.

Napísané: 26 Jún 2007, 22:15
od užívateľa Dan
Originál černá tatrovácká barva byla černá ultra. 1999.

Napísané: 27 Jún 2007, 07:24
od užívateľa arcibalt
Pani, pokiaľ by bol zaujem, tak mam niekde doma komplet postup ako boli striekane T-603. Od tmelenia, zakladu až po lak a upravu..Musel by som to pohľadať ale hadam by som to našiel..Ak bude zaujem..Bolo to uverejnene v nejakej knihe ktora sa venovala lakovaniu a upravam karoserie...

Napísané: 27 Jún 2007, 07:36
od užívateľa radek
Jen to najdi, bude to poučné zejména pro jisté osoby, které absolutně nemají páru o čem taková práce, nejraději by vše řešili oblíbeným agentovským systémem "za pytlík kafe" a přitom keců mívají víc jak Palacký :D .

Napísané: 27 Jún 2007, 11:15
od užívateľa jack
To bude super, když to najdeš..nejvíc mě fascinuje broušení acetónky pod petrolejem.. :wink:

Napísané: 27 Jún 2007, 17:40
od užívateľa arcibalt
Večer to doma najdem a zajtra to tu bude..

Napísané: 27 Jún 2007, 19:55
od užívateľa arcibalt
Lakovaci postup T 2-603 podľa knihy o lakovacích postupoch a materialoch - nazov ani rok už nezistím...

Základný náter:
farba S 2000 riedená S 6000 - nechať volne uschnúť
Tmelenie poškodených miest tmelom O 5004 s použitím riedidla O 6000
Na veľké plochy použijeme striekací tmel O 5008 s riedidlom O 6000
Na malé plochy rýchlo schnúci tmel C 5001 s riedidlom C 6000
Základnú vrstvu lakovania robíme nitroemailom C 2001 s riedidlom C 6000.
Poslené nastriekanie robíme nitroemailom s obsahom riedidla 50 až 70%

Krycí nástrek nitroemailom
po prvý a po druhýkrát sa robí krížovým smerom pod tlakom 3,5 kp/cm2 tryskou fi 2,5mm a to tak aby email nestekal.
Po prvom nalakovaní musí náter uschúť a až potom sa môže previesť druhý náter. Po druhom nastriekaní nasleduje opäť schnutie.
Po druhom nástreku je vidieť ešte chyby po tmelení, brúsení ...ktoré je nutné odstrániť a opraviť rychloschnúcim tmelom C 5001.
Po uschnutí brúsime tmel aj celú lakovanú plochu s použitím plstenej podložky a vody brusným papierom č.280 alebo 320.
Toto posledné brúsenie karosérie sa musí robiť len v pozdĺžnom smere a len predpísaným brúsnym papierom aby na karoserii nezostali vididteľné ryhy.
Konečné striekanie nitroemailom sa robí dvakrát v pozdĺžnom smere za podmienok uvedených v predchádzajúcom odstavci.
Leštenie karoserie je možné robiť po dokonalom preschnutí s použitím leštičky a leštiacej pasty P 8100. Na neprístupných miestach leštíme ručne flanelom a pastou rovnakým spôsobom/pohybom. Môže sa použiť aj tekuté leštidlo P 8104.

Uhhhh. Takze do toho, priatelia..Kto sa rozhodol to skusit? Tu spomínané tmely by som odporucil nahradit polyestrovými materiálmi..
Ake pocul som ze kvalitne spracovaný nitroemail môže vo finále vyzerať lepšie ako akryl..Vraj..

Napísané: 28 Jún 2007, 19:26
od užívateľa jack
Zajímavé..no když nový kabát na 603ju..jedině takto..ne..??

T 603

Napísané: 09 Júl 2007, 23:15
od užívateľa Martinh
Zdravím všechny, nemohu najít internetovou adresu na pána ze Slovenska, který nabízí různé díly na T603. Jednotlivé díly byly nafoceny a u nich byl popis s cenou. Předem děkuji za odpověď. Martin