Pěkná modrá co
Je to také polistyren. Extrudovanej podlahovej. Je tvrdej a dobře se s nim dělá. Neprošlape se.Nemá kuličky. Každý stavebniny ho maji. Je třeba jedna deska 20 mm, jedna 30mm, jedna 40mm a jedna 50mm.
Měřit nic nejde. Každá 603ka je jinak křivá už od výroby a po opravě ještě víc
Chce to tužku, metr, rašpli a hodně pevné nervy.
Ještě používám pájku, ta to dobře řeže a horkovzdušnou pistoli.
Zadek je lehkej. Z 30ky dva díly a v nich několik drážek pro brzdové potrubí, ruční brzdu a další vedení, ale předek je trochu těžší.
Dobrý je si to štětečkem poprášit lakýrnickým pudrem, nebo práškem do brnkačky (taky stavebniny) popřípadě křídou a obtisknout si to vedení na desku.
Z 50ky od dveří první díl, pak další dle potřeby. Dlabat, brousit řezat. Vedle průchodu topení je 40ka zbroušená z větší části na cca 10ku. Neni to práce na hodinu, ale co na Tatře je?
Nemusí to bejt dokonale zkopírovaný, raději všude trochu vůle, ať se Ti to nerozláme když to tam budeš rvát.
Potom je to překrytý sololakem.
To samý, raději volnější aspoň 1/2 cenťáku z každý strany. Překreješ to gumou, nebo kobercem a noha Ti nikde nepropadne.
Dělal jsem to na těsno a stálo to za prd. Pak když sem to potřeboval vyndat, se to rozlomilo.
Mám ten sololak z jednoho kusu, ale ve předu je lepší ho udělat na půl. Pak , když je tam potřeba vlézt, je to lepší.