Strana 1 z 1

Podlaha Tatra 603

Napísané: 18 Jún 2010, 08:19
od užívateľa brumbik
Dobrý den mohl by mi někdo nafotit a oměřit podlahové díly, které se davají dovnitř interiéru. Vůbec nevím jak to udělat

Re: Podlaha Tatra 603

Napísané: 18 Jún 2010, 14:24
od užívateľa Jerry
Koukal sem na Tvoje stránky a už jsi daleko s renovací. :wink: Pokud pohledáš tu na foru, tak najdeš dost fotek, ale o rozměry tu asi moc nezavadíš, jedině, že by nějaká dobrá duše poměřila vlasní auto.
Tady je toho o podlaze 603 asi nejvíc i s obrázkama... Doporučuju si to prhlídnout od prvních stránek, momentálně mam málo času, abych hledal obsáhlejc.

Re: Podlaha Tatra 603

Napísané: 18 Jún 2010, 17:32
od užívateľa tatrawerke
To máš na mysli takchle ty výplně???

Re: Podlaha Tatra 603

Napísané: 19 Jún 2010, 13:50
od užívateľa koušák
Co to máš za modrou hmotu na podlaze, jestli se můžu zeptat? Taky bych měl ten polystyrén něčím nahradit...

Re: Podlaha Tatra 603

Napísané: 19 Jún 2010, 19:38
od užívateľa brumbik
Ano přesně to je ono můžu poprosit o oměření a chci se zeptat co jste použil za materiál. Jinak Tatra roste jak z vody pomalu se dodělává elektřina, čalounění

Re: Podlaha Tatra 603

Napísané: 20 Jún 2010, 15:56
od užívateľa tatrawerke
Pěkná modrá co :?: :D
Je to také polistyren. Extrudovanej podlahovej. Je tvrdej a dobře se s nim dělá. Neprošlape se.Nemá kuličky. Každý stavebniny ho maji. Je třeba jedna deska 20 mm, jedna 30mm, jedna 40mm a jedna 50mm.
Měřit nic nejde. Každá 603ka je jinak křivá už od výroby a po opravě ještě víc :lol:
Chce to tužku, metr, rašpli a hodně pevné nervy.
Ještě používám pájku, ta to dobře řeže a horkovzdušnou pistoli.
Zadek je lehkej. Z 30ky dva díly a v nich několik drážek pro brzdové potrubí, ruční brzdu a další vedení, ale předek je trochu těžší.
Dobrý je si to štětečkem poprášit lakýrnickým pudrem, nebo práškem do brnkačky (taky stavebniny) popřípadě křídou a obtisknout si to vedení na desku.
Z 50ky od dveří první díl, pak další dle potřeby. Dlabat, brousit řezat. Vedle průchodu topení je 40ka zbroušená z větší části na cca 10ku. Neni to práce na hodinu, ale co na Tatře je?
Nemusí to bejt dokonale zkopírovaný, raději všude trochu vůle, ať se Ti to nerozláme když to tam budeš rvát.
Potom je to překrytý sololakem.
To samý, raději volnější aspoň 1/2 cenťáku z každý strany. Překreješ to gumou, nebo kobercem a noha Ti nikde nepropadne.
Dělal jsem to na těsno a stálo to za prd. Pak když sem to potřeboval vyndat, se to rozlomilo.
Mám ten sololak z jednoho kusu, ale ve předu je lepší ho udělat na půl. Pak , když je tam potřeba vlézt, je to lepší.

Re: Podlaha Tatra 603

Napísané: 21 Jún 2010, 10:59
od užívateľa koušák
Dík za radu, budu to muset vyměnit, protože ten origoš polystyrén byl pod řidičem shořelý!!! takže kdysi menší požár v autě o kterém nikdo nevěděl. Když jsem to vytrhal a viděl to, tak je jen zázrak, že to nelehlo popelem :)

Re: Podlaha Tatra 603

Napísané: 21 Jún 2010, 19:05
od užívateľa tatrawerke
To tam někdo lepil asi autogenem a trochu se to roztavilo. Taky to rozežere brzdovka od hl. válečků a benzín, když teče u topení.
Zajímavé řešení podlahy :( se jen tak na západě nevidí. Díky tomu poliši to taky tak pěkně kvetlo od podlahy. Trochu vody z bot a bylo vymalováno.

Re: Podlaha Tatra 603

Napísané: 22 Jún 2010, 11:22
od užívateľa Kontráš
ano, tohle řešení podlahy se pánům moc nevyvedlo. Stejně jako později u - tuším - T700 použití PUR pěny v jiné části karoserie. Nasákavost a neprodyšnost jsou polibkem smrti. Na druhou stranu které západní auto má tak dokonale čistý "spodek". To se mi u T603 líbí mrknu pod auto.... a nic, čisto. Člověk by řek, že to snad musí i plavat :-)

Re: Podlaha Tatra 603

Napísané: 22 Jún 2010, 14:13
od užívateľa tatrawerke
No vzhledem k tomu, že jsem řešil půl nádrže na podlaze od topení a pod autem ani kapka by to plavat mělo. Těsnost dokonalá.
Zkoušet to ale nebudu :)
Stejně si myslím, že kdyby to v těch letech uměly vyvoskovat v dutinách a prahách, by to nerezlo tak rychle.
Vrak, co stojí venku a už mu prohnily místa tak, aby voda odtýkala hnije značně pomalejc.