kohut nadrze - ako ma byt poskladany?

Technické problémy s našimi tatrovkami

julius54/30
Diskusný nováčik
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 17 Júl 2009, 16:54
Kontaktovať užívateľa:

kohut nadrze - ako ma byt poskladany?

Príspevok od užívateľa julius54/30 » 18 Júl 2009, 00:15

Povie mi niekto, na co sluzi otvor na skrutke, ktory sa v urcitom momente prekryje s otvorom na ventile?(foto)
3.JPG

julius54/30
Diskusný nováčik
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 17 Júl 2009, 16:54
Kontaktovať užívateľa:

Re: kohut nadrze - ako ma byt poskladany?

Príspevok od užívateľa julius54/30 » 18 Júl 2009, 00:18

1.JPG

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: kohut nadrze - ako ma byt poskladany?

Príspevok od užívateľa Jerry » 18 Júl 2009, 01:14

Podle mýho názoru tam byl aretační kolík. Při výrobě se šroubováním ustavila vzdálenost sedla aby vetil dobře (až do dorazů) chodil v drážce a těsnil v zavřenej poloze. Po ustavení se díl svrtal a naklepnula mosazná kulatina.

Užívateľov profilový obrázok
JáPavel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 513
Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
Tatry, ktoré vlastním: Tatra
Bydlisko: Západ
Kontaktovať užívateľa:

Re: kohut nadrze - ako ma byt poskladany?

Príspevok od užívateľa JáPavel » 18 Júl 2009, 19:57

Ten systém je stejný jak píšeš. Ale myslím, že tam má být závlačka kvůli snazší demontáži.
Pokud ten korek přestal těsnit, tak se vypodkládá podložkama a vždy se používá ten samý otvor pro zajištění závlačkou.
Z vlastní zkušenosti vím, že to stejně moc nefunguje a je to jen na chvíli. Měl jsem dva úplně nové kousky korku a oba po čase kapaly, vypodložil jsem to pro jistotu podložkou a po čase to stejně kapalo. To ovládání mám u nohou spolujezdce a jen krátkou tyčku. Byť se mě ten nápad zdál velmi šílený ,obalil jsem lehce dle návodu někoho z TP korek teflonovou páskou a ono to zatím funguje :roll:

julius54/30
Diskusný nováčik
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 17 Júl 2009, 16:54
Kontaktovať užívateľa:

Re: kohut nadrze - ako ma byt poskladany?

Príspevok od užívateľa julius54/30 » 18 Júl 2009, 23:03

Dakujem, pani.

Páca
Diskutujúci
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 11 Sep 2007, 09:15
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

Re: kohut nadrze - ako ma byt poskladany?

Príspevok od užívateľa Páca » 19 Júl 2009, 11:58

Také jsem několikrát řešil problém s kapáním benzínu z kohoutku okolo korkového těsnění - vždy to po čase kapalo víc a víc. Jeden můj známý, odborník na paliva spalovacích motorů mi nakonec vysvětlil, proč jsem nemohl dosáhnout trvalý úspěch s utěsněním. Korek se bohužel nesnese s dnešními benzíny a aditivy, které ho po celkem krátké době začnou naleptávat. Výsledkem bylo použití rady několika zkušených tatrováků a pragováků - dal jsem pod nádrž mojí T 75 kabrio benzínový kohout z Trabanta a je již dva a půl roku naprosto po starostech. Je to sice nepůvodní, avšak pod nádrží to není na první pohled moc vidět. Je to však naprosto bezpečné a dlouhodobě spolehlivé. Těsnění do kohoutku Trabanta je k dostání v Praze v Biskupcově ulici za 18,- Kč a samotné kohoutky se dají koupit na burzách často i nové v ceně do 150,- Kč.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných