

Při startu dynamo dává 11A a po ohřátí (cca 15min jízda) s bídou 5A. Jízda samo bez světel, pouze spotřeba pro zapalování, brzdy, blinkry.
Tak jak to je veskutečnosti?? Mám ochuzeneý dynamo, nebo je v příručce chyba?
Ty budeš fakt levičák, ani pravý úhlel ti nevoní.Jerry napísal:...po odkrytování dynama jsem však našel pouze 2pod úhlem 90°
![]()
Vida ho, elektrický stroj nevídaných parametrů! A ještě, kdyby při startu dokázal dávat víc než sežere spouštěč, to by dala kačena na frak i zákonům thermodynamiky (, které nejsou zákony v běžném smyslu).Jerry napísal:Při startu dynamo dává 11A a po ohřátí (cca 15min jízda) s bídou 5A. Jízda samo bez světel, pouze spotřeba pro zapalování, brzdy, blinkry.
Tak jak to je veskutečnosti?? Mám ochuzeneý dynamo, nebo je v příručce chyba?
Hurá, už sem se to dozvěděl... Ta reakce na stíněný uhlíky byla proto, že to posrádá smysl, když je to uvnitř dynama překrytýho plechem.bazilisak napísal: Každé dynamo na T 805 má 2 uhlíky po 90°.
Ano vadí bylo by i opačný napětína výstupu, po úpravě zapojení by to ale vadit nemělo. Buzení se nechá zapojený kvůli remanentnímu magnetismu (zbytkovýmu, pro opětovný nabuzení) a uhlíky na komutátoru se přepojí opačně. Pak je dynamo schopný pracovat se stejnýma paramertrama i při změně smyslu otáčení.Lucián napísal:Vadí u dynama opačný směr otáčení?
V dohladnej dobe budem robiť revíziu skladu , môžem sa ti po nejakom pozrieť.Jerry napísal:Dá, pročbyne, ale nějak nejsou na skladě... Teda nějak extra ho zatim neshánim, ale když sem se optal, tak nebyly, jedině celej motor v nevimjakym staku.
aj po tej sa ti môžem pozrieťJerry napísal:Rád bych startoval na kliku, ale tu sem k tomu nedostal a Koušáka sem zapoměl poprosit o půjčení, doháje... Měla by tam sednout ze 603, nebo je jinak dlouhá??
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný