Strana 1 z 2
Pomoc
Napísané: 22 Okt 2005, 23:10
od užívateľa Erik
Nevie mi niekto poradit, ako mam vymontovat starter zo 613 bez toho, aby som musel vyberat motor? lebo ta druha skrutka je tam nepekne skryta a v dielenskej prirucke iba sucho pisu- odpojte kable, odskrutkujte 2 skrutky a starter vyberte... Len nepisu ako odskrutkovat tu 2.
Napísané: 23 Okt 2005, 00:18
od užívateľa mato
da sa to, sice budes asi hodne zasvineny od oleja, ale da sa. treba najst nejaky vhodny kluc. mozno nejaku kratsiu ockovu ?17tku?.
Napísané: 23 Okt 2005, 00:58
od užívateľa Erik
A nemusim demontovat jednotlive casti startera? ani tiahlo plynu? To vobec nevadi ze budem od oleja, hlavne ze bude vonku...
Napísané: 23 Okt 2005, 09:34
od užívateľa smejo
Napísané: 23 Okt 2005, 10:14
od užívateľa Mojžo
Musíš mať dobrý klúč na ten horný šrúb.
Nie je to 17-ka, je to 16-ka !! a 17kou ním nepohneš. Dá sa to, ja som to odmontovával cez blatník ale 2 dni kým som prišiel na to že čo a jak.
Nešiel povoliť, tak som ho pritiahol ako keby som ho chcel ešte viac pritiahnuť a vtedy sa to poddalo
Napísané: 23 Okt 2005, 23:08
od užívateľa Erik
Dakujem velmi pekne za rady, pozeral som to, najlepsie to pojde asi fakt cez ten blatnik, no dnes som sa uz k tomu nedostal, tak demontaz bude az buduci tyzden. Tak este raz diky za pomoc...
Napísané: 23 Okt 2005, 23:49
od užívateľa Luboš
Přes jaký blatník?
Já jsem to vždy tak nějak normálně válejíc se pod autem očkovým klíčem povolil a blatník vždy zůstal nedotčen... Ani táhlo plynu nebylo myslím potřeba rozpojovat...
Napísané: 24 Okt 2005, 00:23
od užívateľa Mojžo
Cez zadný pravý blatník Luboško môj zlatučký
Napísané: 24 Okt 2005, 00:44
od užívateľa Luboš
Napísané: 24 Okt 2005, 00:45
od užívateľa Mojžo
Ešte čo múdre mi napíšeš ty lobogo?
Napísané: 24 Okt 2005, 00:58
od užívateľa Luboš
A co by jsi, Matěji, rád viděl? Třeba: "Za volant jen v střízlivém stavu!"?
Ale kdo by kam v jednu v noci jezdil, že...
Napísané: 24 Okt 2005, 08:16
od užívateľa D.A.
Promiňte, ale blatník taky nechápu. Dělal jsem to vlastnoručně tak 2x za deset let, jediná komplikace, kterou si uvědomuju, byl v obou případech mráz kolem -10. Jinak to šlo "hladce". Vzhledem k promrzlosti jsem tenhle zážitek úspěšně vytěsnil, takže obdivuju lidi, kteří si pamatují, jestli je tam 16 nebo 17mm hlava
. V takových případech vtáhnu s sebou pod auto celý čínský kufřík
.
Napísané: 24 Okt 2005, 08:27
od užívateľa mato
teraz som nie isty, ale tusim je dobre aj vypnut baterky
Napísané: 24 Okt 2005, 08:31
od užívateľa tomas
Mato, nemusi, pokial v tom zapale boja proti starteru, neoprie kable o kasnu
Napísané: 24 Okt 2005, 08:35
od užívateľa radek
No to mě ke startéru soudruzi z Kopřivnice (Příbora?) původně dodali "horní" šroub s hlavou pro klíč cca 13,2 mm, dle vizuálního průzkumu se jedná o hlavu původně na 16mm klíč, leč zřejmě v rámci odlehčovacích předpisů byl následně šestihran hlavy poněkud excentricky (patrně některým z učňů) v ruce flexou upraven na výše zmíněný rozměr. Důvod je poměrně prostý, 16mm klíč nelze vzhledem k rozměrovým dispozicím předního víka startéru s redukční převodovkou u "horního" šroubu použít. Protože mi to nedalo (a to jsem na "kopřivnické" montážní finesy už poměrně zvyklý), šel jsem se tady do bývalého ČSAO (dnes autorizovaného servisu Daewoo-Avia) podívat, jak tam ten startér drží a ejhle - tam imbus. Tak jsem ho tam dal místo toho těžce "speciálního" šroubu taky........
Napísané: 24 Okt 2005, 08:48
od užívateľa Palo
ja si tam tiež dávam imbusy
Napísané: 24 Okt 2005, 10:36
od užívateľa D.A.
Někteří nemají doma klíč 13,2mm
.
Ještě, že 13 z gumové čínské sady lze aplikovat i na 14mm matici
.
Napísané: 24 Okt 2005, 14:34
od užívateľa Erik
Ked sa zlozi koleso, tak tam je docela pekny priestor a pekne vidno spominanu skrutku. Lebo ked lahnem pod auto, tak tu skrutku ani nevidim a ani neviem, kade by som mal k nej prestrcit ruku... No ale nemozem nic rozpravat, budem tu mudrovat az ked sa mi to podari zlozit...
a s tymi imbusmi je to sikovny napad...
Napísané: 24 Okt 2005, 15:21
od užívateľa D.A.
Už si vzpomínám, v servise jsem kdysi viděl kombinaci kolo dole + hever asi 100 cm nad zemí. Já se osobně radši válím.
Napísané: 24 Okt 2005, 17:03
od užívateľa Thomas
Já imbusy po předchozím majiteli zase postupně odbourávám