Pomoc

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa mato » 24 Okt 2005, 21:13

ja zase mam nejake cudne skrutky na vahadlach, ked som sa pokusal aplikovat novy kluc velkosti 7, tak to neslo. Stara vybehana 7cka to vsak istila.

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 25 Okt 2005, 05:31

Ono to nie je robené pre klúče ale pre originálny prípravok.Tuším že je to 7,2mm

Roman Maďar

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 25 Okt 2005, 15:35

Raz sa mi stalo, že som bol nútený, odmontovať štartér z auta, ktoré stálo už pekných pár rokov, v jednej zahrade, v asi metrovej burine a na prázdnych kolách, naviac karoséria bola natolko skorodovaná, že ju nebolo za čo zdvihnúť, teda heverom.Neostalo mi iné riešenie, len vyhlbiť pod vozom terén aspoň natolko, aby som tam dostal aspoň časť tela a ruky.Celú demontáž som robil po pamäti a neprajem to nikomu.Tiež tam boli 16-ky a trvalo to bezmála 3 hodiny.A vlastne som len potreboval ten medzikus na prírubu štartéra. Boli, že to časy , všeličoho sme boli schpní, hm

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Okt 2005, 00:24

Bude hůř...

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 26 Okt 2005, 21:08

...pohoda, klídek, tabáček...

z čoho je ten štartér s prevodofkou?
Prílohy
IMGA0482m.JPG
IMGA0482m.JPG (50.29 KiB) 7892 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 26 Okt 2005, 23:18

Mi

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 27 Okt 2005, 06:29

karb.! :lol:
ale myslel som to či je nejá náhrada z iného auta.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 27 Okt 2005, 07:31

S prevodovkou robil Magneton pre T700

smejo

Príspevok od užívateľa smejo » 27 Okt 2005, 09:25

žeby to bol zetor :lol: :lol: :lol:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 27 Okt 2005, 13:42

Ale kulový z Mi. Motor s cívkou (a tuším i převodem) je magnetoňácký startér pro Daewoo/Avia, přední víko s pastorkem je odlitek "Tatra" - atypický. Opět oblíbená složenina.......

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 27 Okt 2005, 20:56

Misia splnena, starter vymontovany :D , dakujem za rady. len klasicky ockovy som tam nedostal, pomohol vidlicovy.
Prílohy
starter.jpg
starter.jpg (127.11 KiB) 7806 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 27 Okt 2005, 21:06

Tak sláva! :)
Co s ním zamýšlíš dále?

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 27 Okt 2005, 21:09

Rozmyslam ze ho dam repasovat do s.o.s. do brna, lebo ma uz pekne vytaca. Oplati sa mi to?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 27 Okt 2005, 21:19

To netuším... Kbybych aspoň věděl, na co to Poláci používali, zkusil bych v Polsku sehnat nový.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 27 Okt 2005, 21:24

Třeba motor na Žuku má spouštěč R5C, obj. č. 412-804 000, možná se liší jenom tou přírubou, co já vím...

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 27 Okt 2005, 22:37

Hm, no co ja viem, v pondelok skocim do s.o.s. a popytam sa ze co by vyslo repasovanie...

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 27 Okt 2005, 22:41

Vidíš to som Ti zabudol povedať že vidlicový klúč je asi najvhodnejší.
Ale si šikovný a hlavné je že už je vonka

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných