Strana 34 z 36
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 25 Aug 2009, 23:27
od užívateľa D.A.
Žejo? Beze mne bys bezpečně nezaparkoval...
Na chudé přispívám už z povinnosti! (altruismus a princip solidarity)
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 26 Aug 2009, 09:27
od užívateľa Mojžo
D.A: To ma nenapadlo!
Už si chystám do vedra
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 26 Aug 2009, 19:38
od užívateľa vasa26
při 235 kmh uletěla poklice-ted musím PČR zaplatit 30.000cze pokutu.byl tam passat
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 26 Aug 2009, 21:18
od užívateľa D.A.
když uletí puklice a nakaká to rovnou do Leošova passatu, to už je smůla na kvadrát
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 26 Aug 2009, 21:37
od užívateľa vasa26
Leoš tam nebyl jen jeho podřízení
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 03 Jan 2010, 00:41
od užívateľa vasa26
Pro ty, co to nikdy neviděli
čtvrtý prototyp, užíjte si to badatelé.
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 03 Jan 2010, 10:32
od užívateľa jack
Pěkné fotky, stále stojí venku? Kde to má podlahu a zadní sedadla?
Nejsem znalec, takže dobře, žes napsal, že se jedná o prototyp...pokládal bych ji za seriovou T613.
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 03 Jan 2010, 10:36
od užívateľa ondrej
Vasa26 má pravdu - jedná sa skutočne o 4. a posledný prototyp Vignale, aj keď dnes už vyzerá trocha inak..
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 03 Jan 2010, 22:30
od užívateľa vasa26
Jasně že
jsem rád že je v dobrých rukách
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 04 Jan 2010, 10:44
od užívateľa Pa3k
Nejake aktualnejsie fotecky by sa teda nenasli? A ide sa prerabať do povodneho stavu?
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 04 Jan 2010, 22:34
od užívateľa ondrej
Mohol by si napísať, čo rozumieš pod "pôvodným stavom" ?
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 04 Jan 2010, 23:16
od užívateľa Thomas
Pa3k napísal:...prerabať do povodneho stavu?
..zajímavý, celkem nejednoznačný pojem, ve vztahu k prototypu.
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 05 Jan 2010, 09:39
od užívateľa Mojžo
Pristihol som sa pri tom že aj ja už tak deň skepticky premýšlam nad tým čo to je "pôvodný stav" u tohoto auta a dospel som k tomu, že je to nezmysel
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 05 Jan 2010, 11:06
od užívateľa Pa3k
ondrej napísal:Mohol by si napísať, čo rozumieš pod "pôvodným stavom" ?
Asi ano jeto blbosť ale ak sa na to pozeram očami bezneho smrtelnika tak by som v zadu chcel sedadla tak ako tomu bolo povodne a nie to co tam je teraz.
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 05 Jan 2010, 22:43
od užívateľa ondrej
Tak to už je reálnejšie a zrozumiteľnejšie
U prototypu, ktorý skoro vždy slúžil ako pojazdná skúšobňa a v krátkom období vystriedal viacero podôb, často aj zásadne rozdielnych, je veľmi ťažko hovoriť o nejakom "pôvodnom stave" - všetky postupné podoby takéhoto vozidla sú vlastne jeho pôvodným stavom. O tomto som však už podrobnejšie písal v súvislosti s renováciou coupé, keď som bol postavený pred riešenie podobnej dilemy...
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 07 Jan 2010, 15:36
od užívateľa Pa3k
ondrej napísal:Tak to už je reálnejšie a zrozumiteľnejšie
U prototypu, ktorý skoro vždy slúžil ako pojazdná skúšobňa a v krátkom období vystriedal viacero podôb, často aj zásadne rozdielnych, je veľmi ťažko hovoriť o nejakom "pôvodnom stave" - všetky postupné podoby takéhoto vozidla sú vlastne jeho pôvodným stavom. O tomto som však už podrobnejšie písal v súvislosti s renováciou coupé, keď som bol postavený pred riešenie podobnej dilemy...
Ano a myslím že si sa k tomu postavil správne nech si hovorí kto chce čo chce
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 08 Jan 2010, 20:27
od užívateľa ondrej
Vďaka! ver, že to nebolo ľahké rozhodovanie..
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 09 Jan 2010, 15:10
od užívateľa vasa26
Mě by se jevil originální vzhled vozu vignale 4 v barvě bílá což byla první barva sedáky z
T603 v předu, úprava dělené ,nebo v provedení červené známé z výstavy sedáky stejné origo mlhovky mám.
Dále druhý odstín červené třetí barva, ten přístroj by jsem z něj vyvrhl, je to váha, ale na druhou stránku věci 6 kolý tester bez odpružení jako pojízdná laboratoř je taky zajímavá věc jen pro pár jedinců... jenže k němu neni ten propojovací kabel a laboratorní stabilní pult takže nekompletní věc. Proto by jsem já osobně Vignalce vrátil, co jí dali italové. Bílou.
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 12 Jan 2010, 22:18
od užívateľa Eda
Co se v tom zkoušelo přátelé?
------------------------------------------
Mě napadá třeba průvan, nebo výměna obložení brzd za jízdy, případně ještě bych akceptoval tento elegantní rezavý svařenec jako T613 Electronic rev.0
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Napísané: 12 Jan 2010, 23:48
od užívateľa vasa26
Eda napísal:Co se v tom zkoušelo přátelé?
------------------------------------------
Mě napadá třeba průvan, nebo výměna obložení brzd za jízdy, případně ještě bych akceptoval tento elegantní rezavý svařenec jako T613 Electronic rev.0
Eduarde , ve 4 vignale 613 kuse na který je ten podvozek který je nejlepší ze všech t 613
(to je jasné). Proto to dostal . Kus vignale 4 byl odprodán ČVUT za bombu od kopr autowerke , na tehdejší poměr lásky soudruhů , svinstvo , jako nejdokonalejší podvozek v čssr , v ČVUT Dopravní , namontovaly tu mobil. test. laboratoř.Pak ten celý kompletek t 613 V testoval včetně výbavy D1(dálnici smrti) po dokončení adheze ,náklony atd.. však víš.