Strana 15 z 36

Napísané: 03 Feb 2007, 13:05
od užívateľa Karel
Na tu ,,forsáž,, si také pamatuji. Dokonce v jednom záběru to Téčko pomalu projede, ale moje kamera ten zvuk nějak nepobrala - bylo toho na ni trochu moc :lol:

Napísané: 03 Feb 2007, 14:16
od užívateľa maty
omlouvám se za přetržení diskuze, ale mám dotaz z jiného soudku týkající se prvních jedniček. Do kdy se vyráběla široká loketní opěrka na zadních sedačkách? Byla snad u všech jedniček až do roku 79?

dík za odpověď

Napísané: 03 Feb 2007, 14:27
od užívateľa Luboš
Na autech od roku 1976 jsem už vždycky viděl jen ty klasické novější s úzkou opěrkou. Teď si nějak nevybavuju, jakou zadní sedačku má ten prototyp v tatramuzeu, možná už taky novější.

Napísané: 03 Feb 2007, 16:13
od užívateľa maty
tak nějak podobně to taky odhaduju. A co prvky jako jsou půlkruhové popelníky z 603ky nebo podélně prošívaný strop ve dvou řadách (nad řidičem a vzadu) jako v 603ce? S tím se někdo setkal? Může to odkazovat na vůz z roku 75?

Napísané: 03 Feb 2007, 17:38
od užívateľa michal heky
Karle, pokud bys mi nějak dokázal předat tu VHS kazetu, rád bych ji zdigitalizoval;-)

Napísané: 03 Feb 2007, 18:32
od užívateľa Luboš
S těmi popelníky setkal, ale byla to na 100% dodatečná pozdější úprava nějakého soukromníka. I auta z roku 1975 by měla mít stejný strop ze stejného materiálu jako všechny pozdější jedničky

Napísané: 03 Feb 2007, 19:36
od užívateľa maty
Luboši ten strop je klasickej - bílá koženka, ale ve dvou pásech je prošívání do těch buřtíku jako v 603. Setkal jsem se s tím jen u jednoho vozu. Bohužel je to věc, která se na žádných dobových fotkách nevyskytuje, tak pro to není žádný důkaz..
S těma popelníkama bych si jistej nebyl. Viděl jsem to už ve třech autech a výměna by byla možná jen za popelník vetší kvůli díře v tapecíru. Tento je menší. Jedině že by jako díl na výměnu dostal tapecír bez díry a sám si ho tam pak dodal, ale to se mi zdá nepravděpodobný..

Napísané: 03 Feb 2007, 22:15
od užívateľa Luboš
A mají ty dveře tu typickou strojově prolisovanou koženku? Pokud ne, tak se nemáme o čem bavit... Ale už i ověřovací série z let 1973-74 měla výklopné popelníky, sériová auta od počátku výroby určitě, tak já opravdu nevím, v jakém období by se tam mohly vyskytovat tyto popelníky původně ze Škody 1200 z počátku padesátých let, které už i v šestsettrojkách trhaly rekordy v zastaralosti.

Napísané: 28 Feb 2007, 14:31
od užívateľa Lukas Giza
HMM..Zajímavý nabyly by ještě nějaké fotky? :)

Napísané: 28 Feb 2007, 15:02
od užívateľa ondrej
tie prešívané stropy sa do T613, rovnako ako aj do T603, dávali niekedy pri generálnych opravách áut - originál z fabriky som taký nevidel...

otočné popolníčky v zadných dverách som videl na akejsi staršej T613, a možno aj niekde mám také dvere - skúsim to pozrieť...

Napísané: 28 Feb 2007, 15:35
od užívateľa ladis
Tyhle popelníky má třeba zde několikrát zmiňovaná bíla chromka pana Svobody :-)

Napísané: 28 Feb 2007, 19:40
od užívateľa Eda
ondrej napísal: Ak by aj boli dopravované letecky v kontajneroch, asi by neboli posielané do Mošnova, ale na nejaké väčšie letisko - transportné lietadlá nemôžu pristávať hocikde.
Mosnovske letiste ma jednu z nejdelsich a nejzatizitelnejsich runwayi v stredni evrope. Pristal zde ruslan i rusky concord Tu 144

- délka vzletové a přistávací dráhy: 3 500 m
- šířka vzletové a přistávací dráhy: 63 m

Bratislava 2 900 m

Ruzyne 3000m

Napísané: 28 Feb 2007, 19:45
od užívateľa Eda
ondrej napísal: Ak by aj boli dopravované letecky v kontajneroch, asi by neboli posielané do Mošnova, ale na nejaké väčšie letisko - transportné lietadlá nemôžu pristávať hocikde.
Mosnovske letiste ma jednu z nejdelsich a nejzatizitelnejsich runwayi ve stredni evrope. Pristal zde Ruslan i "concord" Tu 144

- délka vzletové a přistávací dráhy: 3 500 m
- šířka vzletové a přistávací dráhy: 63 m

Bratislava: 2 900 m

Ruzyne: 3000 m

Pobliz sidlila vojenska radarova stanice s muzstvem, tovarna synthesia zavod explosia je vzdalen asi 5 km od letiste, zavody Vitkovice a Nova hut 15 km. Je jasne ze se za studene valky pocitalo predevsim s vojenskym vyuzitim i kdyz i za socialismu cile fungovala civilni doprava CSA, aerotaxi. . .

Napísané: 01 Mar 2007, 08:23
od užívateľa ondrej
no tak to som ich troška podcenil... :oops:
nebola by fotka toho lietadielka vo väčšom rozlíšení?
a aj to Tučko by sa náhodou nenašlo? viem, som neskromný...

Napísané: 01 Mar 2007, 09:37
od užívateľa Sedo
No ten Antonov bol aj u nas v Blave.

Napísané: 01 Mar 2007, 11:28
od užívateľa ondrej
viem, že tu bol, ale nemohol som si ho vtedy ísť nafotiť.... :(

Napísané: 01 Mar 2007, 17:30
od užívateľa MarekK
:oops: však už so to tu písal.... 8)

Napísané: 01 Mar 2007, 18:47
od užívateľa maroš
AN-124-100 v Blave.

Napísané: 01 Mar 2007, 18:49
od užívateľa maroš
A este jedna.

Napísané: 01 Mar 2007, 18:57
od užívateľa DRracer