T613-E po přetržení rozvodu
- Kontráš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 505
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
T613-E po přetržení rozvodu
Takže jak jsem slíbil Ondrejovi a Lubošovi jinde..... Tady je pár fotek motoru naší zánovní chromky po "drobné nehodě" včetně nakousnutého rozvodového řemenu na druhé straně. (fotka s ohnutými ventily se mi někam zatoulala )
- Prílohy
-
- DSCF1765.jpg (127.41 KiB) 7787 zobrazení
-
- DSCF1776.JPG (195.75 KiB) 7787 zobrazení
-
- DSCF1787.JPG (204.18 KiB) 7788 zobrazení
-
- DSCF1803.JPG
- (107.19 KiB) 787 stiahnutí
- Kontráš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 505
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Ondrej: Tenhle řemen (nakousnutý) je ten který jsem sundal z druhé strany motoru kde to vydrželo. Nepřipadal mi povolený. Ten který se přetrhnul měl ale okolo místa roztržení taky nějaké takové "dolíky". Kromě toho byl sedřený na jedné boční hraně, ale to mohlo vzniknout až po roztržení když se vychýlil z trasy.
Palo: nevím jaký typ to byl(já ho tam nedal), to auto nám v okamžiku přetržení patřilo asi půl hodiny.
Palo: nevím jaký typ to byl(já ho tam nedal), to auto nám v okamžiku přetržení patřilo asi půl hodiny.
- Kontráš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 505
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Předpokládám, že to co jsem našel v motoru jsou původní písty Schmidt, o kterých je v dílenské příručce z r.75 napsáno že byly vyráběny na stejnou váhu. Neví někdo jaká je(byla) jejich váha? (literatura uvádí pouze hmotnost pístu včetně čepu a kroužků)
Mohl by mi někdo interpretovat značení těchto pístů (viz foto)?
p.s. symbol kliky je mi jasný jde mi o ten zbytek
Mohl by mi někdo interpretovat značení těchto pístů (viz foto)?
p.s. symbol kliky je mi jasný jde mi o ten zbytek
- Prílohy
-
- DSCF1927.JPG
- (83.12 KiB) 615 stiahnutí
-
- DSCF1926.JPG
- (87.46 KiB) 613 stiahnutí
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
iba budem hádať:
asi sa jedná o označenie z jedného piestu, kde je najprv nesprávne označený symbol kľuky preškrtaný a marazený naopak, šípka označuje smer k zotrvačníku,
číslo 84,96 môže byť skutočný priemer piestu (menovitý 85mm) a Sp 0,04 môže znamenať údaj o montážnej vôli: Spalt=0,04, čo je vlastne doplnok k menovitému rozmeru valcovej jednotky (určite sa dá táto hypotéza napadnúť, že načo to tam píšu, ak si to môže každý vyrátať sám.. k tomu by bolo treba poznať, čo je napísané aj na ostatných piestoch..)
o znakoch "3" a R2 sa možno iba dohadovať, že by číslo valcovej jednotky (3) ?
na R2 ma nenapadá nič...
ak by sa nejednalo o hmotnostne triedené piesty, hľadal by som niekde údaj o hmotnosti, z uvedených znakov mi tam však nesedí nič...
asi sa jedná o označenie z jedného piestu, kde je najprv nesprávne označený symbol kľuky preškrtaný a marazený naopak, šípka označuje smer k zotrvačníku,
číslo 84,96 môže byť skutočný priemer piestu (menovitý 85mm) a Sp 0,04 môže znamenať údaj o montážnej vôli: Spalt=0,04, čo je vlastne doplnok k menovitému rozmeru valcovej jednotky (určite sa dá táto hypotéza napadnúť, že načo to tam píšu, ak si to môže každý vyrátať sám.. k tomu by bolo treba poznať, čo je napísané aj na ostatných piestoch..)
o znakoch "3" a R2 sa možno iba dohadovať, že by číslo valcovej jednotky (3) ?
na R2 ma nenapadá nič...
ak by sa nejednalo o hmotnostne triedené piesty, hľadal by som niekde údaj o hmotnosti, z uvedených znakov mi tam však nesedí nič...
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
Schmidty maju hmotnost vyrazenu vovnutri. Ci tak bolo ale aj v 75-om to neviem. Ta kluka znaci to, ze je to "heckmotor", R znaci ze je piest robeny do rebrovanych valcov, a 3 znaci proste mnozstvo kruzkov. Mal by tam byt este aj datum vyroby niekde.
Este ma napadlo, ze dnes maju sice motory s dvojitym karbom oznacenie C2, pred 30 rokmi to mohlo byt ale prave to R2...
Este ma napadlo, ze dnes maju sice motory s dvojitym karbom oznacenie C2, pred 30 rokmi to mohlo byt ale prave to R2...
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Kontráš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 505
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Ondrej: Ano obě fotky jsou z jednho pístu. Označení ostatních je úplně stejné, takže to asi opravdu bude vůle (i když je to lehce nelogické když už je tam přesný rozměr pístu).
Stevo: motor je r.78 (75 mám jen díl. příručku) takže hmotnost by tam zevnitř nekde mohla být - podívám se. Ostatní značky jsou podle tvého popisu v zásadě nepodstatné (i když jsem zaváhal, protože mi tvůj popis připomněl písničku o "T. Texis Taylorovi" - jak voják rozkládá karty a vykládá cokteré číslo znamená... )
Dík
Stevo: motor je r.78 (75 mám jen díl. příručku) takže hmotnost by tam zevnitř nekde mohla být - podívám se. Ostatní značky jsou podle tvého popisu v zásadě nepodstatné (i když jsem zaváhal, protože mi tvůj popis připomněl písničku o "T. Texis Taylorovi" - jak voják rozkládá karty a vykládá cokteré číslo znamená... )
Dík
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 55 neregistrovaných