Re: Chromka
Napísané: 28 Nov 2008, 02:19
Mě se ty černý kliky na autě líbí mnohem víc. Opticky vůbec nenarušujou linii vozu.
Diskusné fórum o automobiloch značky Tatra
https://www.tatraportal.sk/forum/
Nesouhlasím s úvahou "o dobrém obchodníkovi" a vadí mi ceny, o kterých je tu řeč (viz inzeráty na www.eurooldtimers.com). Zde vidím negativní působení rádoby obchodníků a spekulantů.tatrawerke napísal:Prodá neprodá, to je riziko podnikání.Do obchodní marže se počítá i pronájem prostor a pracovní činost spojená s obstaráváním vozového parku???
Je tu někdo podnikatel?
Jaké marže má Eccora?? Opravdu je pravda, že čech odpustí všechno jen ne úspěch?
Nebedte si to prosím nikdo osobně.
Na prvního máje toho ještě zbude dost.
To je pěkně řečeno, ale je to věc názoru. Nechci říct, že je to pozůstatek z dob nedávno minulých, ale jaký rozdíl je mezi oblečením běžným a značkovým? Řekl bych že cena a když to někdo chce, tak ať si to koupí za tu cenu.A to je zboží běžně skladem. Co věci, co už se nevyrábí?Kolik by stálo vyrobit Tatru? Kolik opravdu stojí renovace jakéhokoliv velkého vozu jako je Tatra?JiF napísal:Nesouhlasím s úvahou "o dobrém obchodníkovi" a vadí mi ceny, o kterých je tu řeč (viz inzeráty na http://www.eurooldtimers.com). Zde vidím negativní působení rádoby obchodníků a spekulantů.tatrawerke napísal:Prodá neprodá, to je riziko podnikání.Do obchodní marže se počítá i pronájem prostor a pracovní činost spojená s obstaráváním vozového parku???
Je tu někdo podnikatel?
Jaké marže má Eccora?? Opravdu je pravda, že čech odpustí všechno jen ne úspěch?
Nebedte si to prosím nikdo osobně.
Na prvního máje toho ještě zbude dost.
Všichni víme, jaké náklady stojí kvalitní renovace, kolik zabere času a v jakých cenách se pohybují ceny obvyklé u renovovaných, či velice zachovalých vozů. Vysoko nadsazené ceny způsobují u neinformovaných lidí zbytečné iluze o úrovni cen a komplikují situace při prodejích jejich vozů. S lidmi, kteří podlehnou kouzlu vysoko nadsazených cen se jen těžko sjednává koupě vozů, které nabízejí.
DOBRÝ obchodník prodáváva za cenu obvyklou, či mírně vyšší než obvyklou. Z mého pohledu nereálně nadsazené ceny znamenají pokus o manipulaci a zavánějí občas až pokusy o zneužití situace. Přesto uznávám, že sem tam mohou obchodníkovi přinést velmi vysoký zisk, který je motivací a odměnou i za rizika, která podstupuje.
tatrawerke napísal:To je pěkně řečeno, ale je to věc názoru. Nechci říct, že je to pozůstatek z dob nedávno minulých, ale jaký rozdíl je mezi oblečením běžným a značkovým? Řekl bych že cena a když to někdo chce, tak ať si to koupí za tu cenu.A to je zboží běžně skladem. Co věci, co už se nevyrábí?Kolik by stálo vyrobit Tatru? Kolik opravdu stojí renovace jakéhokoliv velkého vozu jako je Tatra?JiF napísal:Nesouhlasím s úvahou "o dobrém obchodníkovi" a vadí mi ceny, o kterých je tu řeč (viz inzeráty na http://www.eurooldtimers.com). Zde vidím negativní působení rádoby obchodníků a spekulantů.tatrawerke napísal:Prodá neprodá, to je riziko podnikání.Do obchodní marže se počítá i pronájem prostor a pracovní činost spojená s obstaráváním vozového parku???
Je tu někdo podnikatel?
Jaké marže má Eccora?? Opravdu je pravda, že čech odpustí všechno jen ne úspěch?
Nebedte si to prosím nikdo osobně.
Na prvního máje toho ještě zbude dost.
Všichni víme, jaké náklady stojí kvalitní renovace, kolik zabere času a v jakých cenách se pohybují ceny obvyklé u renovovaných, či velice zachovalých vozů. Vysoko nadsazené ceny způsobují u neinformovaných lidí zbytečné iluze o úrovni cen a komplikují situace při prodejích jejich vozů. S lidmi, kteří podlehnou kouzlu vysoko nadsazených cen se jen těžko sjednává koupě vozů, které nabízejí.
DOBRÝ obchodník prodáváva za cenu obvyklou, či mírně vyšší než obvyklou. Z mého pohledu nereálně nadsazené ceny znamenají pokus o manipulaci a zavánějí občas až pokusy o zneužití situace. Přesto uznávám, že sem tam mohou obchodníkovi přinést velmi vysoký zisk, který je motivací a odměnou i za rizika, která podstupuje.
Pohybuju se mezi lidma, co si nemůžou dovolit ani škodovku, ale taky znám lidi, co mají 100tisíce měsíčně.Když někdo prodává něco, co není a druhý to chce, tak si určuje cenu prodávající, kort pokud prodat nemusí.
Neobhajuju se a nechci nikoho poučovat.Jen tak názoruju.
Dakujem za pochvalu , vsetky koberce interieru som nasledne po ich ,,vyrvani,, obkreslil ale po obvodoch som vsade pridal este aspon 2-3cm pre istotu co sa mi VELMI vyplatilo. Koberce pred prednymi a zadnymi sedadlami takisto ale ponechal som pod nimi aj povodne. Calunil som ale aj pre mna velmi rusivo ,,lacno,, vyzerajuce detaili ako podstavce prednych sedadiel alebo obe medzeri medzi tunelom a vnutornou stranou prednych sedadiel pretoze podla mna do vozidla tejto kategorie jednoducho nepatria odhalene od maziva zafulane mechanicke casti. Bolo to velmi jednoduche /teraz sa mi uz lahko hovori / a efektivne. Ale kufor , to bola ina zalezitost kedze som nemal ziadnu predlohu. Musel som najprv doslova oblepit cely priesvitnou foliou aby som ziskal aku taku sablonu a nastastie som po obvode pridal 10cm kedze je to jeden kus koberca az na 2-3 miesta /lozko pruzin/ kde som musel prikladat casti ku sebe. Najviac prace som mal prave s tymi lozkami aby to vyzeralo a lavu stranu budem musiet esteraz robit pretoze kryt nie je zarovno......ale uz mi dosiel koberec takze az narok Treba nato hlavne pevne nervy Len dufam ze moje PREHRESKY voci originalite nebudu mat neake ,,nasledky,, pretoze narok s nou budem absolvovat tu vo svajciarsku prüfung aby som s nou mohol behat. A nebude to prva 613ka svajciarka to mi potvrdil aj Silvano Rothenfluh tunajsi tatrabossjuro 613 NM napísal:OTO : Interier Tatry sa mi paci,ale mam otazku ako su tvarovane koberce ???
Dakujem pekne Bazilisak Pri vybere typu koberca som mal jedine kriterium a to bezovu farbu a dobre cistitelny povrch . Toto bolo jedine co som vtedy v Hornbachu nasiel. Spodok je ,,chlpaty,, teda nie ako klasicke koberce pouzivane v 613kach. Dost tazko sa strihal ale velmi dobre sa s nim pracovalo kedze nepne a da sa vyborne formovat lebo je pruzny. To som ocenil hlavne v kufry co je nocna mora calunit Este raz by som to nerobil kobercom ale hrubou kozenkov podlepenou 1cm prenom. Inac ked budes robit tie rovne plochy nemusis tie kusy davat obsivat /ako ja,a nechci vediet kolko to TU stalo / tento typ koberca sa da velmi jednoducho zahnut a zalepit chemoprenom navzdy Bohuzial som na to prisiel az v kufry Ta palubovka je tvrdy oriesok lebo 613ka je pojazdny sklennik takze aj ja som spekuloval tohocasu u mojej stvorky a jedine riesenie som videl v tom ze ked uz lepit tak matnu svetlu kozenku ale tak ze celu palubku najprv ,,zabalit do 3mm prenu /lepenim-spray/ a potom ten vopred pripraveny kozenkovy obal na to jednoducho polozit a po obvode v zahyboch upevnit lepenim ale to je teoriajuro 613 NM napísal:OTO :No fajn a mam este otazku,z opacnej strany koberec ako vyzera ? Mam na mysli to ako je spevneny resp. podsity a kolko ta to vyslo casovo ?
V blizkej dobe ma nieco podobne caka, zatial len v interiery,len to su vacsinou rovne plochy a s tým si nejako poradim a este jedna vec mam problem z palubkou mam totiz stvorku a zacina sa trhat,tak ma napadlo ju oblepit napr. eko-kozou,len sa bojim ci nebude vidiet lep ked to zaschne.
(a co sa tyka detailov to je v pohode ani ja nemam vsetko 100% , ale vsetko si vacsinou snazim robit sam az na lak a gitovanie karoserie na to nemam nerv
Karel se trefil na hřebíček... je to přesně ono. Mám s tím své zkušenostiKarel napísal:Řekl bych že JiF měl na mysli především případy kdy se věci neznalý majitel ,,hromady šrotu,, vlivem takto předražených inzerátů (které se ale mnohdy za tu cenu stejně neprodají) domnívá že má doma zlatý důl, a než by slevil (protože každý kdo mu nabízí méně než kolik bylo uvedeno v inzerátu u podobného vozu je podvodník), nechá raději tu svoji ,,hromadu šrotu,, definitivně rozpadnout (těchto případů znám dost ).
Já vím že je to jeho majetek a má právo nechat ho zcela rozpadnout, ale je mi líto že ubyde další krásný vůz. Kdybych nebyl blbec a měl obchodního ducha, mohl bych se naopak radovat, neboť čím míň jich bude tím větší bude jejich cena.