Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Ste dobri prezivam podobne sialenstvo pri mojej T613 a nevichadzam z udivu ze i moje auto je pohnite na tych istych miestach ako ta na tych fotkach. Tak nech sa dari a vela trpezlivosti CAU
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 20 Máj 2009, 21:22
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
velice dobrá práce........díky takovým jako jste vy,se těch tatrovek uchová co nejvíc...přeji hodně trpělivosti
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Tak hala by už byla Zbudovali jsme hangár 17 krát 5,5 metrú.
Teď se nejdřív musí dovařit má 603ka, potom 613-4 a nakonec se začne tady s tou černou rezavou konzervou... a bude i pokračování.
Teď se nejdřív musí dovařit má 603ka, potom 613-4 a nakonec se začne tady s tou černou rezavou konzervou... a bude i pokračování.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
"čierna hrdzavá konzerva", to je tá "trnavská pomsta"?
inak rád by som sa s tebou zase po dlhej dobe stretol, ozvi sa, ak budeš mať niekedy cestu do Bratislavy..
inak rád by som sa s tebou zase po dlhej dobe stretol, ozvi sa, ak budeš mať niekedy cestu do Bratislavy..
- Havrla
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 202
- Dátum registrácie: 04 Apr 2006, 18:53
- Tatry, ktoré vlastním: AEK
Autobus - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
hustyyy
dost dobry
dost dobry
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
No ak pôjdem tak sa ozvem, inak ak pôjdeš do Žiliny tak sa ozvi. Raz aj na nejaký zraz prídem až bude ta moja hotováondrej napísal:"čierna hrdzavá konzerva", to je tá "trnavská pomsta"?
inak rád by som sa s tebou zase po dlhej dobe stretol, ozvi sa, ak budeš mať niekedy cestu do Bratislavy..
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 26 Jan 2009, 01:07
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Moc pěkná práce.. Také sem se pustil do oprav.. Zatím sem ve fázi zjištování rozsáhlosti koroze a rozebírání.. Měl bych dotaz zjistil jsem že mam absolutně zhnilé držáky stbilizátoru.. Sevším si vím rady ale stěmi držáky vůbec jak je vyrobit.. Nenašel by se někdo kdo by mi s tím poradil?? Děkuji
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Chce to ohejbačku, kladivo, kovadlinu a asi 1 000 000 úderů kladivem a bude to nasvětě. Už jsem se s tim popasoval a kdybych to dělal znova, tak bych to asi dělal trochu jinak, tedy popravdě, ono mě to čeká znova dělat, ale na jinym autě. Výsledek snažení.
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 26 Jan 2009, 01:07
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Aspon vidim že to neni nemožné.. a z jaké tlouštky plechu??
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Z takovýho, jako je na autě, mam zato, že podlaha byla 0,9 mm a výztuha 1 nebo 1,2 mm. Ale ruku do ohně zato nedam, už je to skoro rok, co sem to dělal.
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
To jerry: Ted jsme zacli s "troskou" a stoji to za to. Uz nikdy nebudu nadavat na tatry ze reznou a jak reznou.... jsou i jeste lepsi povozy...
Oni v tej Trnave dokonce nepouzili ani zakladovku, ale na holej plech do podbehu sel rovnou asfalt, presne takovej jako na 603ku, a to se podrz mam valnika z roku 92.
Oni v tej Trnave dokonce nepouzili ani zakladovku, ale na holej plech do podbehu sel rovnou asfalt, presne takovej jako na 603ku, a to se podrz mam valnika z roku 92.
- francomk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 277
- Dátum registrácie: 25 Mar 2008, 18:55
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Tak na tú trnavskú pomstu som zvedavý, v Trnave som každý deň...
Nemáš nejakú staršiu fotku?
Nemáš nejakú staršiu fotku?
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Aku starsiu fotku mas na mysli? Trosku najdes na nasich strankach...
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Koušák: a bude v policajných farbách a s nápisom "Děkujeme, odcházíme" po vzoru tej "doktorskej"?
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Myslim, že jí klucí nechají v černej barvě, jako jedinej dochovalej pohřebáckej valník.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
To je divný, pokud ten valník je skutečně z roku 1992, tak karoserie měly základ nanesen elektroforézou a potom nástřik plastizolem, podobně jako š-favorit. Taky už tolik nehnily, jako ty předrevoluční. Žádný asfalt.koušák napísal:To jerry: Ted jsme zacli s "troskou" a stoji to za to. Uz nikdy nebudu nadavat na tatry ze reznou a jak reznou.... jsou i jeste lepsi povozy...
Oni v tej Trnave dokonce nepouzili ani zakladovku, ale na holej plech do podbehu sel rovnou asfalt, presne takovej jako na 603ku, a to se podrz mam valnika z roku 92.
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Ano valnik je z roku 1992 a jako kdyz uz tam neni plastizol, cekal bych aspon zaklad pod asfaltem v podbehach a nic... Od kabiny do zadu je v sedive barve a ta kde drzi tak je to ok, a kde ne tak tam je to cisty pruser... Ram s kulatymi otvory byl zfalcovan z plechu tloustky 1mm a zbodovan s mezerami asi 10 cm, ale ten sel uplne do haje a na tom uplne spodnim ramu dokazali proreznout uzavrene profily tloustky 3 mm.oldjan napísal:To je divný, pokud ten valník je skutečně z roku 1992, tak karoserie měly základ nanesen elektroforézou a potom nástřik plastizolem, podobně jako š-favorit. Taky už tolik nehnily, jako ty předrevoluční. Žádný asfalt.koušák napísal:To jerry: Ted jsme zacli s "troskou" a stoji to za to. Uz nikdy nebudu nadavat na tatry ze reznou a jak reznou.... jsou i jeste lepsi povozy...
Oni v tej Trnave dokonce nepouzili ani zakladovku, ale na holej plech do podbehu sel rovnou asfalt, presne takovej jako na 603ku, a to se podrz mam valnika z roku 92.
tady jsou vsechny fotky: http://www.sestsettrojka.estranky.cz/fo ... /taz-1500/
- martin b.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 07 Feb 2008, 12:45
- Tatry, ktoré vlastním: Vlastním Tatru 1. T-613/3, která v létě 2007 proběhla kompletní rozborkou a postupně se snad dočkáme i zborky.
2. T-603 r.v. 1962 - Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Jerry napísal:Z takovýho, jako je na autě, mam zato, že podlaha byla 0,9 mm a výztuha 1 nebo 1,2 mm. Ale ruku do ohně zato nedam, už je to skoro rok, co sem to dělal.
Jerry, nic v zlom, ale ja by som robil podlahu z 1,2 a vystuhu z 2.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 02 Feb 2010, 15:13
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
Ahojte, nedalo mi sem nic nenapisat...co sa tyka takychto karosarskych uprav, tak tie uz postihli aj mna..a tak nerad to robim...priam neskutocne...
ale par poznatkov a skusenosti sem napisem...ked sa robia taketo blbosti, tak urcite je lepsie skorodovany plech vysekavat pneumatickych sekacom, tam je jeden taky specialny, co vysekava asi tak 0,5mm pasik plechu, vobec nedeformuje material, a nadherne to ide...a co je najdolezitejsie, tak vsade nefrka to zerave zelezo...tolkokrat sa mi uz podarilo posrat sklo, zrkadlo, atd...ako kolvek ho zalepis, a ja neviem co vsetko, vzdy si aspon jeden najde cestu...taktiez to natieranie vsetkeho zakladnou farbou...ked sa nanasa tmel, git, a ja neviem co vsetko, tak tam je napisane, ze len na cisty a odmastneny kov!!! tak ta zakladna tam nema co robit...na osetrenie dutim je fajn pouzit rezistin, zmiesat s gumoasfaltom, a tak radne, nech tiecie z podbehov...a zo vsade...dufam, ze vies ako vipada pripravok na striekanie dutim...nieco ako sprej s hadickou...len do nadoby mas pripojeny vzduch z kompresora...a tak striekas a hadicku pekne tahas pomaly von...
ale par poznatkov a skusenosti sem napisem...ked sa robia taketo blbosti, tak urcite je lepsie skorodovany plech vysekavat pneumatickych sekacom, tam je jeden taky specialny, co vysekava asi tak 0,5mm pasik plechu, vobec nedeformuje material, a nadherne to ide...a co je najdolezitejsie, tak vsade nefrka to zerave zelezo...tolkokrat sa mi uz podarilo posrat sklo, zrkadlo, atd...ako kolvek ho zalepis, a ja neviem co vsetko, vzdy si aspon jeden najde cestu...taktiez to natieranie vsetkeho zakladnou farbou...ked sa nanasa tmel, git, a ja neviem co vsetko, tak tam je napisane, ze len na cisty a odmastneny kov!!! tak ta zakladna tam nema co robit...na osetrenie dutim je fajn pouzit rezistin, zmiesat s gumoasfaltom, a tak radne, nech tiecie z podbehov...a zo vsade...dufam, ze vies ako vipada pripravok na striekanie dutim...nieco ako sprej s hadickou...len do nadoby mas pripojeny vzduch z kompresora...a tak striekas a hadicku pekne tahas pomaly von...
- martin b.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 07 Feb 2008, 12:45
- Tatry, ktoré vlastním: Vlastním Tatru 1. T-613/3, která v létě 2007 proběhla kompletní rozborkou a postupně se snad dočkáme i zborky.
2. T-603 r.v. 1962 - Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)
hotday, radšej ti nemalo dať a nič sem nepisať. Tvoj prispevok som si musel dvakrát prečítať aby som aspon trochu pochopil o čo ti ide, i keď ani teraz neviem k čomu konkretne to píšeš. Mám z teba dojem, že si jeden z tých čo zase pojedli všetky návody a príručky, čo a ako robiť. Chceš tu radiť, ale opýtam sa ťa, koľko áut si robil, alebo na koľkých autách si sa podpísal?
Nevidím dôvod prečo by bolo lepšie plechy vysekávať, už len z hľadiska časovej úspory. Pneumatický sekáč použijem tam kde je to najvhodnejšie. Tam kde nie použijem uhlovú brúsku, alebo priamu brúsku, alebo dokonca karosársku pílku.
Kľudne si to rob sekáčom, keď sa bojíš iskričiek z flexy. To, že si x-krát zničil sklo, alebo zrkadlo svedčí o tom, že si pravdepodobne zbrklý a nezodpovedný (keď ho zalepíš tenkou fóliou tak sa nečuduj).
Ja keď pracujem náhodou v kabíne tak mám sklá zakryté sololitom.
Základná farba, už ten názov ti to hovorí, je základ pre ďalšiu povrchovú úpravu. To že si si na plechovke od tmelu prečítal, že nanášat na odmastený kov (povrch) a berieš to ako modlu, lebo je to podľa teba nariadenie, je tvoj problém. Keby si trošku rozmýšlal, tak by si vedel, že tmel je porézny, takže bude asi sať vodu. No a keď prejde voda cez tmel pri bruseni s vodou tak je na holom plechu a mas tam začínajúcu koróziu.
Ďaľšia vec, popravde som nikdy nevidel, ze by si niekto nechal opieskovať auto, potom ho nastriekal ZÁKLADNOU farbou a potom lakyrnik chodil a oškrabával farbu na miestach kde bude tmeliť.
Na ošetrenie dutín, nie je vôbec fajn použit rezistin s uz vôbec nie gumoasfalt. Podľa tohto súdim, ze si asi ani jednu dutinu nevidel z vnútra. Nesúhlasím s tebou, rezistin a ani gumoasfalt nie je látka ktorá vzlína, takže sa nedostane všade. Tam kde ho nastriekaš je to ok, tam kde nie je, je to hrdzavé. Ja si dutiny budem naďalej striekať motorovým olejom. Síce by bol lepší trafo-olej, ale k tomu sa ja nedostanem.
Ja mám na striekanie dutín špeciálnu pištol. To ako vypadá prípravok na striekanie dutín ja viem, ale ak si sa tu chcel verejne pochváliť, že si bol teraz niekedy v obchode farby-laky a teta predavačka ti ukázala prípravok na striekanie dutin, ok.
Nevidím dôvod prečo by bolo lepšie plechy vysekávať, už len z hľadiska časovej úspory. Pneumatický sekáč použijem tam kde je to najvhodnejšie. Tam kde nie použijem uhlovú brúsku, alebo priamu brúsku, alebo dokonca karosársku pílku.
Kľudne si to rob sekáčom, keď sa bojíš iskričiek z flexy. To, že si x-krát zničil sklo, alebo zrkadlo svedčí o tom, že si pravdepodobne zbrklý a nezodpovedný (keď ho zalepíš tenkou fóliou tak sa nečuduj).
Ja keď pracujem náhodou v kabíne tak mám sklá zakryté sololitom.
Základná farba, už ten názov ti to hovorí, je základ pre ďalšiu povrchovú úpravu. To že si si na plechovke od tmelu prečítal, že nanášat na odmastený kov (povrch) a berieš to ako modlu, lebo je to podľa teba nariadenie, je tvoj problém. Keby si trošku rozmýšlal, tak by si vedel, že tmel je porézny, takže bude asi sať vodu. No a keď prejde voda cez tmel pri bruseni s vodou tak je na holom plechu a mas tam začínajúcu koróziu.
Ďaľšia vec, popravde som nikdy nevidel, ze by si niekto nechal opieskovať auto, potom ho nastriekal ZÁKLADNOU farbou a potom lakyrnik chodil a oškrabával farbu na miestach kde bude tmeliť.
Na ošetrenie dutín, nie je vôbec fajn použit rezistin s uz vôbec nie gumoasfalt. Podľa tohto súdim, ze si asi ani jednu dutinu nevidel z vnútra. Nesúhlasím s tebou, rezistin a ani gumoasfalt nie je látka ktorá vzlína, takže sa nedostane všade. Tam kde ho nastriekaš je to ok, tam kde nie je, je to hrdzavé. Ja si dutiny budem naďalej striekať motorovým olejom. Síce by bol lepší trafo-olej, ale k tomu sa ja nedostanem.
Ja mám na striekanie dutín špeciálnu pištol. To ako vypadá prípravok na striekanie dutín ja viem, ale ak si sa tu chcel verejne pochváliť, že si bol teraz niekedy v obchode farby-laky a teta predavačka ti ukázala prípravok na striekanie dutin, ok.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných