Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)

Príspevok od užívateľa radek » 24 Feb 2011, 00:21

Já se HotDayovi nedivím, že to tak nerad robí, priam neskutečně nerad.... když o tom ví úplný kulový :-D :-D :-D Dlouho tu nebyl žádný hyperteoretik stylu Reného/Powera, už snad i člověk myslel že je klid a hle.... je to tady.

Tak snad jen pár poznámek: pneumatický sekáč versus úhlová bruska versus přímá bruska versus nůžky na plech versus hořák s plasmou versus cokoli jiného patřícího do ranku nářadí pro práci s plechem: špatně zakryté okno zničené zátavkama kovu od flexy se kterou dotyčný neumí pracovat rozhodně nemůže za to, abychom mohli o úhlové brusce vydat závazné resumé "nehodí se na opravu karoserie". To by vznikl nebezpečný stav s matematicky přímou úměrností, že jakýkoli nástroj není vhodný na nic (ač je kolikrát k danému účelu přímo navržen a vyroben) neboť jeho použitím dojde ke zničení všeho okolo něj. A to používám zjednodušený matematický vzorec, který neobsahuje proměnnou "manuální zručnost", že. To bychom se tu za chvíli mohli dočkat hlášek typu "chlapi, neberte si na kastli nůžky na plech, já to zkusil a stříhnul jsem se do prstu", nebo třeba "místo bodování dávejte radši šroubky s matičkama". Lze to shrnout do jedné prosté věty - Nářadí samo o sobě nikdy nic nepoškodí ani špatně neudělá, vždy je to jen a jen zásluha rukou, které ho drží.

Natírání všeho základní barvou - i Ty suchý a odmaštěný kove :-D :-D :-D. Doporučuji méně se věnovat teorii a více praxi, blahodárně to působí na mysl a za čas člověk zjistí jak to v praktickém životě opravdu chodí :-D

Resistin s gumoasfaltem do dutin? Fakt? Tý jo, a kolik, 100 kg asfaltu na jednu kastli T613? Nebo 25 kg? Nebo 100 gramů? Poznáš rozdíl mezi tixotropní a vzlínavou látkou? Už jsi viděl asfalt vzlínat? A pak do toho bufíkama zatopit, viď, ať je posádka v rauši celou cestu :-D :-D :-D Někdy mě až děsí, co všechno jsou někteří jedinci schopni svým autům provádět, až je mi těch vozů líto.....

hotday
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 02 Feb 2010, 15:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)

Príspevok od užívateľa hotday » 24 Feb 2011, 08:40

chlapci, ja to napisem takto: co sa ti paci, to si z mojho prispevku zober, co sa ti nepaci, si nevsimaj...a vyprosim si vety typu: manualna zrucnost...myslim, ze ty si mi na ruky nehladel, ani ja na tvoje,tak neurazaj!!! :!: :!: :!: :!:
moj prispevok bol mysleny v dobrom... :!: :!: :!: tak sa toho drzme...

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)

Príspevok od užívateľa jack » 24 Feb 2011, 09:40

Tady už chybí jen památná slova našeho souseda: "A proto držme se a pracujme s chutí, abychom nedopadli jako v roce 1938.."

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)

Príspevok od užívateľa Jerry » 24 Feb 2011, 22:08

Tak tohle už je na mě silný kafe!! Když se chceš dušovat, jakej si fachman, tak nahoď obrázky: co, kde, kdy a načem si vyvařoval... A věř, že to taky nemyslim špatně, jen se chci přesvědčit, co opravdu umíš!

Jen pro zajímavost: Podlaha kufru T613 v šibeničnim termínu, netvrdim, že je to esteticky to nej, ale u tohohle dílu byl jinej cíl. A to odjet s karavanem na dovolenou a zase zpět, pokud možno s autem, který odpovídá technickýmu stavu a bude bezpečný nejen pro osádku, náklad, ale předevšim pro ostatní účastníky provozu. Majitel je spokojen. Pak jedna trochu mimo tatrovácká činnost... Jaguár torpédo a rám čelního okna. Pro představu jsem obojí dělal obyč flexou, nůžkama a dvě místa sem odsekával sekáčkem pro nepřístupnost... Obě auta nastrojený v plnej výbavě a ani na jednom nevznikla žádná škoda, takže jsem nějakym nedopatřením asi porušil zákony na kterých stojí Tvoje logika. A nebo je to o rukou... :wink:
Takže se nad urážením lidí, které neznáš, nebo si neviděl jejich práci na vlastní oči, trochu zamysli.

Užívateľov profilový obrázok
Honzík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 06 Jan 2008, 12:52
Tatry, ktoré vlastním: T2-603 rv.1968,1974
T613-3 rv.1989
Bydlisko: Pardubicko
Kontaktovať užívateľa:

Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)

Príspevok od užívateľa Honzík » 25 Feb 2011, 07:26

TO Jerry: To se mě taková práce moc líbí jak z ničeho pomocí jednoduchých zařízení jako třeba kladivo atd.(obrazně z plechu )se vytváří nějaká čast a ta se vsadí do celku a je to opraveno.Myslím tím vyrezlá místa na karoséríí.Je dobře že takové fotky z průběhu práce se dělají.Pro mne který jsem neviděl žádného klempíře dělat takové věci na autě je to moc poučné než číst všelijaké knížky jak co se dělá a jak se to má dělat.To neni ono.Čeká mne to vyvařování také na mé T603.Jen chválím ty co dělají takovou činnost a rádi se podělí o to co dělají a hlavně jak názorně fotkou. :wink:

scar613
Diskutujúci
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 07 Feb 2011, 16:10
Tatry, ktoré vlastním: t613/3, t613/3, t613/3, t613/3, t603/3, t613/3, t613/4, t613/3, t613/3, t613/2, t613/1, t613/3, t613/3, t613/4-long
Kontaktovať užívateľa:

Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)

Príspevok od užívateľa scar613 » 05 Mar 2011, 22:41

Velmi pekna robota fakt klubuk dole :D

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Šialenstvo T613-3(mládeži do 18 rokov neprístupné)

Príspevok od užívateľa Jerry » 31 Júl 2014, 00:48

Dnes jsem se pustil do svýho auta poněkud hlouběji, než jsem původně zamýšlel. Asi to bude podobný jako zde (topnej kanál, levej práh, uložení stalbilizátoru). Jen kdybych si pamatoval tloušťky plechů, abych nemusel všude krájet a měřit. Naštěstí jsem to v tomhle vlákně nalezl. Jsem zvědav, zda to po pár letech odpočinku budu ještě umět.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných