Napísané: 06 Jan 2005, 08:00
k tým horeuvedeným prototypom a k tejto Tatre:
- viacerých udivilo, že na prototypoch chýbajú antikorové lišty a puklice...
treba si uvedomiť, že T613 sa vtedy ešte nevyrábala, takže to nemôže udivovať - výroba jednotlivých dielov sa ešte iba rozbiehala a v tej dobe možno ani nebolo rozhodnuté, že všetky T613 budú tie lišty mať - len si lepšie pozrite Vignaleho prototyp Lux..
- predný znak prešiel v priebehu vývoja T613 tiež svojou genézou - z jednodielneho antikorového podkladu a znaku identického s T603 (až na iné farby), s ktorým autá prišli z Talianska, cez trojhranný znak známy už z publikovaných obrázkov prvých prototypov, cez jednodielny antikorový podklad ale už pre okrúhly znak so znakom známym už z prvých T613 (má ho napr. auto v múzeu) až po 3-dielny antikorový podklad známy už zo sériových chrómiek a neskorší okrúhly znak s menším nápisom Tatra olemovaným svetlým krúžkom...
- ak sa nejaký obrázok objavil v publikácii z roku 1972, tak to ešte neznamená, že z toho roku musí byť aj to auto - výroba nejakej T613 v roku 1972 je stále dosť neistá a nepotvrdená; niektorí autori ju dokonca priapo popierajú...
- čierna T613 je už z prvej série, líšiacej sa od neskorších vozov niektorými detailami - z nich sú na obr. najlepšie viditeľné ovládače el. otvárania okien a zadný znak v opačných farbách (vtedy sa s tým ešte laborovalo), ostatné sú nápadné menej
- viacerých udivilo, že na prototypoch chýbajú antikorové lišty a puklice...
treba si uvedomiť, že T613 sa vtedy ešte nevyrábala, takže to nemôže udivovať - výroba jednotlivých dielov sa ešte iba rozbiehala a v tej dobe možno ani nebolo rozhodnuté, že všetky T613 budú tie lišty mať - len si lepšie pozrite Vignaleho prototyp Lux..
- predný znak prešiel v priebehu vývoja T613 tiež svojou genézou - z jednodielneho antikorového podkladu a znaku identického s T603 (až na iné farby), s ktorým autá prišli z Talianska, cez trojhranný znak známy už z publikovaných obrázkov prvých prototypov, cez jednodielny antikorový podklad ale už pre okrúhly znak so znakom známym už z prvých T613 (má ho napr. auto v múzeu) až po 3-dielny antikorový podklad známy už zo sériových chrómiek a neskorší okrúhly znak s menším nápisom Tatra olemovaným svetlým krúžkom...
- ak sa nejaký obrázok objavil v publikácii z roku 1972, tak to ešte neznamená, že z toho roku musí byť aj to auto - výroba nejakej T613 v roku 1972 je stále dosť neistá a nepotvrdená; niektorí autori ju dokonca priapo popierajú...
- čierna T613 je už z prvej série, líšiacej sa od neskorších vozov niektorými detailami - z nich sú na obr. najlepšie viditeľné ovládače el. otvárania okien a zadný znak v opačných farbách (vtedy sa s tým ešte laborovalo), ostatné sú nápadné menej