Tatra 603 - X krát jinak

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Tatra 603 - X krát jinak

Príspevok od užívateľa vasa26 » 18 Dec 2007, 18:14

Tatra 603 --------------Pohleďte na 603 s přepracovanou přídí a zádí...
Další -Diplomatická Verze v Severní zemi
Další -Všem dobře známý soutěžák :wink:


P.S.omluvte ochranu proti vykrádačům webů :twisted: ---prověřeným Diskutujícím Obrázky Rád zašlu :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Kiko
Diskutujúci
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 11 Dec 2007, 19:27
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Kiko » 19 Dec 2007, 15:19

pocuvaj ty sa tymto autam rozumies, ako to ide najrychlejsie?

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 19 Dec 2007, 18:18

Kiko napísal:pocuvaj ty sa tymto autam rozumies, ako to ide najrychlejsie?


Tady je cesta k Prameni http://www.t603-marathon.wz.cz :lol: :wink:

KeesSmit
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 30 Jan 2005, 22:40
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Amsterdam
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa KeesSmit » 20 Dec 2007, 01:27

Czechoslovenska T 603 Corps Dplomatique Den Haag Rok 1957
Prílohy
T603EmbassyHague1.JPG

KeesSmit
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 30 Jan 2005, 22:40
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Amsterdam
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa KeesSmit » 20 Dec 2007, 01:31

T603-1 1957 Embassy Haag-2
Prílohy
T603EmbassyHague2.JPG
-2-

KeesSmit
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 30 Jan 2005, 22:40
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Amsterdam
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa KeesSmit » 20 Dec 2007, 01:32

T603-1 1957 Embassy Haag-3
Prílohy
T603EmbassyHague3.JPG

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 20 Dec 2007, 08:30

Koukám že diplomatické Tatry byly jak přes kopírák :wink:
-pohled na diplomata s hora
-a jen tak zaparkovaná 603 :lol:
jinak k tomu T 603 spz CD-42 = diplomatické vozidlo z Oulu (Finsko) :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 20 Dec 2007, 12:43

Když už jsme u těch diplomatických tater, nemáte někdo detailní fotku, jak vypadalo uchycení vlajek v blatníku?

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 20 Dec 2007, 13:23

vasa26 napísal:Koukám že diplomatické Tatry byly jak přes kopírák
To je přece pochopitelné, když se jimi "hromadně" obsazovali posty vozidel No.1 pro vedoucí ambasád Československa v zahraničí...
To s T613 (na rozdíl od T603, kde se tím sledoval i zájem místních a tím výhledy na export vozidla - viz představení T603 v článku od Keese) už to bylo úplně jinak a do exotických krajin se nepřidělovaly vůbec a ambasadoři se tak jistě ke své velké lítosti museli spokojit jen s místně dostupnými vozy (téměř výhradně vždy značky Mercedes... :wink: )

Tím bych chtěl ctěné čtenáře tohoto příspěvku poprosit o pátrání po dobových fotografiích T613 s vlajkami ČSSR (či jinými?) v tomto reprezentačním nasazení. Nemýlím-li se, Lubošova T603 i Peldova T613 v diplomatických službách začínaly a jistě by nám to všem rozšířilo obzory...

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 20 Dec 2007, 13:56

Tady je jeden s těch Mercedesů :lol: :wink:

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 20 Dec 2007, 14:24

Cože, některý z našich diplomatů si vozil řiť v Papstwagenu??? Tipoval bych maximálně tehdejší střední třídu v ropě a se zahrádkou na střeše ;-).

Luboš.T
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 156
Dátum registrácie: 23 Sep 2005, 21:34
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš.T » 20 Dec 2007, 22:35

Tady je jedna z držákama na vlaječky, ale jak je dalece původní (uchycení vlajek) to nevím.
Prílohy
T60301.jpg
T603.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 21 Dec 2007, 01:42

Na té mé ´75 byly umístěné trochu více vepředu, ale bohužel mi po nich zbyly jenom díry. :?

Netušíte někdo, z čeho se ten držák skládal? To byl princip jako vysouvací anténa nebo se tam ta tyčka nějak nasazovala?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 21 Dec 2007, 19:47

Vyšroubuje se krycí matička a našroubuje se tam stožárek.Asi jako u speciála. Pochybuji,že by to bylo na principu anténky a pak se od toho ustoupilo.

Užívateľov profilový obrázok
Pelda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 275
Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
Bydlisko: Zastávka u Brna
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Pelda » 21 Dec 2007, 20:02

[quote="čadík Tím bych chtěl ctěné čtenáře tohoto příspěvku poprosit o pátrání po dobových fotografiích T613 s vlajkami ČSSR (či jinými?) v tomto reprezentačním nasazení. Nemýlím-li se, Lubošova T603 i Peldova T613 v diplomatických službách začínaly a jistě by nám to všem rozšířilo obzory...[/quote]
To je sice pravda, moje auto sloužilo na naší ambasádě v Moskvě, ale bohužel žádné jeho dobové snímky nemám. Na výzvu reflektuji a za-
pátrám, uvidím jestli nějakou takovou Tatru najdu. Na mém voze byly dle předchozího majitele a informací, které měl údajně od svých předchůdců prý původně speciálové stojánky na vlajky a i stejně umístěné. Takže nic nového pod sluncem. Když jsem ho koupil já, byly tam jen zoxidované a docela poškozené závity-což ta tvrzení potvrzuje. Stojánky samotné ani takové ty krytky jsem nedostal. Speciálové se mi tehdy nepodařilo sehnat, takže jsem se uchýlil k domácí výrobě podle tohoto vzoru (viz. foto-lepší zatím nemám). Jestli to takto bylo i s dalšími 613kami nemohu tvrdit, nemám důkazy. Před pár lety jsem se ale v Kladně setkal s T2 603 jako na snímcích Luboše T., sloužila na pražském hradě, viděl jsem od toho i techničák a měla uplně stejný "stojánkový systém" jako ta jeho.
Prílohy
Orlík2007 040.jpg

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 21 Dec 2007, 20:09

Tak to tě zklamu Peldo,originál stožárky vypadají úplně jinak. Mám je zrovna v ruce,ale nemám jak je vyfotit.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 21 Dec 2007, 20:16

K domácí výrobě bych se uchýlil nerad. Kdybych změřil průměr té díry, byl by mi někdo schopen říci, zda by tam pasoval ten "speciálový" držák? Ale kde ho pak sehnat?

Mimochodem ta moje tatra sloužila Východním Němcům na jejich velvyslanectví v Praze, měla vydaný český techničák a přiděleno číslo DD 14-01. Aby pak neměla ten držák vyhotovený podle východoněmeckého standardu, to by byla zase chyba... :lol:

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 21 Dec 2007, 20:24

Luboš napísal:K domácí výrobě bych se uchýlil nerad. Kdybych změřil průměr té díry, byl by mi někdo schopen říci, zda by tam pasoval ten "speciálový" držák? Ale kde ho pak sehnat?

Mimochodem ta moje tatra sloužila Východním Němcům na jejich velvyslanectví v Praze, měla vydaný český techničák a přiděleno číslo DD 14-01. Aby pak neměla ten držák vyhotovený podle východoněmeckého standardu, to by byla zase chyba... :lol:
To ti klidně zítra změřím. Hlavně pánové nezapomeňte při montáži těch držáčků zespoda vyztužit blatníky.

Užívateľov profilový obrázok
Pelda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 275
Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
Bydlisko: Zastávka u Brna
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Pelda » 21 Dec 2007, 20:40

miloš bukáček napísal:Tak to tě zklamu Peldo,originál stožárky vypadají úplně jinak. Mám je zrovna v ruce,ale nemám jak je vyfotit.
Já vím, zkusím sehnat ty původní, ale zatím si s těmahle nějak vystačím. Lepší než díra v blatníku, ne?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 21 Dec 2007, 20:42

Pelda napísal:
miloš bukáček napísal:Tak to tě zklamu Peldo,originál stožárky vypadají úplně jinak. Mám je zrovna v ruce,ale nemám jak je vyfotit.
Já vím, zkusím sehnat ty původní, ale zatím si s těmahle nějak vystačím. Lepší než díra v blatníku, ne?
Tak to určitě. Ale nemluvím ani tak o držácích,ty nejsou až tak k rozeznání, ale o těch stožárcích.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný