Radku třeba v soběhrdech,viď?radek napísal:Ekologicky zlikvidovat.....
Tatra 613/2 rv.1982
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
Michale,jsem rád,že svojí tatru mám,ale nejsem rád,za její stav. Řeknu to asi takhle: |Nikdo z těch koho znám není se svojí tatrou úplně spokojenej.michal heky napísal:Marco, z toho, co tu Lukáš píše, nijak evidentně neplyne, že je rád, že tu svoji shnilou tatru má.
Proč třeba Roman nenapsal zlikvidovat?napsal:rozebrat a vyvařit-určitě by našel něco na své tatře,co by ještě dodělal
Na tatře je prostě pořád co dodělávat.
Třeba Radek,Roman,Radek613.Ondra Luboš a mnozí další o renovaci tatry něco vědí a buď s i jistý,že oni,ale ani ty sám jistě nejsi se svojí tatrou úplně spokojený.
A může to být třeba úplná maličkost,třeba kousek rzi na chromu,nebo vybledlejší čalounění,nebo velká bolest tater-zadní kapsy.
Tebe třeba štvou disky,když na nich máš poklice,nebo já nevim co,ale věř mi,že svojí tatru rád mám a pokusím se jí zachránit a když to nepůjde,tak navštíví třeba Soběhrdy,nebo jinačí servis ,kde se ekologicky likvidují autovraky..
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 05 Jan 2007, 12:21
- Tatry, ktoré vlastním: T 613
T 613-2
T 613-3
T 613-3
T 613-3 - Bydlisko: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovať užívateľa:
Pérka na poklice
Pokud nebudeš bazírovat na fungl nových, tak Ti doporučím jakoukoli motoristickou burzu a tam si kup plechové poklice ze starého Mercedesa.
Sám jsem např. v Nové Pace sehnal sadu poklic za 200Kč. Doma teď mám 32 pérek na chromkové poklice, které jsou nové na cestě. Pérka jsem si opucoval na drátěném kotouči a natřel. Jejich životnost si myslím bude ještě mnoho a mnoho let. Jen ze zkušenosti podotýkám, že čím menší burza, tím lepší ceny pro nás. Ne jako někteří šílenci chtěli naposled v Chotusicích za Mercedesácké poklice 500Kč a nesleví ani omylem. No taky si je odvezli pěkně zpátky domů... )
Sám jsem např. v Nové Pace sehnal sadu poklic za 200Kč. Doma teď mám 32 pérek na chromkové poklice, které jsou nové na cestě. Pérka jsem si opucoval na drátěném kotouči a natřel. Jejich životnost si myslím bude ještě mnoho a mnoho let. Jen ze zkušenosti podotýkám, že čím menší burza, tím lepší ceny pro nás. Ne jako někteří šílenci chtěli naposled v Chotusicích za Mercedesácké poklice 500Kč a nesleví ani omylem. No taky si je odvezli pěkně zpátky domů... )
Michale Heky, samozřejmě máš pravdu, pokud jde o to, aby Lukáš Giza měl slušnou a fungující T613 a mohl si s ní zajezdit. Může si na trhu vybírat z řady aut, která mají k tomu kýženému stavu daleko blíže a tudíž dosažení toho stavu jej vyjde daleko levněji (myšleno nejen penězi).
Pokud však jde o to, aby si Lukáš ověřil, jestli je dostatečně praštěný a zapálený tatrovkář či tatrista, myslím, že pak je jeho auto celkem dostačující. Ostatně v jeho věku se pohled na svět a zájmy mění velmi rychle, člověk objevuje další a další lákadla a tak škody způsobené pokusy oživit zrovna tohle auto nemusí být nutně velké. K poznání není bezpodmínečně nutné dotáhnout renovaci do konce.
Pokud však jde o to, aby si Lukáš ověřil, jestli je dostatečně praštěný a zapálený tatrovkář či tatrista, myslím, že pak je jeho auto celkem dostačující. Ostatně v jeho věku se pohled na svět a zájmy mění velmi rychle, člověk objevuje další a další lákadla a tak škody způsobené pokusy oživit zrovna tohle auto nemusí být nutně velké. K poznání není bezpodmínečně nutné dotáhnout renovaci do konce.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Na takej karosérii sa dá naučiť pekne zvárať.
Osobne som za rok karosárskych opráv T603 chytil peknú prax, to čo som urobil na začiatku, teraz prerábam lebo viem že to bude lepšie.
Pravda je ale taká že tie peniaze čo do toho naleje sú už také, že za to vie kúpiť lepší základ a ten len vyšperkovať ako sa vraví. Rozhodnutie už je na ňom.
Je to jeho prvé auto, viem aké to je. Ja som svoje prvé auto, Tatru 613, moje bábätko tiež musel opraviť skrz-naskrz. Teraz je z nej báječné autíčko v dôstojnom stave a v dôstojnom výzore. Pánečky, mám ju už pomaličky 7 rokov
I na STK, ktorú prednedávnom absolvovala, mali radosť
Pikoška:
Brzdová kvapalina ktorú som komplet menil cez zimu 2004/2005, mala pred 3 týždňami v roku 2007 bod varu už iba 122 stupňov? Osobne ma to dosť zarazilo. Pričom nie je zanesená, je stále priezračná. Toto bola jediná závada na voze, no ukecal som ho že autíčko cez zimu stojí a určite to urobím. Bol by som blázon kebyže nie, však
Osobne som za rok karosárskych opráv T603 chytil peknú prax, to čo som urobil na začiatku, teraz prerábam lebo viem že to bude lepšie.
Pravda je ale taká že tie peniaze čo do toho naleje sú už také, že za to vie kúpiť lepší základ a ten len vyšperkovať ako sa vraví. Rozhodnutie už je na ňom.
Je to jeho prvé auto, viem aké to je. Ja som svoje prvé auto, Tatru 613, moje bábätko tiež musel opraviť skrz-naskrz. Teraz je z nej báječné autíčko v dôstojnom stave a v dôstojnom výzore. Pánečky, mám ju už pomaličky 7 rokov
I na STK, ktorú prednedávnom absolvovala, mali radosť
Pikoška:
Brzdová kvapalina ktorú som komplet menil cez zimu 2004/2005, mala pred 3 týždňami v roku 2007 bod varu už iba 122 stupňov? Osobne ma to dosť zarazilo. Pričom nie je zanesená, je stále priezračná. Toto bola jediná závada na voze, no ukecal som ho že autíčko cez zimu stojí a určite to urobím. Bol by som blázon kebyže nie, však
Po shlédnutí fotek té zbědované chromky jsem měl pocit, že už jsem jí někde viděl. Prohlídnutí fotek z akce "Lešany" to potvrdilo - jela v koloně předemnou. Nabízím tedy pohled na stav v jakém se nacházela tehdy. Bohužel si nepamatuju rok a tipnu si 4 - 5 let nazpět. Omluvte nízkou kvalitu, jsou to výřezy z klasických ne moc kvalitních fotek.
Možná by stačilo, kdyby se její majitel o ní aspoň trochu staral a ne se jen vozil a pak odstavil napospas povětrnostním vlivům.
Možná by stačilo, kdyby se její majitel o ní aspoň trochu staral a ne se jen vozil a pak odstavil napospas povětrnostním vlivům.
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- Marek Křestan
- Diskutujúci
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 22 Máj 2007, 21:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CŘ
- Kontaktovať užívateľa:
tatra
Lukáši nemáš fotky i ostatních tater které ma tvůj strýc
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 53 neregistrovaných