Toto mi pripomenulo výrok jedného kovboja: najprv sťahujem a potom sa pýtam...Axel napísal:...Najprv som postahoval a potom daval sem
Pár zaujímavých fotiek...
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Nevím kam to dát,tak to dám sem. Toto je na aukru
http://aukro.cz/item203138961_tatra_613 ... dvere.html
origo VB
http://aukro.cz/item203138961_tatra_613 ... dvere.html
origo VB
Možná to sem nepatří, ale předevčírem se objevila poněkud rozpačitá recenz T815 S3 na d-fensovi : http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007082705
No, rozpačitá mě připadne proto, že ten ogara srovnává konstrukci starou cca 30 let s technikou posledních zhruba 5-10 - ti let. Prostě takové nářek, že všechni ostatní dostali nové autí s digi klimou, cd-radiem, vyhř.sesle, motory EURO XXII 680 klokanů atd a on má eště furt starou ku*vu. Navíc se mě tam chybí něco ze servisních zažítků, to by ovšem bylo čtivo pouze pro otrlé. Tím myslím např. přístup k některým agregátům, přístup servisů a tak dál..... A s tím chválením, no, Risan, napiš sám, proč by třebas u prostupnosti tatranky v terénu neměl??? Nebo máš zkušenost, že to není s tatrou až tak růžové jak se všade člověk dozví? Hoď do placu, pls!Zdenek napísal:
Možná to sem nepatří, ale předevčírem se objevila poněkud rozpačitá recenz T815 S3 na d-fensovi
A rozpačitá je proč? Že povinně nechválí?
Zkušenost, že to s tatrou není až tak růžové, jak se člověk všade dozví, právě mám. Sice s osobní tatrou, ale viděl jsem už příliš mnohokrát, že se odsoudil článek, kde se o negativních věcech nepomlčelo.
No a v podstatě jsi tím, co jsi napsal, potvrdil jen moje zkušenosti. Nevím, proč by se nemělo auto, které se dnes používá v provozu, srovnávat s ostatními auty, které se dnes používají v provozu. Naopak si myslím, že srovnávat se musí, jinak pokrok nemá žádný smysl a můžeme se vrátit k jízdě na živém koni. Že je kůň pomalý a nepohodlný? Nesrovnávej to s autem, to nesmíš! Vždyť je to úplně něco jiného. A ta prostupnost koně terénem! Takže si koupím koně a budu si myslet, že kůň je na dopravu v roce 2007 to nejlepší, protože jsem se nedopustil překročení tabu - jeho srovnání s autem.
To, že je 815 navržena před spoustou let je fakt, který nezakládá právo na nějakou úlevu ve srovnávání, pokud se bavíme o jejím provozu v roce 2007. Tohle je realita, akademický veteránismus dejte proboha v případě běžného provozu stranou.
Ostatně ten kluk, co napsal ten článek na d-fensovi, tu prostupnost terénem, kterou Zdeňku zmiňuješ, zrovna chválí. Takže co vlastně vadí?
No a v podstatě jsi tím, co jsi napsal, potvrdil jen moje zkušenosti. Nevím, proč by se nemělo auto, které se dnes používá v provozu, srovnávat s ostatními auty, které se dnes používají v provozu. Naopak si myslím, že srovnávat se musí, jinak pokrok nemá žádný smysl a můžeme se vrátit k jízdě na živém koni. Že je kůň pomalý a nepohodlný? Nesrovnávej to s autem, to nesmíš! Vždyť je to úplně něco jiného. A ta prostupnost koně terénem! Takže si koupím koně a budu si myslet, že kůň je na dopravu v roce 2007 to nejlepší, protože jsem se nedopustil překročení tabu - jeho srovnání s autem.
To, že je 815 navržena před spoustou let je fakt, který nezakládá právo na nějakou úlevu ve srovnávání, pokud se bavíme o jejím provozu v roce 2007. Tohle je realita, akademický veteránismus dejte proboha v případě běžného provozu stranou.
Ostatně ten kluk, co napsal ten článek na d-fensovi, tu prostupnost terénem, kterou Zdeňku zmiňuješ, zrovna chválí. Takže co vlastně vadí?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 69 neregistrovaných