T 613 kabriolet

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 26 Okt 2006, 11:39

No ale vždyť jo, je to přece jakoT613K.

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 26 Okt 2006, 16:40

A tak pokud bylo vyrobdno jako těch pět tak ten synek co obědnával čaloun byl asi barvoslepý z bujnou fantazíí a ten co vymýšlel jaká tam bude střecha asi taky neměl v úmyslu se zrovna řídit dle originálu.... Mimochodem co by jste řekli kdyby jste viděli přesnou repliku T600K přestavěnou z Tatraplánu?

TatraplanuZdar

Príspevok od užívateľa TatraplanuZdar » 26 Okt 2006, 16:47

Zaujímavý nápad. :o Kto ide stavať?

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 26 Okt 2006, 17:34

Až budu mít peníze, dokumentaci, zbalastěného tatraplána, prostory a opravdu dobrého klempíře, lakýrníka a čalouníka tak to budu já... Ale napadlo mě to už před 5 lety...

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 27 Okt 2006, 12:08

Mam něco lepšího ... :lol: ale TP neukážu je to original :lol: nevzdelanej mi na to už kolikrát skočil a jeste mi vysvetlovaly že to delali s Audi long v Kopřivnici :lol:

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 27 Okt 2006, 12:13

Ale, ale, co spapala, že se tak strašně nafoukla? Předávkování Benaditem?

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 27 Okt 2006, 16:49

Takových na světě je.... Mimochodem vůz na obrázku je na prodej...
Prílohy
T7000.jpg
Pozor toto je fikce, takovýto automobil neexistuje!!!!!!

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 27 Okt 2006, 16:56

Objednávám 2ks tohoto vozu :!:

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 27 Okt 2006, 20:19


Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 27 Okt 2006, 20:36

A k čemu by taková jitrnice byla v praxi dobrá, vyjma snad přepravy trubek či cementu po rovných cestách, neosazených kruhovými objezdy a nevybavenými vyjetými kolejemi?

On je to tedy jak to tak pozoruji mezi "šestsettřináctkáři" takový mnohaletý folklór, že čím je 613 delší tím je údajně ještě víc "super a dokonalejší", a mnohý uživatel klasické T613 přestoupivší do "longa" se začíná pomyslně "vznášet" na polštářku svého dočasně prodlouženého ega (a svému okolí to dává patřičně najevo), ale abych pravdu řekl, uniká mi docela smysl takovýhle pakonstrukcí....může sem někdo nějak rozumně a logicky napsat, jaký důvod může mít stavba a následná produkce takovýhle samohybů s rozvorem náprav nad 3,5 m a jaké je její reálné praktické využití?

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 28 Okt 2006, 00:36

Mam dlouhe nohy..a standartní vůz je krátký :lol: to je take možnost :lol: :lol:

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 28 Okt 2006, 01:05

No vasa26 tak to už musí být hodně dlouhé nohy...
Radek: Jaký máte tam u vás cement, že ho nenaložíte do standartního zavazadlového prostoru? Jinak vozidlo by to bylo samozřejmě k ničmu, ony ty limuzíny vůbec nemají mnoho praktického využití (zejména pak ty které vzniknou natažením vozu hummer nebo přiděláním autobusového podvozku pod boeing7?7 - kterému jsou předtím ufiknuta křídla...)

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 28 Okt 2006, 18:33

Myslím cement přepravovaný nebalený v pytlích, prostě jak vidím takovéhle nějakého jezevčíka, hned se mi vybaví ta "jitrnice", neboli prohnutá cisterna na převoz cementu.....

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 28 Okt 2006, 18:40

Kdyby se víc otevřeli dveře, tak tam vleze celá paleta cementu :lol:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 28 Okt 2006, 18:41

Bylo by to originální.............

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 28 Okt 2006, 19:14

:mrgreen:

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 28 Okt 2006, 19:35

Btw, jaké by měla taková tatra označení??? Co třeba "T613 Mi-ExtraLong VN"
:mrgreen: :mrgreen:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 28 Okt 2006, 20:12

Nene ,,to je Tatra 613 Mi 2xlong :lol: je to nazev z doby vzniku teto fotografie nekdy v roce 1998 :D

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 42 neregistrovaných