Strana 3 z 3
Napísané: 07 Feb 2006, 17:21
od užívateľa Eda
To jsem rád, že tam mám dobové punčošky, ná fakturu se také těším
Napísané: 08 Feb 2006, 09:54
od užívateľa Zdicho
Ty na to určitě Radku přijdeš, proč je ten detail tak zajímavý
Napísané: 08 Feb 2006, 19:40
od užívateľa radek
Bohužel Zdicho, ať koukám jak koukám, nic výjimečného či odlišného od "série" nevidím. Dám se podat....
Napísané: 09 Feb 2006, 01:15
od užívateľa Zdicho
Napísané: 09 Feb 2006, 11:52
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
No stejně jako Radek koukám a nic mne nenapadá. Akorát čumím, co se všechno na tom motoru měnilo. To snad má nové i ty trubky odvzdušnění vačkových komor, palivové rampy nebo držák alternátoru. Dovedu si představit, že k opotřebení těchto dílů dojde, pokud v motorovém prostoru bude pravidelně nějaký pyrotechnik zneškodnňovat starou munici ze světové války. Ale při normálním provozu snad tyto díly musí přežít pět nebo šest motorů.
Napísané: 09 Feb 2006, 12:19
od užívateľa Zdicho
A co když nešlo o výměnu, ale o renovaci tubek? Ha?
BTW: nikdo netvrdí, že je na tom svazku něco vyjímečného vy "úchyláci"
Už i Eda mi píše zmatené otázky a má strach, co je se svazkem:)
Napísané: 09 Feb 2006, 12:30
od užívateľa tomas
Zdicho sa nam asi snazi zdelit, ako kvalitne cisti ta super chemikalia, ktoru mu odporucil Radek
Napísané: 09 Feb 2006, 20:10
od užívateľa radek
Jo tak na tom motoru je úžasně zajímavé to, že je čistý, Zdicho?
Napísané: 09 Feb 2006, 20:34
od užívateľa Eda
[quote="Ambiciózní tajemníček"]No stejně jako Radek koukám a nic mne nenapadá. Akorát čumím, co se všechno na tom motoru měnilo. To snad má nové i ty trubky odvzdušnění vačkových komor, palivové rampy nebo držák alternátoru. Dovedu si představit, že k opotřebení těchto dílů dojde, pokud v motorovém prostoru bude pravidelně nějaký pyrotechnik zneškodnňovat starou munici ze světové války. Ale při normálním provozu snad tyto díly musí přežít pět nebo šest motorů.[/quote
nemám rád škaredé motory
Napísané: 10 Feb 2006, 12:52
od užívateľa Zdicho
Ne, to ne Radku:).
Jak bylo uvedené, obrázek je zaměřen na kabelový svazek. Ten svazek není umytý, ale je nový:). Co máte furt za problém?
Buď se vám líbí nebo ne:))
Napísané: 10 Feb 2006, 19:06
od užívateľa radek
Aha, tak v tom to bude. Já na tom fungl novém svazku nic zajímavého nevidím, a to i když je nový. Vypadá přesně stejně, jako když se umyje svazek starý
Napísané: 10 Feb 2006, 19:16
od užívateľa Zdicho
Nový je nový:). Banik!
Napísané: 27 Apr 2007, 00:19
od užívateľa Zdicho
Dobrou noc...
Napísané: 27 Apr 2007, 01:03
od užívateľa Luboš
No vypadá to hezky.
Koukám, žes nechával zinkovat i tu řemenici na klice nebo to je barva? Uvnitř by měl být údajně jakýsi kapalinový torsní tlumič, nemáš obavu, že by se s tím mohlo něco stát?
Napísané: 27 Apr 2007, 08:01
od užívateľa michal olejko
moudra nad moudra,
kapalina tam nen lidově řečeno sou tam granulky ,ale ne pro potkány,,,,hoší hlavně hlavně už nic nikdo nerenovujte... ja sem si dal druhé kolo
Napísané: 27 Apr 2007, 09:16
od užívateľa D.A.
Souhlasí, Eda je velký statik (viz foto výše).
Mojžo, ten motor spapkal za 350tkm hafo benzínu a oleje
.
Napísané: 27 Apr 2007, 10:02
od užívateľa Zdicho
Ano, nechal jsem zinkovat i řemenici s torsním tlumičem. Na tlumiči byla nálepka a na ní napsáno, že uvnitř je olej a v případě jeho vylití se má tlumič vyměnit za nový. Jo a že jej nemám otvírat. O granulkách nic nepsali;) Čokapik asi někdo sežral:D
Měl jsem trucho strach, že se kyselina prožere tím zalisovaným spojem, ale strach z pohledů čumilů na orezlou řemenici, při otevření zadní kapoty na nějakém srazu byl silnější:D
Napísané: 27 Apr 2007, 10:03
od užívateľa Zdicho
Když se zpětně podívám na foto, jak ten motor vypadal, tak:
1. přeběhla mi smrt po zádech
2. nechápu, jak mám poznat, že z toho tlumiče třeba vytekl olej:D
Napísané: 27 Apr 2007, 13:07
od užívateľa D.A.
Jak přebíhá po zádech smrt?
S kosou? Já zažil jenom mráz.
Napísané: 27 Apr 2007, 14:04
od užívateľa radek
Zdicho, poznáš to jednoduše, zpravidla jen v okamžiku, kdy demontovanou řemenici z motoru (v drtivé většině zas*anou od unikajícího oleje od gufera kliky a jiných přirozených úniků z té hromady míst v jejím okolí) omyješ a odložíš, nejlépe "naplocho", na trošku delší dobu. Když si pro ni dejme tomu za týden až X měsíců (dle náročnosti repase motoru a investovaných fragmentů času) půjdeš a bude zezadu mastná, respektive se kolem ní i vytvořní mastný flek na podložce, kde leží, máš důvod se domnívat, že některé část zaválcovaného spoje netěsní a olej uniká. Na motoru to poznáš nepoměrně obtížněji a většinou i příliš pozdě, podle seřízením neodstranitelných vibrací v určitých užších pásmech otáček.....