Strana 3 z 3

Napísané: 07 Feb 2006, 17:21
od užívateľa Eda
To jsem rád, že tam mám dobové punčošky, ná fakturu se také těším

Napísané: 08 Feb 2006, 09:54
od užívateľa Zdicho
Ty na to určitě Radku přijdeš, proč je ten detail tak zajímavý :wink:

Napísané: 08 Feb 2006, 19:40
od užívateľa radek
Bohužel Zdicho, ať koukám jak koukám, nic výjimečného či odlišného od "série" nevidím. Dám se podat.... :D

Napísané: 09 Feb 2006, 01:15
od užívateľa Zdicho
:mrgreen:

Napísané: 09 Feb 2006, 11:52
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
No stejně jako Radek koukám a nic mne nenapadá. Akorát čumím, co se všechno na tom motoru měnilo. To snad má nové i ty trubky odvzdušnění vačkových komor, palivové rampy nebo držák alternátoru. Dovedu si představit, že k opotřebení těchto dílů dojde, pokud v motorovém prostoru bude pravidelně nějaký pyrotechnik zneškodnňovat starou munici ze světové války. Ale při normálním provozu snad tyto díly musí přežít pět nebo šest motorů.

Napísané: 09 Feb 2006, 12:19
od užívateľa Zdicho
A co když nešlo o výměnu, ale o renovaci tubek? Ha?

BTW: nikdo netvrdí, že je na tom svazku něco vyjímečného vy "úchyláci" :-D Už i Eda mi píše zmatené otázky a má strach, co je se svazkem:)

Napísané: 09 Feb 2006, 12:30
od užívateľa tomas
Zdicho sa nam asi snazi zdelit, ako kvalitne cisti ta super chemikalia, ktoru mu odporucil Radek :)

Napísané: 09 Feb 2006, 20:10
od užívateľa radek
Jo tak na tom motoru je úžasně zajímavé to, že je čistý, Zdicho?

Napísané: 09 Feb 2006, 20:34
od užívateľa Eda
[quote="Ambiciózní tajemníček"]No stejně jako Radek koukám a nic mne nenapadá. Akorát čumím, co se všechno na tom motoru měnilo. To snad má nové i ty trubky odvzdušnění vačkových komor, palivové rampy nebo držák alternátoru. Dovedu si představit, že k opotřebení těchto dílů dojde, pokud v motorovém prostoru bude pravidelně nějaký pyrotechnik zneškodnňovat starou munici ze světové války. Ale při normálním provozu snad tyto díly musí přežít pět nebo šest motorů.[/quote

nemám rád škaredé motory :-D

Napísané: 10 Feb 2006, 12:52
od užívateľa Zdicho
Ne, to ne Radku:).

Jak bylo uvedené, obrázek je zaměřen na kabelový svazek. Ten svazek není umytý, ale je nový:). Co máte furt za problém? :wink: Buď se vám líbí nebo ne:))

Napísané: 10 Feb 2006, 19:06
od užívateľa radek
Aha, tak v tom to bude. Já na tom fungl novém svazku nic zajímavého nevidím, a to i když je nový. Vypadá přesně stejně, jako když se umyje svazek starý :D

Napísané: 10 Feb 2006, 19:16
od užívateľa Zdicho
Nový je nový:). Banik!

Napísané: 27 Apr 2007, 00:19
od užívateľa Zdicho
Dobrou noc...

Napísané: 27 Apr 2007, 01:03
od užívateľa Luboš
No vypadá to hezky. :)

Koukám, žes nechával zinkovat i tu řemenici na klice nebo to je barva? Uvnitř by měl být údajně jakýsi kapalinový torsní tlumič, nemáš obavu, že by se s tím mohlo něco stát?

Napísané: 27 Apr 2007, 08:01
od užívateľa michal olejko
moudra nad moudra, :shock: kapalina tam nen lidově řečeno sou tam granulky ,ale ne pro potkány,,,,hoší hlavně hlavně už nic nikdo nerenovujte... ja sem si dal druhé kolo :lol: :roll:

Napísané: 27 Apr 2007, 09:16
od užívateľa D.A.
Souhlasí, Eda je velký statik (viz foto výše).
Mojžo, ten motor spapkal za 350tkm hafo benzínu a oleje :-P.

Napísané: 27 Apr 2007, 10:02
od užívateľa Zdicho
Ano, nechal jsem zinkovat i řemenici s torsním tlumičem. Na tlumiči byla nálepka a na ní napsáno, že uvnitř je olej a v případě jeho vylití se má tlumič vyměnit za nový. Jo a že jej nemám otvírat. O granulkách nic nepsali;) Čokapik asi někdo sežral:D

Měl jsem trucho strach, že se kyselina prožere tím zalisovaným spojem, ale strach z pohledů čumilů na orezlou řemenici, při otevření zadní kapoty na nějakém srazu byl silnější:D

Napísané: 27 Apr 2007, 10:03
od užívateľa Zdicho
Když se zpětně podívám na foto, jak ten motor vypadal, tak:

1. přeběhla mi smrt po zádech
2. nechápu, jak mám poznat, že z toho tlumiče třeba vytekl olej:D

Napísané: 27 Apr 2007, 13:07
od užívateľa D.A.
Jak přebíhá po zádech smrt? :idea: S kosou? Já zažil jenom mráz.

Napísané: 27 Apr 2007, 14:04
od užívateľa radek
Zdicho, poznáš to jednoduše, zpravidla jen v okamžiku, kdy demontovanou řemenici z motoru (v drtivé většině zas*anou od unikajícího oleje od gufera kliky a jiných přirozených úniků z té hromady míst v jejím okolí) omyješ a odložíš, nejlépe "naplocho", na trošku delší dobu. Když si pro ni dejme tomu za týden až X měsíců (dle náročnosti repase motoru a investovaných fragmentů času) půjdeš a bude zezadu mastná, respektive se kolem ní i vytvořní mastný flek na podložce, kde leží, máš důvod se domnívat, že některé část zaválcovaného spoje netěsní a olej uniká. Na motoru to poznáš nepoměrně obtížněji a většinou i příliš pozdě, podle seřízením neodstranitelných vibrací v určitých užších pásmech otáček.....