Generálka Mi

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 07 Feb 2006, 17:21

To jsem rád, že tam mám dobové punčošky, ná fakturu se také těším

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 08 Feb 2006, 09:54

Ty na to určitě Radku přijdeš, proč je ten detail tak zajímavý :wink:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 08 Feb 2006, 19:40

Bohužel Zdicho, ať koukám jak koukám, nic výjimečného či odlišného od "série" nevidím. Dám se podat.... :D

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 09 Feb 2006, 01:15

:mrgreen:

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 09 Feb 2006, 11:52

No stejně jako Radek koukám a nic mne nenapadá. Akorát čumím, co se všechno na tom motoru měnilo. To snad má nové i ty trubky odvzdušnění vačkových komor, palivové rampy nebo držák alternátoru. Dovedu si představit, že k opotřebení těchto dílů dojde, pokud v motorovém prostoru bude pravidelně nějaký pyrotechnik zneškodnňovat starou munici ze světové války. Ale při normálním provozu snad tyto díly musí přežít pět nebo šest motorů.

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 09 Feb 2006, 12:19

A co když nešlo o výměnu, ale o renovaci tubek? Ha?

BTW: nikdo netvrdí, že je na tom svazku něco vyjímečného vy "úchyláci" :-D Už i Eda mi píše zmatené otázky a má strach, co je se svazkem:)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 09 Feb 2006, 12:30

Zdicho sa nam asi snazi zdelit, ako kvalitne cisti ta super chemikalia, ktoru mu odporucil Radek :)

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 09 Feb 2006, 20:10

Jo tak na tom motoru je úžasně zajímavé to, že je čistý, Zdicho?

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 09 Feb 2006, 20:34

[quote="Ambiciózní tajemníček"]No stejně jako Radek koukám a nic mne nenapadá. Akorát čumím, co se všechno na tom motoru měnilo. To snad má nové i ty trubky odvzdušnění vačkových komor, palivové rampy nebo držák alternátoru. Dovedu si představit, že k opotřebení těchto dílů dojde, pokud v motorovém prostoru bude pravidelně nějaký pyrotechnik zneškodnňovat starou munici ze světové války. Ale při normálním provozu snad tyto díly musí přežít pět nebo šest motorů.[/quote

nemám rád škaredé motory :-D

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 10 Feb 2006, 12:52

Ne, to ne Radku:).

Jak bylo uvedené, obrázek je zaměřen na kabelový svazek. Ten svazek není umytý, ale je nový:). Co máte furt za problém? :wink: Buď se vám líbí nebo ne:))

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 10 Feb 2006, 19:06

Aha, tak v tom to bude. Já na tom fungl novém svazku nic zajímavého nevidím, a to i když je nový. Vypadá přesně stejně, jako když se umyje svazek starý :D

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 10 Feb 2006, 19:16

Nový je nový:). Banik!

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 27 Apr 2007, 00:19

Dobrou noc...
Prílohy
14.jpg
13.jpg
12.jpg
11.jpg
10.jpg
09.jpg
08.jpg
07.jpg
06.jpg
05.jpg
04.jpg
03.jpg
02.jpg
01.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 27 Apr 2007, 01:03

No vypadá to hezky. :)

Koukám, žes nechával zinkovat i tu řemenici na klice nebo to je barva? Uvnitř by měl být údajně jakýsi kapalinový torsní tlumič, nemáš obavu, že by se s tím mohlo něco stát?

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 27 Apr 2007, 08:01

moudra nad moudra, :shock: kapalina tam nen lidově řečeno sou tam granulky ,ale ne pro potkány,,,,hoší hlavně hlavně už nic nikdo nerenovujte... ja sem si dal druhé kolo :lol: :roll:

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 27 Apr 2007, 09:16

Souhlasí, Eda je velký statik (viz foto výše).
Mojžo, ten motor spapkal za 350tkm hafo benzínu a oleje :-P.

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 27 Apr 2007, 10:02

Ano, nechal jsem zinkovat i řemenici s torsním tlumičem. Na tlumiči byla nálepka a na ní napsáno, že uvnitř je olej a v případě jeho vylití se má tlumič vyměnit za nový. Jo a že jej nemám otvírat. O granulkách nic nepsali;) Čokapik asi někdo sežral:D

Měl jsem trucho strach, že se kyselina prožere tím zalisovaným spojem, ale strach z pohledů čumilů na orezlou řemenici, při otevření zadní kapoty na nějakém srazu byl silnější:D

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 27 Apr 2007, 10:03

Když se zpětně podívám na foto, jak ten motor vypadal, tak:

1. přeběhla mi smrt po zádech
2. nechápu, jak mám poznat, že z toho tlumiče třeba vytekl olej:D

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 27 Apr 2007, 13:07

Jak přebíhá po zádech smrt? :idea: S kosou? Já zažil jenom mráz.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 27 Apr 2007, 14:04

Zdicho, poznáš to jednoduše, zpravidla jen v okamžiku, kdy demontovanou řemenici z motoru (v drtivé většině zas*anou od unikajícího oleje od gufera kliky a jiných přirozených úniků z té hromady míst v jejím okolí) omyješ a odložíš, nejlépe "naplocho", na trošku delší dobu. Když si pro ni dejme tomu za týden až X měsíců (dle náročnosti repase motoru a investovaných fragmentů času) půjdeš a bude zezadu mastná, respektive se kolem ní i vytvořní mastný flek na podložce, kde leží, máš důvod se domnívat, že některé část zaválcovaného spoje netěsní a olej uniká. Na motoru to poznáš nepoměrně obtížněji a většinou i příliš pozdě, podle seřízením neodstranitelných vibrací v určitých užších pásmech otáček.....

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných