Pred a po
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Mne sa na mice najviac pacia tie neuveritelne tvary prednej a zadnej kapoty je to jednoducho nadhera. Zvuk motora je taktiez nadherny - jednoducho to auto ma jedno obrovitanske caro.
George: Nakolko som ju preventivne dal dole - drzi na 2 sroboch, ktore su umiestnene zdola pod kapotou. Nemas nahodou este jednu taku Micu ? (myslim znak) rad by som nejaky do rezervy.
Lubos: Tak je, chromka je v Jablonci
George: Nakolko som ju preventivne dal dole - drzi na 2 sroboch, ktore su umiestnene zdola pod kapotou. Nemas nahodou este jednu taku Micu ? (myslim znak) rad by som nejaky do rezervy.
Lubos: Tak je, chromka je v Jablonci
- George
- Diskutujúci
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 24 Mar 2005, 10:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Entiene:tahle taky drží na dvou šroubech.Mě jí koupila manželka ještě na Chryslera, měli jí na Bělohorské v Praze(což je myslím pro Tebe dost z ruky) v nějakých auto a moto doplňkách.Motorkáři si jí přidělávají na přední blatník.Na slováči by jí taky někde měli mít.Stála 400,-Kč a oficiálně se jmenuje Panther.Kdyžtak bych Ti ji mohl poslat na dobírku.
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Takze moje dojmy z Jaguara po cca. 300 km (200 km cesta domov, 100 km po BA)
Uz pri nastupovani do Jaga som bol trochu sklamany, je tam vyrazne menej miesta, ako v Tatre, je to zaroven aj nizsie (co sa zase mne osobne paci).
Po nastupeni prvy dojem - interier. Je nadherne prepracovany. Velmi sa mi paci napad so "schovanymi" tlacidlami pod opierkou na ruku. Dava to dojem auta s jednoduchymi ovladacimi prvkami. Podsvietenie je urobene na zeleno, ale na rozdiel od Tatry (aspon prvych chromiek) je velmi dobre vidiet, co kde je a kde sa to ovlada. Sedadla su kozene, velmi pohodlne. Interier je velmi pekne prepracovany od svetielok na citanie cez svetla vo dverach...
Po nastartovani je pocut nadherny zvuk motora - tu ale Tatra vitazi motor Jaguara nema taky krasny zvuk Vzduchom chladeny je vzduchom chladeny.
Pohodlie jazdy je bohuzial s Tatrou nezrovnatelne. Auto sedi jak prikovane, neplava, pohodlie je niekolkonasobne vyssie, ako pri T613. Jaguar je posadeny velmi nizko a pri soferovani je vzdy vidiet nadherne linie prednej kapoty spolu s logom Jaguara.
Akceleracia a motor je podla mna porovnatelny s T613. Mal som pocit akokeby som sedel v mojom Mi, podobna striekacka akurat ze tu "gems" pri pridavani reaguje okamzite.
Okna idu na Jaguari rovnako zle ako na Tatre - ale predpokladam ze sa to da nastavit. Kurenie a klimatizacia su automaticke, co nadmerne potesi a... elektricky siber je senzacna vec.
Taky celkovy dojem... Jaguar predbehol Tatru o minimalne 10 rokov, ked si uvedomim ze okolo roku 1985 bolo "TOP" auto Tatrovky speciala, musim bohuzial skonstatovat ze je to neporovnatelne....
Uz pri nastupovani do Jaga som bol trochu sklamany, je tam vyrazne menej miesta, ako v Tatre, je to zaroven aj nizsie (co sa zase mne osobne paci).
Po nastupeni prvy dojem - interier. Je nadherne prepracovany. Velmi sa mi paci napad so "schovanymi" tlacidlami pod opierkou na ruku. Dava to dojem auta s jednoduchymi ovladacimi prvkami. Podsvietenie je urobene na zeleno, ale na rozdiel od Tatry (aspon prvych chromiek) je velmi dobre vidiet, co kde je a kde sa to ovlada. Sedadla su kozene, velmi pohodlne. Interier je velmi pekne prepracovany od svetielok na citanie cez svetla vo dverach...
Po nastartovani je pocut nadherny zvuk motora - tu ale Tatra vitazi motor Jaguara nema taky krasny zvuk Vzduchom chladeny je vzduchom chladeny.
Pohodlie jazdy je bohuzial s Tatrou nezrovnatelne. Auto sedi jak prikovane, neplava, pohodlie je niekolkonasobne vyssie, ako pri T613. Jaguar je posadeny velmi nizko a pri soferovani je vzdy vidiet nadherne linie prednej kapoty spolu s logom Jaguara.
Akceleracia a motor je podla mna porovnatelny s T613. Mal som pocit akokeby som sedel v mojom Mi, podobna striekacka akurat ze tu "gems" pri pridavani reaguje okamzite.
Okna idu na Jaguari rovnako zle ako na Tatre - ale predpokladam ze sa to da nastavit. Kurenie a klimatizacia su automaticke, co nadmerne potesi a... elektricky siber je senzacna vec.
Taky celkovy dojem... Jaguar predbehol Tatru o minimalne 10 rokov, ked si uvedomim ze okolo roku 1985 bolo "TOP" auto Tatrovky speciala, musim bohuzial skonstatovat ze je to neporovnatelne....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných