Strana 5 z 5

Napísané: 07 Dec 2007, 11:20
od užívateľa D.A.
To ovšem nic neznamená, neboť lidi jsou telata, hovada, ....., apod.
Věrné služby u nás dodnes koná např. řada ZAZ-Tavrijí, Oltcitů, Fiatů Uno viz inzerce, ale vůbec nic to o nich nevypovídá.

Napísané: 07 Dec 2007, 12:23
od užívateľa Štěpán---
v případě favoritů bych spíš "nadával" lidem do ovcíi nebo stáda

Napísané: 07 Dec 2007, 12:30
od užívateľa Luboš
Zrovna ty auta, co jich je plná inzerce, asi už moc věrnou službu nekonají... :P

Napísané: 07 Dec 2007, 12:46
od užívateľa martin h
...Věrné služby u nás dodnes koná např. řada ZAZ-Tavrijí, Oltcitů, Fiatů Uno viz inzerce, ale vůbec nic to o nich nevypovídá....

Jak to, že ne? Je to přece známkou toho, že přes jejich stáří a najeté kilometry je lze celkem snadno udržovat při životě. Jednoduchost, snadná opravitelnost a dostupnost starších ND nic nevypovídá?

...viz inzerce...

Že někdo prodává staré auto není zrovna moc přesvědčivé, že koná věrnou službu.


...v případě favoritů bych spíš "nadával" lidem do ovcíi nebo stáda ...
...To ovšem nic neznamená, neboť lidi jsou telata, hovada, ....., apod...

A proč?

Napísané: 07 Dec 2007, 12:47
od užívateľa martin h
Luboš mě předběhl :)

Napísané: 07 Dec 2007, 14:10
od užívateľa D.A.
Protože proto.

Napísané: 07 Dec 2007, 17:32
od užívateľa Maxono
D.A. Keďže máš taký jasný a vyhranený názor na Š Favorit, potom asi nebude problém, aby si napísal, koľko Favoritov si sám vlastnil. Nemal by to byť problém, vidím (a čítam) že ti prešli rukami nejaké kusy keď ich tak dobre poznáš.

Napísané: 07 Dec 2007, 19:19
od užívateľa martin h
V roce 1994 byla v naší rodině situace ohledně auta už neudržitelná, že jsme se rozhodli koupit auto nové. V roce 1991(92?) warťas ve svém věku 22 let definitivně dosloužil, Š1203 valník byla po nehodě (hnutý rám) prodaná a Š125 z půjčovny byla dlouhodobě vzhledem k sazbám neúnosná. Peněz nebylo nazbyt. Potřebovali jsme auto, které bude víc sloužit než jej třeba opravovat, bude mít dostupné ND za solidní ceny, bude možné do něj naložit pár metráků nákladu (podnikání) a hlavně - nebudeme muset se v něm stydět jezdit. Co jsme si měli koupit? Oltcita? Tavrii? Nebo nedej Bože Fiata? Forman, který s jednobodovým vstřikováním BMM stál asi 270000Kč tohle splňoval. Po skončení leasingu lecos odešlo, ale vše se dalo velice jednoduše opravit na koleně. Měl spoustu chyb, ale vzhledem k tomu, že se ještě jednalo o socialistické auto to tak hrozné nebylo. V porovnání se zastaralostí T613 (v té době) to byla novinka... Měli jsme ho 4 roky a snad nikdy nás nenechal ve štychu. Kdybychom se rozhodli jít cestou ojetin, spotřebovali bychom 2 - 3 auta + hromadu ND + spoustu času na opravy. Vím o lidech, kteří "točí" vraky za pár tisíc Kč: neustále jezdí v příšerných popelnicích z kterých každou chvíli něco upadne nebo vyteče, věčně s nimi řeší nějaké problémy, každou chvíli je odněkud veze odtahovka, přijet někam k nákupnímu centru nebo do historického centra města aby se člověk hanbou propadnul a neustálý strach že během jízdy vypadnou dírama v podlaze na silnici.... Vím moc dobře co to obnáší, jednoho takového člověka mám velice "blízko." Kdyby spočítal, co ho za 2 roky ty všechny vraky stály peněz (už jenom za odtahovku) tak by to s ním praštilo o zem. Jenže na nějakou globálnější kalkulaci je příliš hloupý. Taky si uvědomte, že v dobách prodeje Favoušů moc možností nebylo jako teď: nové auto - leckdo na něj neměl, nebo otahanou šunku ze západu - setsakramentsky vím co to bylo za "auta", jelikož se tahali také přes nás a několik mých vrstevníků se živilo jejich prodejem a opravami. Byly to totální popelnice bez větší perspektivy mnohokráte tmelené a lakované aby vypadali hezky. Takový zajíc v pytli. Koupit si takové "auto" pro potřeby podnikání znamenalo pokus o krach. Já si myslím, že Favouš byl ve své době v našich poměrech dost solidní auto a dával lepší vyhlídky na trávení volného času, než v montérkách zasviněnej běhat v garáži kolem starého křápu.

Občas mám Agente takový pocit, že duchem žiješ v roce 1987 a ne 2007.