T 613 kabriolet
A tak pokud bylo vyrobdno jako těch pět tak ten synek co obědnával čaloun byl asi barvoslepý z bujnou fantazíí a ten co vymýšlel jaká tam bude střecha asi taky neměl v úmyslu se zrovna řídit dle originálu.... Mimochodem co by jste řekli kdyby jste viděli přesnou repliku T600K přestavěnou z Tatraplánu?
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
A k čemu by taková jitrnice byla v praxi dobrá, vyjma snad přepravy trubek či cementu po rovných cestách, neosazených kruhovými objezdy a nevybavenými vyjetými kolejemi?
On je to tedy jak to tak pozoruji mezi "šestsettřináctkáři" takový mnohaletý folklór, že čím je 613 delší tím je údajně ještě víc "super a dokonalejší", a mnohý uživatel klasické T613 přestoupivší do "longa" se začíná pomyslně "vznášet" na polštářku svého dočasně prodlouženého ega (a svému okolí to dává patřičně najevo), ale abych pravdu řekl, uniká mi docela smysl takovýhle pakonstrukcí....může sem někdo nějak rozumně a logicky napsat, jaký důvod může mít stavba a následná produkce takovýhle samohybů s rozvorem náprav nad 3,5 m a jaké je její reálné praktické využití?
On je to tedy jak to tak pozoruji mezi "šestsettřináctkáři" takový mnohaletý folklór, že čím je 613 delší tím je údajně ještě víc "super a dokonalejší", a mnohý uživatel klasické T613 přestoupivší do "longa" se začíná pomyslně "vznášet" na polštářku svého dočasně prodlouženého ega (a svému okolí to dává patřičně najevo), ale abych pravdu řekl, uniká mi docela smysl takovýhle pakonstrukcí....může sem někdo nějak rozumně a logicky napsat, jaký důvod může mít stavba a následná produkce takovýhle samohybů s rozvorem náprav nad 3,5 m a jaké je její reálné praktické využití?
No vasa26 tak to už musí být hodně dlouhé nohy...
Radek: Jaký máte tam u vás cement, že ho nenaložíte do standartního zavazadlového prostoru? Jinak vozidlo by to bylo samozřejmě k ničmu, ony ty limuzíny vůbec nemají mnoho praktického využití (zejména pak ty které vzniknou natažením vozu hummer nebo přiděláním autobusového podvozku pod boeing7?7 - kterému jsou předtím ufiknuta křídla...)
Radek: Jaký máte tam u vás cement, že ho nenaložíte do standartního zavazadlového prostoru? Jinak vozidlo by to bylo samozřejmě k ničmu, ony ty limuzíny vůbec nemají mnoho praktického využití (zejména pak ty které vzniknou natažením vozu hummer nebo přiděláním autobusového podvozku pod boeing7?7 - kterému jsou předtím ufiknuta křídla...)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných