Mno, osazení MB zrcátek znamená buď řezání okenních rámů předních dveří, nebo jejich výměnu za jiné, zde je ovšem reálné nebezpečí, že ty jiné rámy nebudou do stávajících dveří pasovat, takže laborace/ladění/ohýbání/podkládání, pak taky zjistíš, že s jinými rámy a zrcátky to "repre" vypadá, akorát že to nejde zavírat nebo že do toho teče, no a taky to znamená po sundání "massagů" zatmelit díry ve dveřích a tyto olakovat = už to bude oproti původnímu laku poznat.... a tak dále. Takže i ta fádní věta "kdykoli odstranit" je poněkud optimistická
. Včas se rozhodni, zda to má být auto v pěkně původním stavu, či bastlík, a podle toho konej. "Škodovácké" samozřejmě nejsou lepší, nicméně pasují adekvátně ke zbytku designu první "celoplastové" T613 a mají odraznou plochu skel adekvátní bezpečnosti a použitelnosti v dnešním provozu (když po čechách tehdy poletovali soudruzi ve speciálech, na zadek se jim nelepili výrostci v bavorácích, ani je neproblikávali rozzuřené managerské 1.9 TDi
). Jiný tip mám, ovšem okamžitě ho zavrhuji, ten by s Tvou T613-3 nekorespondoval už vůbec, ba naopak by stal vysloveně "pěstí na oko".....