tuzing
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
http://www.mimonskevalky.cz/vysledky/mi ... pecial.htm
škoda 100 3500.......
škoda 100 3500.......
no to to už zapadá do sebe ..Subaru impreza wrc nechávaly tatru vítězit..jen se zahřívaly až pujde o čas jinak z reprezentační sedan-limuzíny dělat něco podobného je děs běs..kdyby tomu aspon vytáhly blatníky aby to byl tuning.(tuzing).ale oni potřebují ještě mimo to vše projít stk.takže zbalí gumy dají normál.a závoďák je fuč ten kanystr oleje je cca na každých 100km...a ..když to tak huntujou...jinak jejich tunerská převodovka je vylágrovaná ta tatra nemá žádnej tuningovej styl..jen gumy nic víc?...motor 4,5 kdo to kdy slyšel ,z buginy...tu kategorii závodů bugin 4,5 by jsem rád vidělj napísal:Ta tatra nejezdila v hlavním závodu,ale ve volných jízdách,kdy se časy neměří.Ja ji viděl jet asi 4x nebo 5x .
Ja ten motor neviděl.Celej den jsem hledal na netu jestli nenajdu nějáký fotky,hlavně motoru,ale nenašel jsem.Jediný co jsem našel je motor o objemu 4479cm.z upraveného autokrosového motoru v TATŘE 700 COUPE,který má 294kW (cca.400koní) pří 7500 ot/min.
A zadruhý, TATRA 700 GT čtyřdveřák.(Opsal jsem to skráceně.) Zatím jezdí v jediném exempláři,s nímž se jeho majitel zučastnuje mj.závodu ve sprintu.Osvědčený vzduchem chlazený osmiválec s objemem zvětšeným na 4,5l má výkon 302kW/8000 ot/min. a točivý moment 490Nm/6800 ot/min.Veškeré upravy jsou odvozeny z motoru pro autokros.Jistá výkonová rezerva je vmožném dalším zvětšení objemu až na konečné 4.9l.Pohotovostní hmotnost vozu je 1520 kg,maximální rychlost 316 km/h a zrychlení z 0 na 100/200 km/h za 5/18 s. Pneu.245/50 R 15 vpředu a 300/50 R 15 vzadu.
Zdroj- AUTOMOBIL REVUE
Za třetí a za čtvrtý 4.5l ná ECORRA a GRAFIT
A zadruhý, TATRA 700 GT čtyřdveřák.(Opsal jsem to skráceně.) Zatím jezdí v jediném exempláři,s nímž se jeho majitel zučastnuje mj.závodu ve sprintu.Osvědčený vzduchem chlazený osmiválec s objemem zvětšeným na 4,5l má výkon 302kW/8000 ot/min. a točivý moment 490Nm/6800 ot/min.Veškeré upravy jsou odvozeny z motoru pro autokros.Jistá výkonová rezerva je vmožném dalším zvětšení objemu až na konečné 4.9l.Pohotovostní hmotnost vozu je 1520 kg,maximální rychlost 316 km/h a zrychlení z 0 na 100/200 km/h za 5/18 s. Pneu.245/50 R 15 vpředu a 300/50 R 15 vzadu.
Zdroj- AUTOMOBIL REVUE
Za třetí a za čtvrtý 4.5l ná ECORRA a GRAFIT
co vim já tak t 700 cupé ten motor má... tatra eccora sport v8 jak s ní lítaj hajdůšci má sériový motor..o ten pěkný přišli při závodě když jim ho někdo naboural...grafit ten ho má...a ta t700 gt je kupé....gt 4dvéř nějak neregistruji.. http://sos-tatra.prodejce.cz/
Vaša.. Mylím že se mýlíš. Tatra 700 sport čtyřdvéřová tuším existuje existuje. dokonce jsi už asi i někdy viděl její fotku. Má čtyřkový interiér a je to jeicná T700 krom kupé která nemá przměry mi longu ale klasické 613. Jaký má motor nemůžu sloužit. Měla mít také jiné tlumiče a snížený podvozek.. Jiní budou vědět více. Tady je jedna její fotka: http://tatraklub.tatraportal.sk/t700s.jpgvasa26 napísal:co vim já tak t 700 cupé ten motor má... tatra eccora sport v8 jak s ní lítaj hajdůšci má sériový motor..o ten pěkný přišli při závodě když jim ho někdo naboural...grafit ten ho má...a ta t700 gt je kupé....gt 4dvéř nějak neregistruji.. http://sos-tatra.prodejce.cz/
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
To čtyřdveřové GT rozflákali v Kopřivnici ještě dříve, než to vyvinuli a motor z toho byl podle mých informací použit pro tu dvoudveřovou variantu, ze které byl nedávno (po havárii) také demontován a nyní jezdí vé Tuze... Takže já nevím, jak s tím nějaký majitel může jezdit nějaké sprinty, když to auto už deset let neexistuje...
Ale docela by mne zajímalo, jak zvětšit objem motoru T613 na 4,9 litru. Převrtat ty válce nejdou, to už by mezi žebry asi trochu prosvítalo...
Ale docela by mne zajímalo, jak zvětšit objem motoru T613 na 4,9 litru. Převrtat ty válce nejdou, to už by mezi žebry asi trochu prosvítalo...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 52 neregistrovaných