tuzing

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
Slavomir
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 83
Dátum registrácie: 06 Sep 2004, 11:10
Tatry, ktoré vlastním: už žiadnu.
Bydlisko: BA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Slavomir » 16 Mar 2006, 16:20

Tak jakoze sory ale pokial viem tak se30 ma nadrz 26.4 us galonov co je asi tak okolo 99.9 litra ale to nie je podstatne az tak, ako to ze spotreba je 14 mpg, co je v prepocte cca 30 litrov na 100 km takze realny dojazd je nejakych 300 km. Pri trase Milano - Palermo (1492 km) by tankoval asi 4-5 krat co by podla mna opodstatnenie aj malo.

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 16 Mar 2006, 16:24

Slavomir: A toto je presne dovod preco by si si zavesil benzinovu nadrz na tazne hej? Zaujimave...
Marek: Megane coupe 1,3ku nikdy nemal

Užívateľov profilový obrázok
Slavomir
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 83
Dátum registrácie: 06 Sep 2004, 11:10
Tatry, ktoré vlastním: už žiadnu.
Bydlisko: BA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Slavomir » 16 Mar 2006, 16:25

Ja netvrdim ze si ju tam zavesim ja, napisal som ze on si tam mozno zavesi cisternu. Ale nic to sranda musi byt.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Mar 2006, 16:36

Já bych vozil v kufru kanystr... :lol:

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 16 Mar 2006, 16:41

Luboš: A to jako proč? Jako,že by si v něm vozil benzín levnější než v Itálii?Já myslím,že bych radši tankoval u pumpy.Nezasral bych se tolik a ještě bych si dal kávičku... 8)

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 16 Mar 2006, 20:33

ta do lamba ti do kfra vojde tak cca5l kanister, pri spotrebe cca 30l by si sa moc nepovozil :lol:
Prílohy
23trunk.jpg
23trunk.jpg (61.26 KiB) 8220 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
Roman Rezníček
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 10 Mar 2005, 22:32
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Banská Štiavnica
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Rezníček » 16 Mar 2006, 23:10

Ten Megan je esta vacsi des, ako to Lambo s taznym. :roll: Tolko casu a energie a mozno aj sustakov minut na taketo znetvorenie francuzskeho automobiloveho produktu :?: :!: Je mi smutno. Ved na Megan Coupe staci obut pekne kolieska aspon 17 palcekov a nic viac netreba, aby to dobre vyzeralo. :lol:

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 16 Mar 2006, 23:59

A s tym inym odtienom zltej to trafil naschval vedla?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 17 Mar 2006, 00:14

kovoo napísal:ta do lamba ti do kfra vojde tak cca5l kanister, pri spotrebe cca 30l by si sa moc nepovozil :lol:
Tak to jsem čekal, ale aspoň to nejde přestavět na plyn... :lol:

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 17 Mar 2006, 07:48

..a do tatrovky sa zmestí LPG a aj yamaha P90....to sa nedá vo všetkých autách

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 17 Mar 2006, 08:55

MarekK napísal:..a do tatrovky sa zmestí LPG a aj yamaha P90....to sa nedá vo všetkých autách
To mas recht, do minicoopera sa to tiez nezmesti ;-)

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 17 Mar 2006, 09:39

musím len vyskúšat či vleze do kufra P90 spolu s S30...a cena nákladu rázom večšia ako auta

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 17 Mar 2006, 13:03

....toto som namaloval pre kolegu čo pojde do dochodku...tahač z dvoch kusov plechu, náves z jedného plechu....královská čap funguje...ostáva už len vypálit plazmou a dorobyt...
Prílohy
Darček.JPG
Darček.JPG (79.49 KiB) 8114 zobrazení

67890

Príspevok od užívateľa 67890 » 17 Mar 2006, 20:29

V osmi válcích se nehodlá palivo jen tak líně převalovat a nic nedělat. Tohle není žádný Američan, ale pořádný dravý Němec. Největší výkon agregátu tak šplhá na 809 kW (1100 k) při 7 000 ot./min. Maximum otáček je však ještě o jeden tisíc výš. Točivý moment dokáže vyrvat asfalt zpod ohromných pneumatik o rozměru 315/35 ZR 18 vzadu - má totiž vrchol na hodnotě 1760 N.m při 5600 ot./min!. Je to tak nejsilnější vůz na světě, jenž má homologaci pro provoz na pozemních komunikacích!

Karoserii má umístěnou na masivním rámu, který by však asi havárii v maximální rychlosti jen tak nepojmul. S tím si ale nikdo starosti nedělá. Patnáct budoucích majitelů (jedná se o limitovanou sérii) pravděpodobně nikdy nevyzkouší veškeré rychlostní limity vozu. Asi jen budou jen pomalu popojíždět někde po letišti, kde občas zařadí i poslední stupeň z čtyřstupňové manuální převodovky.

Těžko říct, jestli někdo z nich stihne stopovat, jak rychle zvládá vůz stovku s pevným startem. Výrobce jí totiž neudává. Zato informuje, že dvoustovku pokoří za 4,6 s a 300 km/h jede Cobra za neuvěřitelných 10 s! Pokud si chcete porovnat zatím asi nejrychlejší stroje planety - Bugatti Veyron zvládne 300 km/h za 16 s. Výrobce ovšem uvádí, že plný výkon lze zkoušet až v řádně zahřátém voze - tedy asi po patnácti až dvaceti kilometrech jízdy.

Jistě se ptáte po ceně. Ne že by se našel někdo v naší republice, který by mohl přeplatit někoho z patnácti nejbohatších lidí planety zažraných do automobilů, ale jistě je to zajímavé porovnání. Ceník hovoří jasně - v Anglii se prodává za 373 250 liber, tedy asi za 15,7 mil korun. To je polovina Veyronu.
Prílohy
02essak-gallerylarge.jpg
02essak-gallerylarge.jpg (57.39 KiB) 8078 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 17 Mar 2006, 21:20

Podle parametru bych to tipoval na lokomotivu - ale prijde mi, ze ma trochu divny kola :) ...

co by asi takovy motor provedl s sestsettrinactkou :shock: :?:
... 6 neutralu v prevodovce ... diferak na prach ... :razz:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 17 Mar 2006, 21:50

Hmm, ve vyšších rychlostech asi nebude moc příjemné v tom cestovat...

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 17 Mar 2006, 22:22

Fúj.Možno to má výkon ako pol nápravy akejsi lokomotívy ale na mňa to robí dojem 4 kg kokaínu nadopovaného kolotočového poníka ktorý síce vyhrá ale len raz.

Užívateľov profilový obrázok
FÍK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 218
Dátum registrácie: 21 Mar 2005, 19:59
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: BRNO
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa FÍK » 17 Mar 2006, 22:44

Teď jsem to kdesi na netu četl...
Prej to má čtyřkvalt, to musí být jízda :twisted:

Užívateľov profilový obrázok
FÍK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 218
Dátum registrácie: 21 Mar 2005, 19:59
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: BRNO
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa FÍK » 17 Mar 2006, 22:46


Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 17 Mar 2006, 23:30

Hmm, tím sáním úplně dojebali původně krásnou Cobru:(

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných