Tempomat na T613-S a T613-M95
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
pomaly ale iste nedobúdam presvedčenie, že nie všetky T-613S malirovnakú výbavu,
tempomat sa asi montoval iba do prvýchvozov, v neskorších som často po ňom nenašiel žiadne stopy (diery pre uchatenie na ľavom krycom plechu motora, navarená páčka na hrazdičke ovládania karburátorov atď.)
keď už sme u tých Speciálov, nevie mi niekto pomôcť s tými gumovo-plastovými krytkami spúšťacieho mechanizmu okien? Potrebujem min. 3ks a jeden komplet. mechanizmus - mám tam na jedných dverách iba kľučku...
tempomat sa asi montoval iba do prvýchvozov, v neskorších som často po ňom nenašiel žiadne stopy (diery pre uchatenie na ľavom krycom plechu motora, navarená páčka na hrazdičke ovládania karburátorov atď.)
keď už sme u tých Speciálov, nevie mi niekto pomôcť s tými gumovo-plastovými krytkami spúšťacieho mechanizmu okien? Potrebujem min. 3ks a jeden komplet. mechanizmus - mám tam na jedných dverách iba kľučku...
- Prílohy
-
- ZLdvere.JPG (108.87 KiB) 7402 zobrazení
Etienne, jeden kamarád měl kdysi S-ko (v.č. kar. 6104, rok 1982), už je to tak 7 let, vlastní tempomat tam nebyl, ale ten vypínač, co je tu na obrázku, ten tam byl. Byl na tunelu poblíž táhla sytiče (přesné místo si už nevzpomenu a fotka asi nebude).
Ten vypínač bych řekl téměř s jistotou nepochází z autobusů řady Š-11 (jsou to moje oblíbené, takže trochu představu o nich mám) ani z nákladních vozů z těch let. Na obrázku palubní desky ŠM-11, který sem dal Etienne, také rozhodně vidět není. Běžně se používaly tahové vypínače, jaké známe důvěrně z T613, T613-2 a T613-3.
Ten přepínač má tři polohy, přičemž stabilní poloha je ta prostřední, za knoflík jej lze buď povytáhnout (pružinou se vrátí zpět do střední polohy) nebo zatlačit (pružinou se vrátí zase zpět do střední polohy).
Teorie o výrobku PALu nebo koho v ČSSR se mi zdá neudržitelná, podle mého ten přepínač patří k tomu tempostatu a dodával se s ním v sadě od VDO. I tvar toho knoflíku je odlišný od všeho, co se v ČSSR vyrábělo, také materiál toho knoflíku je jiný, pokud si vzpomínám, tak měkčí než v ČSSR tehdy používaný bakelit nebo co.
Ten vypínač bych řekl téměř s jistotou nepochází z autobusů řady Š-11 (jsou to moje oblíbené, takže trochu představu o nich mám) ani z nákladních vozů z těch let. Na obrázku palubní desky ŠM-11, který sem dal Etienne, také rozhodně vidět není. Běžně se používaly tahové vypínače, jaké známe důvěrně z T613, T613-2 a T613-3.
Ten přepínač má tři polohy, přičemž stabilní poloha je ta prostřední, za knoflík jej lze buď povytáhnout (pružinou se vrátí zpět do střední polohy) nebo zatlačit (pružinou se vrátí zase zpět do střední polohy).
Teorie o výrobku PALu nebo koho v ČSSR se mi zdá neudržitelná, podle mého ten přepínač patří k tomu tempostatu a dodával se s ním v sadě od VDO. I tvar toho knoflíku je odlišný od všeho, co se v ČSSR vyrábělo, také materiál toho knoflíku je jiný, pokud si vzpomínám, tak měkčí než v ČSSR tehdy používaný bakelit nebo co.
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
To s tymi gulatymi fastonmy ma tiez napadlo a tiez si niesom isty, ze sa nieco take robilo u nas.
Neviem si ale ani dobre predstavit v ktorom zo zapadnych aut by bol pouzity takyto spinac (aspon ta capicka, kedze vnutro nieje vidiet). Aj ked ja moc stare zahranicne auta nepoznam, nejako mi to nesedi.
Neviem si ale ani dobre predstavit v ktorom zo zapadnych aut by bol pouzity takyto spinac (aspon ta capicka, kedze vnutro nieje vidiet). Aj ked ja moc stare zahranicne auta nepoznam, nejako mi to nesedi.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 59 neregistrovaných