Skladám motor z T613 prvý krát a radšej sa opýtam. Môže mi niekto poradiť z akeho materialu davate tesnenia pod hlavu - zvršok s vačkami, alebo z akeho materiálu a hrúbky je originál.
Ked som rozobral motor, zda sa mi, ze je to klasické papierové tesnenie z tvrdého hnedého papieru.
Alebo použiť niečo modernejšie napr. bezazbestove tesnenie GFM 320 - do 440 stupna C.
Možno je o tom už na fóre písané, no nenašiel som.
Tesnenie pod hlavu T613-4
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Tesnenie pod hlavu T613-4
Stačí papír pro těsnění (0,3 mm tuším), nebo jeho současná náhrada - klingerit bez kovového výpletu. Každopádně odolnost 440 st.C je zde naprosto nepodstatná a zbytečná, mnohem, mnohem podstatnější je udržet rovinnost dosedacích ploch všech čtyř hlav v řadě, aby vačková komora nebyla zmermomocněna po dotažení křížením.
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 21 Máj 2009, 20:31
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 603-2 r.v.1968 čaká na renováciu
Tatra 603-3 r.v.1974 čaká na renováciu
Tatra 613/2 prerobená na 3 v prevádzke
Tatra 613/4 r.v. 1992 započatá renovácia
Tatra 613/3 r.v. záchranný systém slovakia
Tatra 613/4 r.v. 1992 nekompletná s dokladmi - Bydlisko: SI
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tesnenie pod hlavu T613-4
Ahoj a skúšal si SOS TATRA Brno má vraj celé sady .Peter
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 03 Okt 2010, 21:50
- Tatry, ktoré vlastním: T613/4
T603/2 - Bydlisko: Zvolen
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tesnenie pod hlavu T613-4
No, zo SOS som uz bral tesnenia, no len pod vyfukove zvody (hlinikové). Asi budem musiet susit znovu objednat ako pises celu sadu.
Vdaka za info.
Vdaka za info.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 55 neregistrovaných