cukání tatry 613
- Dan
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 154
- Dátum registrácie: 15 Jan 2007, 17:49
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Slovácko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: cukání tatry 613
Zítra mám jěště volno tak to hned zkusím. Co jsem to ale šrouboval, tak to vůbec nereagovalo. Ani ty vzdušné šroubky co jsou nad něma. Jak se zvyšují otačky volnoběhu? Povolováním, nebo zašrubováním vzduchu?
- Dan
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 154
- Dátum registrácie: 15 Jan 2007, 17:49
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Slovácko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: cukání tatry 613
Karburátory jsem vyčistil a seřídil ,ale nepomohlo to. Byl jsem nucen namontovat jinén karburátory SEDR 32 z mé druhé Tatry 613. Zdá se,že to pomohlo volnoběh to drží.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: cukání tatry 613
Až teď koukám, že sem neodeslal ten rozepsanej příspěvek... Promiň.
Bohatost přidáváš otáčením jehly doleva, vzduch otevíráš (zvyšuješ volnoběh) taky doleva.
Pokud jsi vyměnil karburátory a pomohlo to, tak to mohlo dělat právě to přisávání falešnýho vzduchu mezi přírubama a těsněníma (přecijen tam není pouze jeden spoj, jako u běžných aut).
Pokud budeš s autem chvíli jezdit a cukání se neprojeví, tak jsi objevil záhadu svýho motoru.
Bohatost přidáváš otáčením jehly doleva, vzduch otevíráš (zvyšuješ volnoběh) taky doleva.
Pokud jsi vyměnil karburátory a pomohlo to, tak to mohlo dělat právě to přisávání falešnýho vzduchu mezi přírubama a těsněníma (přecijen tam není pouze jeden spoj, jako u běžných aut).
Pokud budeš s autem chvíli jezdit a cukání se neprojeví, tak jsi objevil záhadu svýho motoru.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 73 neregistrovaných