Mi - cerpadlo v nadrzi

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Havrla
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 202
Dátum registrácie: 04 Apr 2006, 18:53
Tatry, ktoré vlastním: AEK
Autobus
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa Havrla » 08 Júl 2008, 17:08

Mne se rozpustily manzety na cerpadle :-(

http://www.lhotkanet.cz/galerie/thumbnails.php?album=76

ach jooo

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa radek » 08 Júl 2008, 23:44

Na ja, úloženky jsou úloženky. Fakt to chce ty auta používat, k tomu byla jako celek konstruována, rovněž tak jejich jednotlivé díly. Odstavit dlouhodobě auto z provozu bez provedení hromady zásadních konzervačních opatření je to nejhorší, co je možné mu provést a pak to takhle dopadá.....

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa D.A. » 09 Júl 2008, 06:20

Potvrzuje to i bývalý kolega - dávný řidič US náklaďáku. Pro jistotu ta monstra ani na noc nevypínali, co kdyby už to ráno nenaskočilo. :idea:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa etienne » 09 Júl 2008, 06:51

Havrla: Ako sa ta chyba prejavovala ? Prestalo ist cerpadlo uplne, alebo vynechavalo alebo... ?

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa bazilisak » 09 Júl 2008, 13:46

Já bych to viděl na "špatný" benzín, složka, která tam neměla co dělat to klidně mohla způsobit...

Užívateľov profilový obrázok
Havrla
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 202
Dátum registrácie: 04 Apr 2006, 18:53
Tatry, ktoré vlastním: AEK
Autobus
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa Havrla » 09 Júl 2008, 17:24

Vse fungovalo jak ma (i jsem zkousel jake je dno nadrze X rucicka budicku), az do chvile kdy jsem zacal kupovat benzin u TANG&GO v Pruhonicich. Po mesici jsem zjistil, ze pokud mam mene benzinu nez 1/4 nadrze tak mam proste chovani motoru jako kdyby dochazel benzin. Ignoroval jsem to do chvile az mi "dosel" v Jecny ulici.
Osobne pokud bych predtim nevyzkousel, kde je dno nadrze, ze pokud rucicka padne na 0, tak je v nadrzi jeste porad dobrych 15L benzinu, tak bych to asi ignoroval, proste rucicka pod 1/4 nadrze motor obcas cukne, rozsviti se hladovy oko a motor stoji. Asi s tim pocitaly kdyz tu rucicku budiku nastavovali :-)

Tak jsem udelal pokus dostal se do nadrze, neurval zadnej sroub a nasel jsem rozpustene manzety.
Obeslal jsem asi 7 firem zabivajici se pryzi odolnou benzinu, nekdo napsal ze ma, vesmes vsichni to samy (NBR) , nekdo to pomlouval nekdo ze to pujde, nicmene jedna mi napsala:

>> Pane Havrlík ,
>>
>> v dnešní době , kdy se používá benzin natural , není na tuto žíravinu
>> žádná jiná guma než extra speciální - VITON /pozná se že voní skořicí !
>> /. Je hodně drahá , ale je to jediné co vydrží.
>> Pruh 1200 x 100 x 2mm stojí 1050 Kč , slabší nemáme , veškerá těsnění se
>> dělají od 2mm síly.
>>
>> Zdenek Cejnar, Texim s.r.o.



No takze z puvodni role jsem objednal mensi a cekam az mi prijde, pak vystrihnu a slozim a doufam ze to vydrzi i aceton :-)

Havrla

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa bazilisak » 09 Júl 2008, 20:43

No a budeš dl tankovat u TANG-GO ?? :lol:
Nechci malovat čerty na zed , ale je možné, že Tvé "benzínové" problémy se ještě projeví :? :cry: . Vyplácí se zatím tankovat u "značkových čerpacích stanic...

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa Zdicho » 09 Júl 2008, 21:33

Takže ty gumové věci nežere jenom plín?:)

Užívateľov profilový obrázok
Havrla
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 202
Dátum registrácie: 04 Apr 2006, 18:53
Tatry, ktoré vlastním: AEK
Autobus
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa Havrla » 09 Júl 2008, 22:31

Zajmave pozorovani:

Skodovkarum se rozpousti nova gumova kolena trubka X nadrz, stare originalni jsou vpohode, domivaji se ze je to adetivem do naturalu co tam prilejvaj.
Tatrovaci se domivaji ze je to tim ze natural dlouho stoji v nadrzi a casem zmeni vlastnosti a zacne zrat gumu.
Plynari se domivaji ze ej to LPG co nejak vleze do nadrze a rozezere.

Podle mne je to proste debilnim benzinem .... .

Havrla

*radek

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa *radek » 09 Júl 2008, 22:52

Kteří plynaři se domnívají že LPG vleze do nádrže a žere gumu? Dělal jsi průzkum v mateřské škole nebo na matfyzu? :mrgreen:

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa Zdicho » 10 Júl 2008, 10:28

Přijdu do obchodu: "Dejte mi hadici na benzín, fí 6 mm." Zaplatím, odejdu, namontuju a zanedlouho vidím na hadici praskliny v místech, kde se zakřivuje nebo kde je sponka.

Přijdu do obchodu: "Dejte mi hadici Semperit na benzín, fí 6 mm." Zaplatím, odejdu, namontuju a vše je naprosto v pořádku již dlouhá léta.

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa D.A. » 10 Júl 2008, 10:48

Nepleteš si to se Semperplexem? Jezdím na Optimit a furt OK, kde jsem vyměnil staré zelené za novodobé černé, drží to i přes 10 let, žádné opakované výměny.

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa Zdicho » 10 Júl 2008, 14:23

D.A. napísal:Nepleteš si to se Semperplexem? Jezdím na Optimit a furt OK, kde jsem vyměnil staré zelené za novodobé černé, drží to i přes 10 let, žádné opakované výměny.
Chtěl jsem tím říct, že značkové hadice budou ok. Ty obyč netečou, ale jsou povrchově rozpraskané, moc jim nevěřím.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa ondrej » 10 Júl 2008, 18:10

"...LPG vlezie do nádrže a zožerie gumu.." - :mrgreen:
to už je pomaly horšie ako Jožin z bážin...

Užívateľov profilový obrázok
ziza
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 426
Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa ziza » 10 Júl 2008, 20:32

Mně zase ten hroznej plííín okamžitě vyžral z nádrže všecken bencín. Tak už mu žádnej nekupuju.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa Luboš » 11 Júl 2008, 22:31

Benzínová hadice musí být vždy odolná vůči benzínu, jakémukoliv. Vyloženě neznačkovou hadici jsem snad ještě nekoupil, ale ať už měla jakoukoliv značku Optimit®, Gufero®, tak jsem zatím žádný problém nepozoroval. Nakonec i ten zelený socialismus® je docela držák, teď jsem je měnil na chromce skoro po třiceti letech a ještě netekla žádná... :mrgreen:

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa miloš » 12 Júl 2008, 00:14

A Luboš to moc dobře ví, jelikož těch Mi - čerpadel se něco ve své flotile naopravoval!

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa Luboš » 13 Júl 2008, 21:48

Čerpadel jsem se naopravoval dost, ale od benzínu rozežranou gumovou část jsem v žádném z nich ještě neobjevil. Ba naopak, často měla destruční následky právě absence benzínu u delší dobu odstavených čerpadel.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa miloš » 13 Júl 2008, 22:48

To co uvadis, Lubosi, je vseobecne znama vec, nic noveho pod sluncem.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Mi - cerpadlo v nadrzi

Príspevok od užívateľa radek » 14 Júl 2008, 09:59

Luboši, a kde prosím sháníš díly na opravy rotačních tlakových palivových čerpadel? Mě při požadavku na díly vždycky dojde kompletní zapertlovaný nový díl s protokolem měření tlaku a průtoku, vnitřnosti nikdy......

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných