karburátory
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Ak sa mylim tak ma opravte ale podla mojich informacii je Jikov DDSR kopia Weber 28/36 DCD
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: karburátory
Radary na každém rohu? Zaplaťpámbu, že nejezdím mezi rohy. Až je implementují i do každého stromu, koupím si koně a retroneutitscheinku.
- Štěpán
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 480
- Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
- Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
- Bydlisko: Týn
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Jestli těm zm... projdou čipové karty místo dálničních známek bude to další krok k buzeraci. Ale policajty na cestách potávám tak často jak tatru 613!
Nicméně potřebuju ještě 1 až 3 nové sedry kdo má a prodá?
Nicméně potřebuju ještě 1 až 3 nové sedry kdo má a prodá?
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Loni mě stavěli policajti 6x, letos, pravda, zatím jen jednou.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: karburátory
Pokud myslíte ty bodré stejně oblečené kluky a holky, kteří potřebují vědět, jakou TO má hodnotu a kolik TO žere, tak ano, loni se jednou zeptali.
Noname hoblíky je vůbec nezajímají, nestavějí mě.
Noname hoblíky je vůbec nezajímají, nestavějí mě.
- ziza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 426
- Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Proč porád dumáte nad nějakými problémy s karburátory?
Mary Loo má E-motor s natočenými 380000km. Nějaké karburátory tam asi taky má, dost možná, že i nějaké trysky a vzdušníky. Za posledních 8 let jí na karbecy nikdo ani nesáhl. Klapky klapajznují, sytič sytí, motor od 800 obratlí neškube, neklepe, akceleruje bez děr, táhne, má pořád rozumnou teplotu, nezadírá se... prostě nastartuje a? A jede. Přepočtená spotřeba je po 140tis km 7,72litru naturalu na 100km. Docela decentní chování, ne? Jaksi jen dost dobře nechápu, jak je to možný
Chraň Bůh, že bych byť jen nevědomky chtěl zdejšímu veleváženému foru předkládat výhody alternativního zdroje sily pohonné.
Mary Loo má E-motor s natočenými 380000km. Nějaké karburátory tam asi taky má, dost možná, že i nějaké trysky a vzdušníky. Za posledních 8 let jí na karbecy nikdo ani nesáhl. Klapky klapajznují, sytič sytí, motor od 800 obratlí neškube, neklepe, akceleruje bez děr, táhne, má pořád rozumnou teplotu, nezadírá se... prostě nastartuje a? A jede. Přepočtená spotřeba je po 140tis km 7,72litru naturalu na 100km. Docela decentní chování, ne? Jaksi jen dost dobře nechápu, jak je to možný
Chraň Bůh, že bych byť jen nevědomky chtěl zdejšímu veleváženému foru předkládat výhody alternativního zdroje sily pohonné.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Ergo_sume, tohle bych si tedy s jikovem DDSR nikdy nespletl...
Miloši, DDSR já nijak zvlášť nesháním, na všech motorech mám buďto starší nebo novější Jikovy. Maximálně kdybych na nějaké solidní tatrovácké narazil a byly za nízkou cenu, tak je vezmu do zásoby, ale jinak bych spíš upotřebil nové tatrovácké EDSR nebo SEDR, ale jenom v páru. Ten samotný, co získal Štěpán (pravděpodobně přes inzerci na i-veteran?) jsem už taky nechal plavat.
Miloši, DDSR já nijak zvlášť nesháním, na všech motorech mám buďto starší nebo novější Jikovy. Maximálně kdybych na nějaké solidní tatrovácké narazil a byly za nízkou cenu, tak je vezmu do zásoby, ale jinak bych spíš upotřebil nové tatrovácké EDSR nebo SEDR, ale jenom v páru. Ten samotný, co získal Štěpán (pravděpodobně přes inzerci na i-veteran?) jsem už taky nechal plavat.
Re: karburátory
Ja sehnal v unoru velmi malo pouzivane DDSR za 1600,-kc. Tady na portale v inzerci.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
To bych za ně asi taky dal, ale nějak jsem je tady přehlíd...
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Tak to já pokuty neplatím se 603kou vůbec... Občas zastavíme, když nás stihnou zastavit. Otevřeme motor, pohovoříme, popřejeme štastnou cestu a letíme dál...
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Tak sem daj rez alebo aspon foto DDSR, ak si taky znalec urcite poznas ake oznacenie ma ten licencny Weber.Luboš napísal:Ergo_sume, tohle bych si tedy s jikovem DDSR nikdy nespletl....
To co som napisal ja je info od kamarata co robi pre MB klub vsetky kaburatory, sam pisal ze nikdy T613 nerobil ale ze Skoda 11OR pouzivala Jikov DDSR pre domaci trh a na vyvoz sa tam montoval Weber DCD...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Tyhle karburátory byly určeny hlavně pro škodovky (110R/LS a 1203), tatra je dostala až když to byl prakticky výběhový typ a asi po roce výroby byly pak nahrazeny novějšími EDSR. Neměla by to být ale licenční výroba, podle mne si to vyvinuli v Budějicích sami, to si ještě ověř.
Pár prvních 110R v letech 1968-69, možná 1970 mělo jakési karburátory Weber (typ bych možná někde dohledal), ale sériová auta pro tuzemsko i na vývoz už pak byla vybavována výhradně novými Jikovy 32 DDSR nebo později EDSR. Jediné škodovky, kde byly z výroby karburátory Weber (typ 28/26 DCD) byly 110 L Rallye.
Pár prvních 110R v letech 1968-69, možná 1970 mělo jakési karburátory Weber (typ bych možná někde dohledal), ale sériová auta pro tuzemsko i na vývoz už pak byla vybavována výhradně novými Jikovy 32 DDSR nebo později EDSR. Jediné škodovky, kde byly z výroby karburátory Weber (typ 28/26 DCD) byly 110 L Rallye.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Foto dvou nových 32 DDSR pro škodovku jsem tu někdy v roce 2006 přidával, tak zkus hledat.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Strécu, "žlutí" přeci vědí a ti ostatní...... to řeší . Krásně a diplomaticky vyjádřeno.
Luboši, tak nějak jsi se v tom frmolu ohledně DDSR zapomněl vyjádřit k mým otázkám, a přitom odpovědi na ně zajímají dle poslední studie 73% zdejších diskutujících, mohl by jsi se obtěžovat a odpovědět? Díky....
Luboši, tak nějak jsi se v tom frmolu ohledně DDSR zapomněl vyjádřit k mým otázkám, a přitom odpovědi na ně zajímají dle poslední studie 73% zdejších diskutujících, mohl by jsi se obtěžovat a odpovědět? Díky....
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Já už jsem ti odpověděl a né jednou, opravdu nevím, co chceš slyšet více...? Kde jsi vzal tu studii?
- Robo Hanák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 13 Mar 2008, 19:31
- Bydlisko: Bratislava Jarovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
čítam to tu stále ale jednoznačnú odpoveď Luboša na Radkove otázky som tu nenašiel. Asi mi niečo uniká. Inak info pre Luboša, už mám ŠPZ - BA-613-TH a žiadny policajt mi nepovedal ani mäkké f. Tak neviem asi sú podvodníci aj zelení a ťahajú tento môj megapodvod spolu so mnou
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
každý férový chlap - ak niekde prestrelí - si to dokáže priznať a sa aj ospravedlniť (viď napr. Marabu vo vlákne o T72),
duševní invalidi to však nedokážu nikdy, myslím, škoda času sa tým ďalej zaoberať...
duševní invalidi to však nedokážu nikdy, myslím, škoda času sa tým ďalej zaoberať...
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Myslím, že požadovat po Lubošovi jasné a přímé odpovědi je čirá pošetilost.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Je zajímavé, že na Slovensku dostávají tak často Tatry 613 na EČ číslovku 613. Na všechny otázky asi nebudou vždy přímé a jasné odpovědi, což?
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: karburátory
Je to hnus, uplatky, machinace, cihly na stavbu, protislužby, bony a tak....... fůůůůj!!! Ja ti povím Boženo....
ale podle mně je to tím, že CHYTŘÍ slovenštní soudruzi mají narozdil od naših chorých asi 6 ti písmenek pro celou republiku a miliard čísel např.
BA - 000 AA
BA - XXX AA
BA - XXX AB
.
.
.
BA - 999 AZ
a potom zase
BA - 000 BA, BB, BC...
Takže každých 999 SPZtek (týdenní průběh čísel na malém dopravním inspektorátu v okrese Brezno) je k dispozici jedna 613ka.
Žádná věda
žejo slováci?
ale podle mně je to tím, že CHYTŘÍ slovenštní soudruzi mají narozdil od naših chorých asi 6 ti písmenek pro celou republiku a miliard čísel např.
BA - 000 AA
BA - XXX AA
BA - XXX AB
.
.
.
BA - 999 AZ
a potom zase
BA - 000 BA, BB, BC...
Takže každých 999 SPZtek (týdenní průběh čísel na malém dopravním inspektorátu v okrese Brezno) je k dispozici jedna 613ka.
Žádná věda
žejo slováci?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 51 neregistrovaných