karburátory

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Štěpán
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 480
Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
Bydlisko: Týn
Kontaktovať užívateľa:

karburátory

Príspevok od užívateľa Štěpán » 04 Apr 2008, 13:48

Prosím o radu: jak rozeznám sedr od starších karburátorů? Je na nich někde číslo, nebo označení?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa miloš » 04 Apr 2008, 13:51

Je to na nich vyrazeno.

Užívateľov profilový obrázok
Štěpán
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 480
Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
Bydlisko: Týn
Kontaktovať užívateľa:

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa Štěpán » 04 Apr 2008, 13:56

je to vidět když je karb. normálně na motoru v autě? (Momentálně se do svojeho auta nedostanu abych se na to podíval)

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa miloš » 04 Apr 2008, 14:01

na DDSR ano, na EDSR ne.

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa koušák » 04 Apr 2008, 14:03

Samozřejmě i EDSR od SEDRu lze rozeznat na autě, podle polohy elektroventilu.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa miloš » 04 Apr 2008, 14:05

Ano, to samozrejme. Stepan se ptal na oznaceni ci cisla. Mam ted s EDSR velmi ' peknou' zkusenost......

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa koušák » 04 Apr 2008, 14:15

Jakou máš zkušenost?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa miloš » 04 Apr 2008, 14:53

Zadreny motor 8 000 km po stredni oprave....

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa michal heky » 04 Apr 2008, 15:01

Uf. Mohl by jsi to, Miloši, prosím trochu rozvést?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa miloš » 04 Apr 2008, 15:05

Pri 7500 km jsem sehnal funkcni EDSR a kamos mi je prehodil a dle ucha zrejme nastavil chudou smes....Jinak tech 500 km auto jelo bajecne....Probehla nova stredni oprava, znovu EDSR ale na Paltestu nastavene a auto jezdi opet bajecne, jen penezenka trosku zabrecela....

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa ondrej » 04 Apr 2008, 15:10

Milošu, neviem si predstaviť, že vy vadne nastavené karburátory odrovnali motor po 500 km (ak som správne pochopil tvoj príspevok), hlavne, ak pritom auto navyše "jelo báječně"...
čomu to pripisuješ?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa miloš » 04 Apr 2008, 15:11

podle konzultace s nekolika lidmi chuda smes..

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa miloš » 04 Apr 2008, 15:12

Bajecne jelo asi 200-300 km.Pak uz ten zbytek pomalu dochazelo k tomu k cemu to melo dojit...

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa michal heky » 04 Apr 2008, 15:26

To je zajímavé, čekal bych, že s příliš chudou směsí motor (zejména studený) nebude držet volnoběh a bude poškubávat při jízdě s velmi málo sešláplým plynem.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa miloš » 04 Apr 2008, 15:29

To jsem nepocitoval. Ty EDSR byly udajne upravene se zvysenym prumerem trysky vzduchu.

Užívateľov profilový obrázok
ziza
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 426
Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
Kontaktovať užívateľa:

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa ziza » 04 Apr 2008, 15:38

Tak o téhle příčině ZADŘENÍ motoru jsem nikdy neslyšel ani v hospodě, ani nečetl, ani se mi o ní v nejpříšernějších snech nezdálo. Je ovšem mnohé mezi nebem a zemí, co hlava smrtelného nebere. :|
To jako, že se válce a písty spalováním chudé směsí tolik přehřály? :shock:
CO vlastně se zadřelo?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa miloš » 04 Apr 2008, 15:56

ctvrty valec.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa ondrej » 04 Apr 2008, 16:11

No - takto spätne je to už ťažko analyzovať, ale na základe toho, čo si napísal, by mi to skôr vychádzalo na nepáliaci válec, alebo nejakú mechanickú chybu pri tej predošlej oprave motora... teraz je to však už ale jedno..

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa miloš » 04 Apr 2008, 16:15

Myslel jsem spis take na 4-tou hlavu...

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: karburátory

Príspevok od užívateľa michal heky » 04 Apr 2008, 16:47

Jenom jeden válec? Jak to, že se postupně nepřidíraly všechny? Nebo aspoň jedna půlka.

Každopádně ti přeju, aby po té druhé opravě motor už jen předl.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 50 neregistrovaných