nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Páni obraciam sa s takou otázkou / prosbou...
Zajtra idem riešiť takú vec, že mi začala moja drahá 613-ka ísť nie celkom ideálne na prvé stupne karburátorov. Štartuje to okamžite, bol som zmerať emisie, sú v norme, keď držím plyn konštantne, všetko ide krásne ako má.
Mám ale dojem že keď zošliapnem plynový pedál, tak ten motor ako keby sa dusil, počujem taký ten zvuk ako keby z výfukov išiel benzín nadarmo. V momente ako keď sa už otvoria druhé komory tak to vystrelí ako keby zabral raketový motor.
Nie je to tak zlé, ale viem že minulý rok pred odložením to bolo určite lepšie.
Rok dozadu by som sa ani nepýtal, ale už som to dlho neriešil...
Mám tam nové sviečky, pol roka staré sviečkové káble, pol roka používanú AC pumpu, nový rozdelovač, ako vravím krásne štartuje, ako sa otvoria druhé komory tak to ťahá ako strelené.
Dá sa s tým jazdiť, ale nie je to úplne to pravé orechové.
Čo to môže byť? Falošný vzduch...? Tesnenia pod karburátorom som menil naposledy koncom roka 2006, takisto aj tesnenia nad karburátorom. v lete 2007 som vymenil aretačné gumičky skrutiek bohatosti zmesi a voľnobehu.
ďakujem za prípadný jednoduchý tip, možno zajtra večer príde vhod
Zajtra idem riešiť takú vec, že mi začala moja drahá 613-ka ísť nie celkom ideálne na prvé stupne karburátorov. Štartuje to okamžite, bol som zmerať emisie, sú v norme, keď držím plyn konštantne, všetko ide krásne ako má.
Mám ale dojem že keď zošliapnem plynový pedál, tak ten motor ako keby sa dusil, počujem taký ten zvuk ako keby z výfukov išiel benzín nadarmo. V momente ako keď sa už otvoria druhé komory tak to vystrelí ako keby zabral raketový motor.
Nie je to tak zlé, ale viem že minulý rok pred odložením to bolo určite lepšie.
Rok dozadu by som sa ani nepýtal, ale už som to dlho neriešil...
Mám tam nové sviečky, pol roka staré sviečkové káble, pol roka používanú AC pumpu, nový rozdelovač, ako vravím krásne štartuje, ako sa otvoria druhé komory tak to ťahá ako strelené.
Dá sa s tým jazdiť, ale nie je to úplne to pravé orechové.
Čo to môže byť? Falošný vzduch...? Tesnenia pod karburátorom som menil naposledy koncom roka 2006, takisto aj tesnenia nad karburátorom. v lete 2007 som vymenil aretačné gumičky skrutiek bohatosti zmesi a voľnobehu.
ďakujem za prípadný jednoduchý tip, možno zajtra večer príde vhod
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
To Ti můžou dělat akcelezační pumpičky, ale spíš by benzín nedávaly, než aby ho dávali víc. Podívej se na ně.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Ten motor sa ako keby dusil celý čas čo mám zošliapnutý pedál nie len keď by mali zabrať akceleračné pumpičky. Až keď sa dostane do otáčok kolo... 2500-2700 tak vtedy počujem že to chytí zdravý zvuk a najmä ma to pritlačí do sedadla.
Tak či tak na to určite pozriem bratku ďakujem
Tak či tak na to určite pozriem bratku ďakujem
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Máš tam podtlakovou regulaci?
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
áno mám.
Ale tá je pri plnom plyne neaktívna pokiaľ viem dobre
Ale tá je pri plnom plyne neaktívna pokiaľ viem dobre
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Mojžo, bratu, s podobným "chcípákem" tu byl nedávno Roman, to jsou ty Vaše úloženky..... ohřej motor, sundej vzduchový filtr, připrav si dlaň, druhou ruku na hrazdu co otvírá klapky karburátorů, natoč si 3000-5000 rpm a během tahu sání ucpi dlaní hrdlo karburátoru, 2x-3x každé, samozřejmě postupně, přeplavený benzín provede násilné "vyčištění" stáním naoxidovaných vzduchových kanálů a bude to mnooohem lepší
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Právě, při plnym plynu ale když je pouze první klapka, tak se rozdělovač natáčí, tak jestli to potom nemá moc malej předstih a pak motor trhá. Jaký jsou karby a příruby podnima?
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Jerry: Mám tam Jikov 32/34 SEDR, karburátory sú v dobrom stave, príruby čisté, bez tel štelovacej šrubky v tom.
Radek: Ďakujem, toto mi niekedy dávnejšie pomohlo, už si spomínam
Radek: Ďakujem, toto mi niekedy dávnejšie pomohlo, už si spomínam
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Tak vidíš, Radek to rozlousknul...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Matěji, ty karburátory musí být v dobrém stavu hlavně uvnitř, čistá příruba ti rozhodně nezaručí nepřicpanou trysku...
Radku, nenapadlo tě místo dlaně používat nějaký bezpečný přípravek?
Radku, nenapadlo tě místo dlaně používat nějaký bezpečný přípravek?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Máš strach, že tě to sežere?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Já jsem to ještě nezkoušel, ale nečekám, že to bude nějak extra moc příjemné.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Nepříjemné jsou akorát ruce od benzínu. Když třeba vezeš slečnu na večeři. Pak je třeba nepříjemné, když to děláš na nevhodném místě a čumí na tebe tůristi. Jinak této metodě není co vytknout. Rukou totiž cítíš, jestli to děláš dobře.
- stastnytatrovak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
- Bydlisko: Soenderborg, Dansko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Bratu, tiez by som si tipol na necistoty...
Auto Ti stalo, moze sa stat cokolvek, cojaviem sa Ti napr. oluplo trochu farby zo steny nadrze, nejaka mikroskopicka cast sa dostala cez benzinovy filter a do karbu.
Hej, prave Ty si to dokonca tu na forume dakedy spominal, pamatam sa na to, ze jak to neodborne precistit, a potom hlavne aj odborne, coze dat to dole a do toho
Auto Ti stalo, moze sa stat cokolvek, cojaviem sa Ti napr. oluplo trochu farby zo steny nadrze, nejaka mikroskopicka cast sa dostala cez benzinovy filter a do karbu.
Hej, prave Ty si to dokonca tu na forume dakedy spominal, pamatam sa na to, ze jak to neodborne precistit, a potom hlavne aj odborne, coze dat to dole a do toho
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Všetkým ďakujem za rady.
stastnytatrovak: Ja som s tým autíčkom nemal už tak dlho najmenší problém že už mi to aj z hlavy vypadlo
stastnytatrovak: Ja som s tým autíčkom nemal už tak dlho najmenší problém že už mi to aj z hlavy vypadlo
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Mno, myslím, že Luboš může zkusit přicpávání chodidlem.
Se vcucnutou nohou se záchranka volá mobilem snadněji, než s rukou .
Se vcucnutou nohou se záchranka volá mobilem snadněji, než s rukou .
- Cuker
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 102
- Dátum registrácie: 01 Dec 2005, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613/4 r.v. 1992
Tatra 815 - CAS11 - Bydlisko: Leopoldov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Ja mam s motorom problemy furt. Spatne chyta ked je studeny, slabo ide, dusi ho... da sa na tom jazdit, ale pripada mi to, jak keby som isiel na najekej MB120. Nechapem, uz som skusal vsetko mozne a nejako som na neho prikratky... naviem si uz rady.
Co sa tyka tych tesneni pod karburator a na to vrchne tesnenie v karburatore, vyrabate si ich? alebo sa to da niekde zohnat? Pod karburator pasuje tusim z MB-cky? Ci nie? A davate ich tam len tak nasucho alebo ich potierate niecim....
Co sa tyka tych tesneni pod karburator a na to vrchne tesnenie v karburatore, vyrabate si ich? alebo sa to da niekde zohnat? Pod karburator pasuje tusim z MB-cky? Ci nie? A davate ich tam len tak nasucho alebo ich potierate niecim....
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
To spodní papírové těsnění pasuje ze Š120, horní nevím, ale nespíš asi taky.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: nedobrý chod motora T613 E1/I na prvé stupne karburátorov
Těsnění se dají přizpůsobit z těch pro karburátory Jikov 32-32 (třeba pro Š120), to nůžkami zvládne i malé dítě.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 71 neregistrovaných