2 brzdové spínače u T 613/4

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2 brzdové spínače u T 613/4

Príspevok od užívateľa bazilisak » 11 Feb 2008, 16:11

miloš bukáček napísal:Me to same. Vecer jsem chtel jet do garaze a zastavil za mnou chlapik,ze mi nesviti brzdova svetla.Rano jsem kouknul na spinace a z prvniho vzlinala brzdovka.Dal jsem nic nezkoumal jel jsem si pro nahradni do Ostrova. V Ostrove/ 10 km/ jsem uz proslapl brzdovy pedal a u baterie plna podlaha brzdovky. Spinac jsem vymenil, dolil kapalinu a svetla porad nic. Pojistka tez prepalena... kontrolka brzd mi po celou dobu ani neblikla.....
To opravdu "nasere" viď ?!

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2 brzdové spínače u T 613/4

Príspevok od užívateľa bazilisak » 11 Feb 2008, 16:14

A 2 jsou tam stejně k ničemu. To měla i 100 Liazka - ten sám problém . Liaz 110 - 2 paraelně zapojené vzduchotlaké spínače. Na problém se přijde tehdy až odejde i ten "déle " funkční..

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: 2 brzdové spínače u T 613/4

Príspevok od užívateľa miloš » 11 Feb 2008, 16:21

bazilisak napísal:
miloš bukáček napísal:Me to same. Vecer jsem chtel jet do garaze a zastavil za mnou chlapik,ze mi nesviti brzdova svetla.Rano jsem kouknul na spinace a z prvniho vzlinala brzdovka.Dal jsem nic nezkoumal jel jsem si pro nahradni do Ostrova. V Ostrove/ 10 km/ jsem uz proslapl brzdovy pedal a u baterie plna podlaha brzdovky. Spinac jsem vymenil, dolil kapalinu a svetla porad nic. Pojistka tez prepalena... kontrolka brzd mi po celou dobu ani neblikla.....
To opravdu "nasere" viď ?!
Me ani ne,ale lidi za mnou zrejme ano.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: 2 brzdové spínače u T 613/4

Príspevok od užívateľa miloš » 11 Feb 2008, 16:25

Ale pokud se tyka te brzdovky v kufru tak to celkem ano. :twisted:

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2 brzdové spínače u T 613/4

Príspevok od užívateľa bazilisak » 11 Feb 2008, 18:38

Jasně, že mi šlo o tu kapalinu- to je pěkné svinstvo...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2 brzdové spínače u T 613/4

Príspevok od užívateľa radek » 11 Feb 2008, 21:29

Naopak, "paskvil" je zcela na místě, vzhledem k tomu, že toto označení pochází od konstrukčního týmu tohoto vozidla.....

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: 2 brzdové spínače u T 613/4

Príspevok od užívateľa miloš » 11 Feb 2008, 22:04

Hezka sebekritika..... :(
Me jako paskvil 700 teda neprijde. Ostatne proto si v ni vozim pr...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2 brzdové spínače u T 613/4

Príspevok od užívateľa radek » 11 Feb 2008, 22:25

To Miloši záleží na úhlu pohledu. Protože Ti nejsou známy skutečnosti pohledu ve smyslu "jak to mělo opravdu vypadat", tak Ti to jako paskvil nepřijde. To je zcela v pořádku, hodně volně by na toto šlo použít rčení "spokojen v blažené nevědomosti". V pohodě, tak to asi má být, to bude přirozené. Ovšem lidem, kteří "bohužel" ví, jak to mělo být správně, většinou minimálně cukne ve tváři či bezděky zatnou zuby pokaždé, když kupříkladu otevřou kapotu motoru a pohled jim padne na bakelitový spínač osvětlení motorového prostoru, vyvinutý a montovaný pro T603 a Škodu 1000, o řešení vystřelených spínačů brzdových světel, či stovce jiných věcí nemluvě.....

Užívateľov profilový obrázok
Tatřík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 27 Máj 2007, 20:19
Tatry, ktoré vlastním: T613/3 , r.v. 1989
Bydlisko: Chrudimsko
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2 brzdové spínače u T 613/4

Príspevok od užívateľa Tatřík » 11 Feb 2008, 22:30

miloš bukáček napísal:
bazilisak napísal:
miloš bukáček napísal:Me to same. Vecer jsem chtel jet do garaze a zastavil za mnou chlapik,ze mi nesviti brzdova svetla.Rano jsem kouknul na spinace a z prvniho vzlinala brzdovka.Dal jsem nic nezkoumal jel jsem si pro nahradni do Ostrova. V Ostrove/ 10 km/ jsem uz proslapl brzdovy pedal a u baterie plna podlaha brzdovky. Spinac jsem vymenil, dolil kapalinu a svetla porad nic. Pojistka tez prepalena... kontrolka brzd mi po celou dobu ani neblikla.....
To opravdu "nasere" viď ?!
Me ani ne,ale lidi za mnou zrejme ano.
No, myslím Miloši, že kdyby ti kvůli těm nesvítícím světlům někdo provázal svůj kufr do tvého motorového prostoru, asi by tě to taky trochu nas.... :wink:

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: 2 brzdové spínače u T 613/4

Príspevok od užívateľa miloš » 11 Feb 2008, 22:32

Tak to urcite. Ale v takovych pripadech se snazim kazdemu ujet..... :lol:
Zajimalo by me, jak by se k tomu postavila pojistovna.

Užívateľov profilový obrázok
Tatřík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 27 Máj 2007, 20:19
Tatry, ktoré vlastním: T613/3 , r.v. 1989
Bydlisko: Chrudimsko
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2 brzdové spínače u T 613/4

Príspevok od užívateľa Tatřík » 11 Feb 2008, 22:40

Pokud by se prokázal skutečný stav, asi by to byla spoluvina, ikdyž naše pojišťovny ji moc neuměj. Jen tvoje zavinění by určitě nebylo a při šikovnm zastoupení a dobrým posudku by se to dalo i vyvinit. Ale beru to po teoretický stránce.

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: 2 brzdové spínače u T 613/4

Príspevok od užívateľa bazilisak » 11 Feb 2008, 22:49

radek napísal:To Miloši záleží na úhlu pohledu. Protože Ti nejsou známy skutečnosti pohledu ve smyslu "jak to mělo opravdu vypadat", tak Ti to jako paskvil nepřijde. To je zcela v pořádku, hodně volně by na toto šlo použít rčení "spokojen v blažené nevědomosti". V pohodě, tak to asi má být, to bude přirozené. Ovšem lidem, kteří "bohužel" ví, jak to mělo být správně, většinou minimálně cukne ve tváři či bezděky zatnou zuby pokaždé, když kupříkladu otevřou kapotu motoru a pohled jim padne na bakelitový spínač osvětlení motorového prostoru, vyvinutý a montovaný pro T603 a Škodu 1000, o řešení vystřelených spínačů brzdových světel, či stovce jiných věcí nemluvě.....
Tenhle spínač osvětlení, je funkční, s minimem problémů (aspoň) . Kdežto ty cizí šmejdy - jako na stahování oken , vnitřní zrcátko, v kterem se začne objevovat plovoucí hladina, a pak vyteče ven , to e 100x horší. ANO ! tohle by se asi u některých jiných vozidel nestalo.. , ale přiznejme si - jsou to malé věci :wink:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných