bn4
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: bn4
Jasně, pohoda........ . Na P straně kvůli nádrži - nevím raději nee ! Za sedadlo v kabině u spolujezdce to jde... ale s místem jsi také na kříži..., před motorem - kvůli průvanu u ventilátorů, a v létě to tam straší a přístup k motoru... TOHLE všechno jsem taky řešil .
U pohod je potřeba - dole je krmit zvenku vzduchem, a nahoře na střeše mít otevřený větráky + ještě pro jistotu okýnko boční... spal jsem tak mnohokrát - a zatím jsem se vždycky probudil - ráno
U pohod je potřeba - dole je krmit zvenku vzduchem, a nahoře na střeše mít otevřený větráky + ještě pro jistotu okýnko boční... spal jsem tak mnohokrát - a zatím jsem se vždycky probudil - ráno
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: bn4
Taky sem si uvědomil, že nad nádrží asi ne e. S pohodou topim s otevřenym větrákem ve předu a zadníma dveřma zaklapnutejma na první doraz. Když se jde chrnět, tak se to vypíná (spacák mam až u mřížky) a leze se do spacáku. Pohoda je na místě původních kamínek vzadu vpravo, vlevo mívam lavici po hasičích (na šířku blatníku) a vpředu jsou věci, stoličky a stůl s vysílačkama.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: bn4
Já mám vzadu na pevno EL přímotop, takže vyhledávám 220V ... a to je ůplně supr. Budem muset to nějak vymyslet..... řešení je, a dobrý, ale za 20tisíc..... (ateso-brano) nejlevnější topení na trhu..... ale furt je to moc peněz, ale je malý tichý, nízká spotřeba elektriky .
KAMÍNKA jsou supr, mají jen nevýhodu, že furt se musí přikládat, musí se vozit zásoba tuhého paliva, a spát se u toho topení moc vklidu taky nespí...... . Chvíli horko, pak náhodou vyhasne a zima - ALE SUPR romantika !!!
KAMÍNKA jsou supr, mají jen nevýhodu, že furt se musí přikládat, musí se vozit zásoba tuhého paliva, a spát se u toho topení moc vklidu taky nespí...... . Chvíli horko, pak náhodou vyhasne a zima - ALE SUPR romantika !!!
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: bn4
Miloši, pokud bych je v autě při pkoupi měl, tak nic neřešim. Ale nejsou a původní sem nesehnal (koukal jsem na polámaný a zavařený v armyshopu, ale za 4000 nejsem blázen). Navíc mi už hodně lidí říkalo, že se u nich často ucpával komínek, i když se topilo suchym dřevem. Průměr má asi 10 cm. Na V3S sem to již zažil...
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: bn4
Kdysi jsem měl radiovůz DUHA , tam byly, a byly supr. Musí být ale komínek přímo vzhůru přes střechu, nesnmí být dozadu a pok nahoru, to brzdí tah krátkého komína a blbě to hoří... Já jsem je v autě taky neměl, a uvažoval jsem onich, ale kde nic tu nic...........
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: bn4
Pokud se někde objeví, tak do nich jdu. Nic nemusim mít ihned, chtěl sem notek, mam stupňovej přepínač z dílů z hasičárny, čidlo mazání sem taky nesehnal a dostal sem ho od Jana když sem mu pomáhal na 603... Oni ty věci ví, kde mě mají hledat, jenom čekat, to je umění.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: bn4
Vono se do toho přikládá jenom zvenku?
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: bn4
Luboši, u většiny aut tomu tak bylo. Pokud byly uvnitř vysílačky, nebo důstojník, ani jedno nemělo rádo prach ani popílek.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: bn4
Zvenku byly potom bud 2 dvířka nad sebou, a nebo jedny velké, kterými se otevřela skřín a uvnitř se dalo přiložit do kamen, nebo šoupací plech, který zakrýval kamna. Nad tím na střeše komínek....
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: bn4
Stanice RDS 66 byly dvě vozidla A a B. Sloužily jako "převaděče" bezdrátové komunikace na telef. vedení a naopak. Vyjížděli i několik týdnů před cvičením, aby se o nich nevědělo. Proto měli sebou i kuchyň. Tudíž v jednom typu byl i boiler (možná v obou, to ale nevím přesně).
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: bn4
No, ten bojler- nevím, jak to mysleli při konstrukci , ale voda do něj se blbě nalévá , a černý plech ( vnitřek) možná tak tou vodou umývat kola...
Jakou kuchyn měli ? Pro 3 vojáky v jednom autě ?
Jakou kuchyn měli ? Pro 3 vojáky v jednom autě ?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných