motor nestartuje

Technické problémy s našimi tatrovkami

novak

motor nestartuje

Príspevok od užívateľa novak » 23 Nov 2007, 18:08

Dobra den.Nestartuje mi motor-vzdy parkrat zapali a dal nic,kdyz to dele necham v klidu tak pak chytne tak na 5vterin.je mozne ze je voda v benzinu-ucpava vstriky???nalil jsem tam stary benzin a hlavne nadrz nemela vicko tak tam mohla byt voda.benzin ke vstrikum jde.kdyz se po dlouhe dobe podari natocit tak po ohrati uz bezi dobre.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 23 Nov 2007, 19:23

Voda v benzínu asi nic ucpávat nebude, dneska bylo deset nad nulou, ale taky nehoří...

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 23 Nov 2007, 19:38

co ma spolocne 10 nad nulou s tym, ze voda nic neucpe?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 23 Nov 2007, 23:46

Změna skupenství.

Matyjas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 207
Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Šumperk
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Matyjas » 24 Nov 2007, 11:18

Luboši ty jsi ještě neviděl trysku ucpanou kapkou vody??

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 24 Nov 2007, 14:31

Mám pocit, že řeč byla o Mi motoru. Voda asi ne, ale ve 20+ let starém benzínu jsem našel něco, co připomínalo rozpuštěný asfalt. Za pokojové teploty to bylo hustě-mazlavě-lepkavé. Jestli tam p. Novák nalil něco podobného, tak potěš koště.

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 24 Nov 2007, 17:12

No par mojich motorov odmieta nastartovat s 6 mesiacov starym benzinom ... takze vypustit nadrze, naliat do malotraktora a natankovat cerstvy benzin.

Tomek

Príspevok od užívateľa Tomek » 25 Nov 2007, 01:27

tak jsem koukal dneska do svy kristalovy koule a uz vim co s tim je.... mas to zkazeny... hele, mam taky problem, proste nekdy to jde a nekdy to nejde, nevis co s tim?

ps: uz to tu nekolikrat padlo. jake auto, jaky motor, vic podrobnosti jestli auto dlouho stalo nebo se s tim denne jezdi atd, opravdu si myslis, ze to uhadneme?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 25 Nov 2007, 14:39

hm, dnes mám v pláne naštartovať karburátorového longa po asi 3-ročnom státí, takže asfalt v nádrži? moc ste ma nepovzbudili... :?
Prílohy
Long.JPG

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 25 Nov 2007, 16:04

Mne takisto nesla nastartovat speciala po dlhsej dobe statia u Peta G., bol tam skackavy benzin :D Potom som dotankoval a uz nebol problem...

Tomek

Príspevok od užívateľa Tomek » 25 Nov 2007, 16:38

Prestoze se autor dotazu zatim neozval, tipuju ze zavada neni v benzinu, ze je v mechanickem nastaveni motoru, ale bez dalsi spoluprace si to nepotvrdim.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 25 Nov 2007, 16:47

Hmm, presne podla novakovho popisu sa mi to stalo viackrat. Ci na karburatore, alebo vstreku. U vsreku sa mi to stalo na Subaru, aj Felicii 1.6.
Po naliati velfobinu problemy ustali. Z toho teda sudim, ze za to mohla voda. A to zrovna nemrzlo. Kamarat, co robi v Honde, mi vravel, ze sa s jednou motorkou natrapili, nesla totiz nastartovat. Po dlhom skumani prisli nato, ze majitel natankoval na nejakej mizernej pumpe, kde bola voda v benzine (podotykam, ze to bolo v lete). Po vypusteni nadrze, precisteni systemu a natankovani normalneho benzinu isla motorka jak ma.

Takze ja mam skusenosti, ze aj obyc. voda moze narobit problemy a to nemusi ani zamrznut. Netreba zabudat, ze v chladnom pocasi sa moze na stenach nadrze vyzrazat vodna para, ktora sa nachadza vo vzduhu. Nemusi si ju clovek ani natankovat.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 25 Nov 2007, 20:00

Takže ako sa správal Long?
po nasadení zapaľovacích káblov (kedysi som ich skúšal na nejakej inej Tatre) a ručnom dočerpaní benzínu chytil na druhé pretočenie štartérom. Zo začiatku trocha váhavo, no potom začal aj reagovať na plyn (musel sa najprv naplniť benzínom aj systém akceleračných pumpičiek). Ručička palivomeru ukazovala nulu, tak som ho rýchlo presunul z haly do vedľajšej dielne (jazda asi 50m) a tam nechal motor zohrievať. Bežal ešte niekoľko minút, až došiel benzín. Kúpim ešte do bandasky benzín a znova ho naštartujem, nech sa palivový systém prečistí novým benzínom. Tento starý mal pri horení ten charakteristický zápach starých benzínov, pripomínajúci syntetické riedidlo. Asfalt sa našťastie nekonal.. :)

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 26 Nov 2007, 08:43

No on ten "asfalt" je, pomineme-li fyzické znečištění prostoru nádrže, hlavně produkt naleptání povrchových vrstev hadic v nádrži, což se u karburačních tater jaksi nekoná. Ale například Felicie jsou tímto problémem přímo pověstně tíženy, pokud je mají ve vlastnictví lidé, provozující je 1 x měsíčně na trase 2 x 5 km.... výrobce vozidla holt počítá s tím, že to auto bude jezdit a bude se v něm pravidelně obměňovat palivo v nádrži, konekonců k tomu účelu ho vyrobil, že....

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Nov 2007, 15:23

Radku, to si nevybereš. U t613 se zase loupe nátěr v nádržích a je celkem jedno, zda jsou plné nebo brázdné...

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 26 Nov 2007, 16:00

Šel zajíček brázdou,
měl kapsičku prázdnou.

tománek martin

Re: motor nestartuje

Príspevok od užívateľa tománek martin » 27 Nov 2007, 01:53

novak napísal:Dobra den.Nestartuje mi motor-vzdy parkrat zapali a dal nic,kdyz to dele necham v klidu tak pak chytne tak na 5vterin.je mozne ze je voda v benzinu-ucpava vstriky???nalil jsem tam stary benzin a hlavne nadrz nemela vicko tak tam mohla byt voda.benzin ke vstrikum jde.kdyz se po dlouhe dobe podari natocit tak po ohrati uz bezi dobre.
dobrá den dneska mi došel opasek ale nějak mi nesedí cena na balíku bila cena 500 a přitom cena bila 300 ?chibjející cunu boplatím ale žádám o visvětlení děkuji za visvěktlení tománek

Tománek Martin

Príspevok od užívateľa Tománek Martin » 27 Nov 2007, 02:07

Vážený pane Noviak,
S týmto naozajstným problemom mam dobre zkusenosti,
zprverazu som zamestnal cely hasicsky zbor, ake dymy se mi vyvalili z mojho emíčka.Potem mi zapalilo v hlave a zavolal som do KRENPA,pripadal som si ako chuj,lebo som nedokazal popisat zavadu.Nevadí, stejně su drahy ako moja starka pred sobašom.Dačo som za drahe peňažky pochopil. Viacej plínu meněj umu!!!!!Od tejto chvile už iba jazdim a nepotrebujem drahé rady od naozajstnych odbornikov.něch žije EURO!!!!!

mgr.

Príspevok od užívateľa mgr. » 27 Nov 2007, 14:29

Tománek Martin napísal:Vážený pane Noviak,
S týmto naozajstným problemom mam dobre zkusenosti,
zprverazu som zamestnal cely hasicsky zbor, ake dymy se mi vyvalili z mojho emíčka.Potem mi zapalilo v hlave a zavolal som do KRENPA,pripadal som si ako chuj,lebo som nedokazal popisat zavadu.Nevadí, stejně su drahy ako moja starka pred sobašom.Dačo som za drahe peňažky pochopil. Viacej plínu meněj umu!!!!!Od tejto chvile už iba jazdim a nepotrebujem drahé rady od naozajstnych odbornikov.něch žije EURO!!!!!
Ty kokšo, to nie je na bomby mište motor! Agregát het a hotove.
příště volej volejkovi lebo maďarovy at´ ti hilfne!
A hlavně tomjanku kontroluj olej a tankuj plíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííín.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 61 neregistrovaných