Strana 1 z 3

vymena motora napr. z t613-4 do starsieho modelu npr. t613-2

Napísané: 08 Okt 2007, 16:50
od užívateľa Lukáš_613
vymena motora napr. z t613-4 do starsieho modelu npr. t613-2

Napísané: 08 Okt 2007, 16:51
od užívateľa Lukáš_613
je to mozné ?? myslim aj s prevodovkou vlastne cela pohanacia sustava. diky

Napísané: 08 Okt 2007, 16:56
od užívateľa Jerry
Jde to, místa pro úchyty jsou stejný a veškerý příslušenství je záměnné.

Napísané: 08 Okt 2007, 23:05
od užívateľa ladis
Kousek odtud jezdí zelená chromka se spoilerem a motorem T613-4 :-)

Napísané: 09 Okt 2007, 07:18
od užívateľa ondrej
nejaké obrázky tej chromky by neboli?

Napísané: 09 Okt 2007, 14:45
od užívateľa Lukáš_613
Ako sa to potom risi. prepise sa v technickom cislo ????????

Napísané: 09 Okt 2007, 14:51
od užívateľa Jerry
U nás v ČR se eviduje pouze TYP motoru, výrobní čísla už ne. Pokud je v techničáku (osvědčení o evidenci) motor T613E nebo T613E1 tak by to mělo být i na ventilátoru motoru...

Jerrymu

Napísané: 09 Okt 2007, 14:53
od užívateľa Lukáš_613
oki dik

Napísané: 09 Okt 2007, 15:42
od užívateľa Luboš
Číslo motoru se úředně vymaže za cca 50 Kč kolek, ale se změnou typu motoru to bude horší. Doby, kdy bylo možné všechny varianty motoru 613 libovolně zaměňovat jsou ty tam a vrazit tam jiný typ motoru načerno, to by nemuselo na stk zrovna dopadnou dobře.

Napísané: 09 Okt 2007, 20:02
od užívateľa ladis
ondrej napísal:nejaké obrázky tej chromky by neboli?
Ne, já moc nefotím... Ale pokusím se na to myslet.

Napísané: 09 Okt 2007, 21:02
od užívateľa Eda
no kdybys chtěl být puntičkář pro STK, tak je nejrychlejší operace přehodit "prsa" tedy celý hliníkový odlitek šachty ventilátoru na kterém je i číslo. Neříkam, že je to sranda prohodit, ale papírově je to kosher. Tak se to na motorech T613 dělalo odjakživa.

Napísané: 09 Okt 2007, 21:31
od užívateľa Jerry
Ano Edo, o tom vím, ale nechtěl sem to publikovat... Prostě 613 sou kouzelný stavebnice :lol:

Napísané: 10 Okt 2007, 07:58
od užívateľa ondrej
..také troška väčšie LEGO

Napísané: 10 Okt 2007, 08:39
od užívateľa PETR 613
....nebo Merkur :lol: .....

Napísané: 10 Okt 2007, 08:53
od užívateľa radek
Mno, i u Merkuru se dá na stavební rozměry dílů celkem spolehnout, ale u T613...... :wink:

Napísané: 10 Okt 2007, 16:57
od užívateľa Roman Maďar
radek napísal:Mno, i u Merkuru se dá na stavební rozměry dílů celkem spolehnout, ale u T613...... :wink:
Dá sa , len tolerancie sú vhodné skôr pre stavebníctvo :wink:

Napísané: 10 Okt 2007, 18:39
od užívateľa Lukáš_613
ok diky za tieto rady. Viete ako je to na SVK ??? je to nelegalne mat iny typ motora v aute ?????

Napísané: 10 Okt 2007, 18:49
od užívateľa martin h
Roman napsal:
Dá sa , len tolerancie sú vhodné skôr pre stavebníctvo


Já o tom dost pochybuju, vždyť třeba délka T613/4 je udávaná (v návodu) s tolerancí 30mm! Tři centimetry na 5 metrech - dneska snad i zedníci staví přesněji.

Napísané: 10 Okt 2007, 18:55
od užívateľa Eda
Já o tom dost pochybuju, vždyť třeba délka T613/4 je udávaná (v návodu) s tolerancí 30mm! Tři centimetry na 5 metrech - dneska snad i zedníci staví přesněji.[/quote]


Sundával jsi někdy nárazníky posměváčku oftopikováčku martine havle?

Napísané: 10 Okt 2007, 18:59
od užívateľa martin h
je to nelegalne mat iny typ motora v aute ?????


Rozhodně bych se nespoléhal na zrakovou nebo mentální poruchu technika který auto prohlíží. Můžeš mít "štěstí" na pedanta který tě vyhodí že nestihneš vzít za kliku. Můj zážitek z STK, kde jsem se snažil technikovi vysvětlit, že tohle obložení ruční brzdy má malou plochu a nemůže brzdit na fleku jako jiná auta, se nedá zapomenout. Sice jsem to ustál, ale pořádně jsem se zapotil.