vymena motora napr. z t613-4 do starsieho modelu npr. t613-2

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Lukáš_613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 17 Aug 2007, 17:03
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru. Raz hádam dačo splaším... :-)
Na začiatok by som chcel T 613-3, ak sa podarí
Bydlisko: Podbrezová okr. Brezno
Kontaktovať užívateľa:

vymena motora napr. z t613-4 do starsieho modelu npr. t613-2

Príspevok od užívateľa Lukáš_613 » 08 Okt 2007, 16:50

vymena motora napr. z t613-4 do starsieho modelu npr. t613-2

Užívateľov profilový obrázok
Lukáš_613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 17 Aug 2007, 17:03
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru. Raz hádam dačo splaším... :-)
Na začiatok by som chcel T 613-3, ak sa podarí
Bydlisko: Podbrezová okr. Brezno
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Lukáš_613 » 08 Okt 2007, 16:51

je to mozné ?? myslim aj s prevodovkou vlastne cela pohanacia sustava. diky

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 08 Okt 2007, 16:56

Jde to, místa pro úchyty jsou stejný a veškerý příslušenství je záměnné.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 08 Okt 2007, 23:05

Kousek odtud jezdí zelená chromka se spoilerem a motorem T613-4 :-)

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 09 Okt 2007, 07:18

nejaké obrázky tej chromky by neboli?

Užívateľov profilový obrázok
Lukáš_613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 17 Aug 2007, 17:03
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru. Raz hádam dačo splaším... :-)
Na začiatok by som chcel T 613-3, ak sa podarí
Bydlisko: Podbrezová okr. Brezno
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Lukáš_613 » 09 Okt 2007, 14:45

Ako sa to potom risi. prepise sa v technickom cislo ????????

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 09 Okt 2007, 14:51

U nás v ČR se eviduje pouze TYP motoru, výrobní čísla už ne. Pokud je v techničáku (osvědčení o evidenci) motor T613E nebo T613E1 tak by to mělo být i na ventilátoru motoru...

Užívateľov profilový obrázok
Lukáš_613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 17 Aug 2007, 17:03
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru. Raz hádam dačo splaším... :-)
Na začiatok by som chcel T 613-3, ak sa podarí
Bydlisko: Podbrezová okr. Brezno
Kontaktovať užívateľa:

Jerrymu

Príspevok od užívateľa Lukáš_613 » 09 Okt 2007, 14:53

oki dik

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 09 Okt 2007, 15:42

Číslo motoru se úředně vymaže za cca 50 Kč kolek, ale se změnou typu motoru to bude horší. Doby, kdy bylo možné všechny varianty motoru 613 libovolně zaměňovat jsou ty tam a vrazit tam jiný typ motoru načerno, to by nemuselo na stk zrovna dopadnou dobře.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 09 Okt 2007, 20:02

ondrej napísal:nejaké obrázky tej chromky by neboli?
Ne, já moc nefotím... Ale pokusím se na to myslet.

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 09 Okt 2007, 21:02

no kdybys chtěl být puntičkář pro STK, tak je nejrychlejší operace přehodit "prsa" tedy celý hliníkový odlitek šachty ventilátoru na kterém je i číslo. Neříkam, že je to sranda prohodit, ale papírově je to kosher. Tak se to na motorech T613 dělalo odjakživa.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 09 Okt 2007, 21:31

Ano Edo, o tom vím, ale nechtěl sem to publikovat... Prostě 613 sou kouzelný stavebnice :lol:

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 10 Okt 2007, 07:58

..také troška väčšie LEGO

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 10 Okt 2007, 08:39

....nebo Merkur :lol: .....

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 10 Okt 2007, 08:53

Mno, i u Merkuru se dá na stavební rozměry dílů celkem spolehnout, ale u T613...... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 10 Okt 2007, 16:57

radek napísal:Mno, i u Merkuru se dá na stavební rozměry dílů celkem spolehnout, ale u T613...... :wink:
Dá sa , len tolerancie sú vhodné skôr pre stavebníctvo :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Lukáš_613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 17 Aug 2007, 17:03
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru. Raz hádam dačo splaším... :-)
Na začiatok by som chcel T 613-3, ak sa podarí
Bydlisko: Podbrezová okr. Brezno
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Lukáš_613 » 10 Okt 2007, 18:39

ok diky za tieto rady. Viete ako je to na SVK ??? je to nelegalne mat iny typ motora v aute ?????

martin h

Príspevok od užívateľa martin h » 10 Okt 2007, 18:49

Roman napsal:
Dá sa , len tolerancie sú vhodné skôr pre stavebníctvo


Já o tom dost pochybuju, vždyť třeba délka T613/4 je udávaná (v návodu) s tolerancí 30mm! Tři centimetry na 5 metrech - dneska snad i zedníci staví přesněji.

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 10 Okt 2007, 18:55

Já o tom dost pochybuju, vždyť třeba délka T613/4 je udávaná (v návodu) s tolerancí 30mm! Tři centimetry na 5 metrech - dneska snad i zedníci staví přesněji.[/quote]


Sundával jsi někdy nárazníky posměváčku oftopikováčku martine havle?

martin h

Príspevok od užívateľa martin h » 10 Okt 2007, 18:59

je to nelegalne mat iny typ motora v aute ?????


Rozhodně bych se nespoléhal na zrakovou nebo mentální poruchu technika který auto prohlíží. Můžeš mít "štěstí" na pedanta který tě vyhodí že nestihneš vzít za kliku. Můj zážitek z STK, kde jsem se snažil technikovi vysvětlit, že tohle obložení ruční brzdy má malou plochu a nemůže brzdit na fleku jako jiná auta, se nedá zapomenout. Sice jsem to ustál, ale pořádně jsem se zapotil.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní