T613 - LPG
Luboši, nevidím na té zástavbě plynu nic nebezpečného, pokud pomineme podivný vodní okruh. Plynová část na fotografiích (tedy od pohledu)nevykazuje žádnou odchylku od hromadné zástavby (a i kdyby, pořád může jít o schválenou individuálku). Nádrž a její provedení jsme ani neviděli. Vodní okruh je pravda proveden poněkud zvláštně a lze předpokládat, že bude působit problémy při provozu. Nicméně pokud to má papíry a revizi, tak je to v pořádku. Pokud Radek radí předělat vodní okruh, je to rada myšlená na zlepšení funkčnosti, nikoliv bezpečnosti. Zbytečně to LPG démonizuješ.
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Zástavba je I nebezpečná stran nepovoleného konstrukčního zásahu do benzínového okruhu motoru - jakési "čínské" elektrické čerpadlo a zneužití mechanického dopravního čerpadla pro čerpání vody není obsahem dokumentace ani hromadné, ani individuální přestavby. Jedinný povolený zásah do originálního palivového okruhu je vložení elektromagnetického ventilu (schválený homologovaný díl pro LPG přestavby) do vedení od mechanického čerpadla ke karburátorům. Takže by mně silně zajímalo, KDO na to tu revizi napsal, zřejmě má to razítko příliš dlouho a už ho nepotřebuje.... Přímé ohrožení motoru při poruše membrány mechanického čepadla už jsem zmínil X krát zde i na TKB......
Jerry, mám být klidný proto, že to původně Adamovo auto neschopné legálního absolvování TK + ME je na špalkách a dává se mechanicky dohromady, nebo mám být klidný proto, že v něm pouze dojde k úpravám na LPG instalaci a vrakoidní zbytek zůstane, nebo mám být klidný proto, že ho nějak pošolicháze a ono se nedejbože fakt objeví mezi auty v Lešanech?
Jerry, mám být klidný proto, že to původně Adamovo auto neschopné legálního absolvování TK + ME je na špalkách a dává se mechanicky dohromady, nebo mám být klidný proto, že v něm pouze dojde k úpravám na LPG instalaci a vrakoidní zbytek zůstane, nebo mám být klidný proto, že ho nějak pošolicháze a ono se nedejbože fakt objeví mezi auty v Lešanech?
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Ale Roberte,nesmíš to vidět tak černě. Jen tady každý vyjádřil svůj názor a radu a to jsi chtěl ne? Někdy je lepší slyšet kritiku než plácání po zádech-pak se má člověk pro co aspoň snažit
Každopádně jestli to LPG není ofiko v TP a rezolutně na něm netrváš tak ho vymontuj a dej si motor a auto do top stavu.Určitě to nemáš na každodení ježdění a pak uvidíš že budeš spokojen
Každopádně jestli to LPG není ofiko v TP a rezolutně na něm netrváš tak ho vymontuj a dej si motor a auto do top stavu.Určitě to nemáš na každodení ježdění a pak uvidíš že budeš spokojen
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
To bylo dobré Petře, vzhledem k tomu, že relativně nedávno bylo pro Roberta zásadním finančním problémem i pořízení 100% funkčního, bezchybně běžícího motoru E1/I (zejména pokud bych ho porovnal s tou věcí, co má teď momentálně v "Adamově" autě), už vidím, jak nadšeně investuje X desítek tisíc do repase předmětné T613, aby byla tzv. v "top" stavu. Ono přeci stačí, že to napotřetí, napočtvrté chytne a že to na "rudých říjnech" jede "woe 200" .......
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- Radinko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 535
- Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
- Tatry, ktoré vlastním: svoje
- Bydlisko: doma
- Kontaktovať užívateľa:
To auto si kúpil bez toho, aby si absolvoval skúšobnú jazdu?Robert napísal:ano tak na benzín to jede taky prachmizerně ři plném plynu to má tendenci se dusit a moc to netáhne spíše to hodně žere.
Zběžném ohledání motoru se zjistil je pár zajímavistí jako že motor je osazen karburátory EDSR bez podtlaku rozdělovač nepřipojen (myslím podtlak na rozdělovači) plynové táhlo značně vázne a vůbec je špatně seřízené.
To nejhorší ale je že na půl cesty se z motoru začal linout nepěný zvuk který přez zvýšené otáčky nebyl prve slyšet vypadá to že fest mlátí ventil
teda doufám že jen ventil naštěstí mám dva náhradní motory tak to asi prohodím abude pokoj.
Aké boli tvoje kritériá? Aby to bola T613 a aby bola čierna?
Nerozumel som tvojim myšlienkovým pochodom vtedy, keď si sa chválil, že si išiel so starou šunkou na mizerných gumách 200 km/h, a nerozumiem im ani teraz. Sorry.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Ani ja tomu nerozumiem, ale viem že takéto myšlienkové pochody existujú. Stalo sa mi raz asi pred 4 rokmi, že mi zavolal jeden človek a hovoril mi" Roman stojím na dialnici pri malackách s Tatrou a mám zadreté brzdy, čo mám Robiť? Ja som mu odpovedal otázkou, ako sa ti to stalo?Vtedy mi on vysvetlil, že,"idem normálne po dialnici asi tak 200km/h a naraz mi pred auto vbehla srna, tak som dupol na brzdy, zaflekoval som a odvtedy je to furt zabrzdené Moja odpoveď znela."keď s autom , ktoré má rok výroby 1984-85 a je v úbohom technickom stave /lebo také naozaj bolo/ letíš ako blázon, len preto , že to tolko "dá", tak počkaj chvílu kým vychladne brzdová kvapalina z roku 1990, potom velmi opatrne odíď z autom domov a okamžite si zariaď dobrú životnú poistku. Neposlúchol a asi o mesiac som sa dozvedel, že to auto rozbil na sračky a sám bol asi pol roka pn a má trvalé následky.Komu niet rady , tomu niet pomoci.Len nás boh ochraňuj, stretnúť takéhoto darcu orgánov na ceste.
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
Tu ide ale aj o stastie, pretoze niekedy kupis lepsiu tatru za 20 000 ako za 50 000...
O tom ze si niekto kupi Tatru v ubohom stave a potom robi zo seba na dialnici kinga- o takych pripadoch pomlcim- je to obdobny pripad ako otuzingovane skodovky 120 v ubohom technickom stave s hlasnou nekvalitnou hudbou a bez tlmica vyfuku
O tom ze si niekto kupi Tatru v ubohom stave a potom robi zo seba na dialnici kinga- o takych pripadoch pomlcim- je to obdobny pripad ako otuzingovane skodovky 120 v ubohom technickom stave s hlasnou nekvalitnou hudbou a bez tlmica vyfuku
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 73 neregistrovaných