T613 - LPG

Technické problémy s našimi tatrovkami

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 02 Máj 2007, 14:49

Luboši, nevidím na té zástavbě plynu nic nebezpečného, pokud pomineme podivný vodní okruh. Plynová část na fotografiích (tedy od pohledu)nevykazuje žádnou odchylku od hromadné zástavby (a i kdyby, pořád může jít o schválenou individuálku). Nádrž a její provedení jsme ani neviděli. Vodní okruh je pravda proveden poněkud zvláštně a lze předpokládat, že bude působit problémy při provozu. Nicméně pokud to má papíry a revizi, tak je to v pořádku. Pokud Radek radí předělat vodní okruh, je to rada myšlená na zlepšení funkčnosti, nikoliv bezpečnosti. Zbytečně to LPG démonizuješ.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 02 Máj 2007, 14:57

Klid Radku, už se pracuje na nápravě toho vepřína... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 02 Máj 2007, 15:06

škandál-proč to někdo smazal :?

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 02 Máj 2007, 16:51

ladisi, co tam bylo?
No Radku, tak by mne zajímalo, kolik aut z té kolony v Lešanech by mohlo legálně zůstat na silnici poté, co by tam PČR přistavila mobilní stanici technické kontroly:-(

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 02 Máj 2007, 18:43

Michale ono by se vždy tak ze 4 jedna poskládala a jelo by se dál...
Značka "Ztráty povoleny" :lol:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 02 Máj 2007, 20:24

Zástavba je I nebezpečná stran nepovoleného konstrukčního zásahu do benzínového okruhu motoru - jakési "čínské" elektrické čerpadlo a zneužití mechanického dopravního čerpadla pro čerpání vody není obsahem dokumentace ani hromadné, ani individuální přestavby. Jedinný povolený zásah do originálního palivového okruhu je vložení elektromagnetického ventilu (schválený homologovaný díl pro LPG přestavby) do vedení od mechanického čerpadla ke karburátorům. Takže by mně silně zajímalo, KDO na to tu revizi napsal, zřejmě má to razítko příliš dlouho a už ho nepotřebuje.... Přímé ohrožení motoru při poruše membrány mechanického čepadla už jsem zmínil X krát zde i na TKB......

Jerry, mám být klidný proto, že to původně Adamovo auto neschopné legálního absolvování TK + ME je na špalkách a dává se mechanicky dohromady, nebo mám být klidný proto, že v něm pouze dojde k úpravám na LPG instalaci a vrakoidní zbytek zůstane, nebo mám být klidný proto, že ho nějak pošolicháze a ono se nedejbože fakt objeví mezi auty v Lešanech?

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 02 Máj 2007, 22:04

Radku posílám Ti SS.

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 02 Máj 2007, 22:07

Radek: Velice elegantní by bylo nalákat do Lešan hasičskou Tatru. A ještě zajmavější by byla demonstace techniky v praxi, v případě nečekaných potíží. 8)

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 02 Máj 2007, 22:44

Vláčku, loni byla celá květnová sobota otevírání VTM Lešany věnována právě hasící technice, hasicím vozům silničním i pásovým, včetně aktivních ukázek.....

Užívateľov profilový obrázok
Robert
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 236
Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 18:37
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Robert » 03 Máj 2007, 08:21

Ne, nebojte nehodlám vůbec jet na žádný sraz ten nechám jen správným
chlapům kterých je TP evidentně plné.
Stačí mi jak jsou někteří z vás příjemní na TP, osobně to mít nemusím.

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 03 Máj 2007, 08:53

Ale Roberte,nesmíš to vidět tak černě. Jen tady každý vyjádřil svůj názor a radu a to jsi chtěl ne? Někdy je lepší slyšet kritiku než plácání po zádech-pak se má člověk pro co aspoň snažit :wink:
Každopádně jestli to LPG není ofiko v TP a rezolutně na něm netrváš tak ho vymontuj a dej si motor a auto do top stavu.Určitě to nemáš na každodení ježdění a pak uvidíš že budeš spokojen :wink:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 03 Máj 2007, 09:06

To bylo dobré Petře, vzhledem k tomu, že relativně nedávno bylo pro Roberta zásadním finančním problémem i pořízení 100% funkčního, bezchybně běžícího motoru E1/I (zejména pokud bych ho porovnal s tou věcí, co má teď momentálně v "Adamově" autě), už vidím, jak nadšeně investuje X desítek tisíc do repase předmětné T613, aby byla tzv. v "top" stavu. Ono přeci stačí, že to napotřetí, napočtvrté chytne a že to na "rudých říjnech" jede "woe 200" ....... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 03 Máj 2007, 09:10

No tak potom "každý strůjcem svého štěstí" :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 03 Máj 2007, 09:16

Roberte, treba si zvyknout na sparavani nekterych jedincu na TP. Mne se taky nelibi nektere prispevky, ktere padli na tvou adresu. Protoze i kdyz je neco absolutne na hovno- i pres to se to da rict, normalne slusnym zpusobem, bez nadrazenosti a blbych poznamek...

Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Radinko » 03 Máj 2007, 09:33

Bohužiaľ práve v tomto Robertovom prípade ma napadá jedno príslovie: "Nie sme taký bohatí, aby sme si kupovali lacné veci". Stojí to potom veľa peňazí, času, nervov...

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 03 Máj 2007, 09:52

Aj tak je to vsetko o peniazoch a ak niekto na to nema, tak potom nemoze mat.

Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Radinko » 03 Máj 2007, 10:15

Robert napísal:ano tak na benzín to jede taky prachmizerně ři plném plynu to má tendenci se dusit a moc to netáhne spíše to hodně žere.

Zběžném ohledání motoru se zjistil je pár zajímavistí jako že motor je osazen karburátory EDSR bez podtlaku rozdělovač nepřipojen (myslím podtlak na rozdělovači) plynové táhlo značně vázne a vůbec je špatně seřízené.

To nejhorší ale je že na půl cesty se z motoru začal linout nepěný zvuk který přez zvýšené otáčky nebyl prve slyšet vypadá to že fest mlátí ventil
teda doufám že jen ventil naštěstí mám dva náhradní motory tak to asi prohodím abude pokoj.
To auto si kúpil bez toho, aby si absolvoval skúšobnú jazdu? :shock:
Aké boli tvoje kritériá? Aby to bola T613 a aby bola čierna?
Nerozumel som tvojim myšlienkovým pochodom vtedy, keď si sa chválil, že si išiel so starou šunkou na mizerných gumách 200 km/h, a nerozumiem im ani teraz. Sorry.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 03 Máj 2007, 13:40

Ani ja tomu nerozumiem, ale viem že takéto myšlienkové pochody existujú. Stalo sa mi raz asi pred 4 rokmi, že mi zavolal jeden človek a hovoril mi" Roman stojím na dialnici pri malackách s Tatrou a mám zadreté brzdy, čo mám Robiť? Ja som mu odpovedal otázkou, ako sa ti to stalo?Vtedy mi on vysvetlil, že,"idem normálne po dialnici asi tak 200km/h a naraz mi pred auto vbehla srna, tak som dupol na brzdy, zaflekoval som a odvtedy je to furt zabrzdené :wink: Moja odpoveď znela."keď s autom , ktoré má rok výroby 1984-85 a je v úbohom technickom stave /lebo také naozaj bolo/ letíš ako blázon, len preto , že to tolko "dá", tak počkaj chvílu kým vychladne brzdová kvapalina z roku 1990, potom velmi opatrne odíď z autom domov a okamžite si zariaď dobrú životnú poistku. Neposlúchol a asi o mesiac som sa dozvedel, že to auto rozbil na sračky a sám bol asi pol roka pn a má trvalé následky.Komu niet rady , tomu niet pomoci.Len nás boh ochraňuj, stretnúť takéhoto darcu orgánov na ceste.

Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Radinko » 03 Máj 2007, 14:45

Roman Maďar napísal:...letíš ako blázon, len preto , že to tolko "dá",...
Roman, toto si vystihol dokonale. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 03 Máj 2007, 14:51

Tu ide ale aj o stastie, pretoze niekedy kupis lepsiu tatru za 20 000 ako za 50 000...
O tom ze si niekto kupi Tatru v ubohom stave a potom robi zo seba na dialnici kinga- o takych pripadoch pomlcim- je to obdobny pripad ako otuzingovane skodovky 120 v ubohom technickom stave s hlasnou nekvalitnou hudbou a bez tlmica vyfuku :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných